Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Sami stoimy przed remontem sw i mechanik który będzie nam to robił, mówi że tulei chromowych to już się niedostanie( są na rynku jakieś chińskie podróby) i będzie składał na tulejach węglowych. Mechanik za taka robotę chce 1000 zł( po znajomości trochę mniej).

Opublikowano

U nas w sklepie kosztuję 140 zł.tłok 260 a inny tłok 170.Komplet ok 450.Macie numer 748554612 Strzegom ale nie bardzo chce wysyłać. :D W drugim sklepie w Bolkowie tuleja niecałe 100zł Machle może wysłać i zkompletować tel.757412020.Ja przeważnie kupuje w tym drugim ze względu na ceny.

Opublikowano

Gość już kupił zestawy. Tuleja jest chromowana, chyba producenta Iława. Tłok GMP czyli pewnie jakaś chińska podróba, no i pierścienie prima.

 

Tuleje już są wciśnięte. Ogólnie to jest ostatni sprzęt który robimy temu gościowi. Więc zrobimy go porządnie i niech więcej się nie pokazuje nam na oczy. Byle by zapłacił.

Z tego co wiem to jesteśmy ostatnim warsztatem, który chce cokolwiek mu robić. Nikt więcej nie chce mieć do czynienia z tym h....

Opublikowano

Ja za komplet tuleja+tłok(Mahle), uszczelki i pompa wody zapłaciłem 2550zł. Tuleje wczoraj już włożyliśmy, czekam teraz na wał ze szlifu i utwardzania, oraz korbowody. Stare tuleje wyjmowaliśmy za pomocą takiego krążka grubości 3cm z nawierconym w środku otworem i przykładaliśmy do niego grubościenną rurę,a potem młot 10kg i jazda :) (tuleje latały po garażu). Tuleje wciskaliśmy za pomocą takiego przyrządu który składał się ze śruby długości 170 cm, trzeszczotki, metalowego krążka w rozmiarze tulei, a na końcu sztabki którą zapiera się o blok przy wciskaniu tulei. Dzięki temu zaoszczędziliśmy 600 zł za wyjecie i włożenie tulei.

Opublikowano

panowie zapytanko?czy wymieniac pierscienie jesli olej mi nie bieze za duzo czyli okolo 150g na dzien, :) dlatego pytam bo mam pekniety wal bede wymienial :) ,silnik na wieszchu leprze dojscie :)

Opublikowano

Witam!

Zimny silnik nie chce odpalać. Musi bardzo długo kręcić zanim złapie. Jak już odpali to na począku leci niebieski dym. Po rozgrzaniu odpala bez najmniejszego problemu i w trakcie pracy nie ma najmniejszego dymku. Przed sezonem zostały wymienione pierścienie w silniku, bo wcześniej brał olej. Pompa wtryskowa po regeneracji, wtryski też wymienione. Wcześniej się zapowietrzał po dłuższym postoju więc pompka paliwowa rónież została wymieniona. Co może być przyczyną tak cięzkiego odpalania?

Opublikowano

ale po odpaleniu jak puszcza ten dym to ma zmieniony głos czy nie?? bo moze byc że cofa sie paliwo do zbiornika.. i jak zimny to bedzie długo krecił... a ze pompka jest now załozona to nie znaczy ze jeszcze jest dobra... chyba kazdy zna jakość nowych czesci nie pewnego pochodzenia... w moim bizone tez na poczatku leci niebieski dymek ale to normalne u starszych bizonów... ale radziłbym sprawdzić szczelnosć układu paliwowego.. spróbój zanim odpalisz przepompowac go... bedziesz czół czy pompka ma opór czy nie... jak ma od samego poczatku cisnienie to znaczy że szczelnosć układu jest ok.. jesli nie to gdzies łapie powietrze... a jak sie cofa paliwo to znaczy ze pompka do wymiany... u nas jednego sezonu były 2 wymienione... i to nowe..

Opublikowano

Kolego a czy sprawdzałeś czy świece żarowe dobrze grzeją, może warto tam zobaczyć. :)

W Bizone chyba nie ma świec żarowych.

 

A ile sezonów liczą sobie akumulatory? W jakim są stanie? Najlepiej zacząć szukać przyczyny w rzeczach błahych.

 

Akumulatory są roczne i dobrze kręcą.

Opublikowano

Ustawiasz tłok w górnym martwym punkcie przed suwem pracy. Sprawdzając czy jest to początek suwu pracy, możesz odłączyć przewód wtryskiwacza danego cylindra od pompy. Obracasz wolno wałem i gdy zauważysz drgnięcie paliwa oznacza początek tłoczenia ropy, czyli zbliżanie się do GMP (górnego martwego punktu) przed suwem pracy. Gdy tak ustawisz bierzesz szczelinomierz i wybierasz odpowiednią blaszkę. Nie wiem jakiej ma być grubości dla zaworów bizona. Masz to w instrukcji obsługi. Gdy masz przed sobą zawory to odkręcasz przeciwnakrętkę i za pomocą śrubokręta wkręcasz śrubę nastawczą tak, aby między końcówką dźwigni a trzonkiem powstała szczelina grubości szczelinomierza. Szczelinomierz musi się swobodnie przesuwać. Po regulacji dokręcasz przeciwnakrętki. Tak robisz z pozostałymi zaworami. Musisz je ustawić tak jak w pierwszej próbie.

Miłej regulacji. Pozdro.

Opublikowano

Samą technikę ustawiania zaworów znam, chodziło mi o to dokładnie jakie zawory i na którym cylindrze ustawiać w danym położeniu wału tak jak to było rozpisane na tym forum dla silnika 3p.

Opublikowano

a nie przestawiłeś zapłony?? rusz pompą w jedna lub drugą strone lekko opózniony i nie bedzie dorze palił jak bedzie zimny ale zacznij od tego czy paliwo nie schodzi czy zaworek zwrotny czy tam przelewoty dobrze trzyma

Opublikowano

A przepompowałeś go? Jeśli nie, to spróbuj przepompować i dopiero palić, u mnie też tak było. Okazało się ze miedziana podkładka się rozszczelniła i łapał powietrze. Po przepompowaniu odpalał od strzała. Po wymianie podkładek chodzi jak złoto ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v