Skocz do zawartości
Dawidula94

Case 844s - Pompa hamulcowa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dawidula94    0

Witam, posiadam case 844s (4x4) jakiś czas temu wymieniłem pompkę hamulcową ponieważ nie nadawała się już do niczego. Problem mój dotyczy odpowietrzania hamulców, ponieważ kilka dni odpowietrzałem (pompowałem pedałem hamucla następnie odkręcając odpowietrzniki) do momentu gdy juz nie wydostawalo się powietrze i niby wszystko by było ok lecz po dłuższym postoju ciągnika pedał hamulca jest płytki (jak by był zapowietrzony) i trzeba podpompować aby troszeczkę było tego hamulca. Jaki może być tego powód może znacie sposoby na szybkie odpowietrzenie hamulców, proszę o pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

Kilka dni odpowietrzales? To jakos na raty? Najprostszym sposobem na odpowietrzanie hamulcow jest wykorzystanie istniejacego ukladu czyli pompki hamulcowej. Wciskasz kilka razy hamulec, pozniej trzymasz a w tym czasie druga osoba( chyba ze masz dostep do tloczkow z kabiny operatora) odkreca odpowietrznik. Plyn wyplywa wezykiem do butelki (wersja ekologiczna) i jednoczesnie pedal powinien wpasc w podloge. Dokrecasz odpowietrznik i powtarzasz operacje kilkakrotnie, az w wyplywajacym plynie niepojawia sie powietrze. Oczywiscie trzeba w tym czasie kontrolowac poziom plynu w zbiorniczku aby niedopuscic do kolejnego zapowietrzenia. Niewiem jaki uklad jest w tym case, ale zdarza sie ze pompy sa ze soba polaczone przewodem, wiec lepiej machac obydwoma pedalami na raz.

Jakim plynem zalales hamulce? Standardowym DOT 4 czy jakims olejem? Sprawdzales w instrukcji jaki plyn jest w ukladzie hamulcowym?

Kolejne pytanie: ciagnik posiada instalacje hamulcow do przyczep, np hydrauliczna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dawidula94    0

dokładnie tak samo robiłem lecz to czasochłonne i trwało parę dni. pompkę zalałem olejem hydraulicznym stara pompka była na dot i uszczelniacze poszły wiec doradzono mi olej bo podobno w tych ciągnika się to stosuje.
wydaje mi się ze szczelny nie mam pojęcia jak to sprawdzić :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer24    7

jak zmieniłem kompletnie naprawczy pompki to zalałem takim olejem jak do wspomagania w samochódach i było dobrze miesiąc po czym znów pękla gumka nie wiem co bylo przyczyna i wtedy założylem nowa pompke od zuka i zalalem płynem i jest dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    0

Najłatwiej odpowietrzyc układ duża strzykawką z wężykiem.Nabierasz płynu w strzykawke i kolejno wpychasz w każdy odpowietrznik zaczynając od najdalszego od pompki aż płyn wraz z pęchezykami powietrza pojawi sie w zbiorniczu ,troszke pracy ale skuteczne.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

Ja ostatnio odpowietrzalem w DF Agrotron i tez ciezko to szlo, az okazalo sie trzeba odpowietrznik bardziej wykrecic, jakies dwa obroty co najmniej, bo przy lekkim poluzowaniu jak w osobowce wyplywalo troche plynu i pedal wogole nie twardnial. Kupowales oryginalna pompe czy jakis zamiennik z innego pojazdu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    0

Czy płynu ubywa?Bo jezeli zastosowałes olej zamiast płynu ,uszczelniacze mogły stwardniec i łapie powietrze ,ewentualnie gubi płyn.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W moim 1056xl hamulce są olejowe i trzeba lać olej czerwony lotos adf czy coś takiego. Pompa jest zaraz pod przednia szybą i tam są dwa odpowietrzniki, ale to nie wszystko. nie wiem jak u ciebie ale u mnie są jeszcze odpowietrzniki w zwolnicach na tłokach. na zmianę trzeba odpowietrzac do skutku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Jeżeli cylinderek jest w środku jak w C-360 itp to może cieknie a Ty tego nie widzisz i dlatego pedał nie robi sie twardy i non stop sie zapowietrza 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

Poszukaj sobie instrukcji od tego traktora i sprawdz jakiej kategorii plynem powinien byc zalany uklad hamulcowy. Czasami takie informacje sa wytloczone na korku od zbiorniczka jesli jest oryginalny. Po szybkiej pogawedce z google wychodzi na to ze ten case ma mokre hamulce wiec calkiem mozliwe ze sa zalane czerwonym olejem hydraulicznym case'a. Jezeli wczesniej byl zalany niewlasciwym plynem to mozliwe ze uszkodzeniu ulegl silownik hamujacy w kole i przez brak szczelnosci masz miekkii pedal. Na poczatek zakup wlasciwy plyn hamulcowy i odpowietrz jeszcze raz caly uklad zaczynajac od odpowietrzenia pompy hamulcowej ( zapewne masz dwie wiec kazda z osobna), pozniej kola i jesli posiada ten caignik hamulec hydrauliczny to przy rozdzielaczu od hamulcy tez mozesz miec odpowietrznik. Jezeli wszystko odpowietrzysz i dalej tak bedzie, a plynu nie bedzie ci ubywac to zapewne czeka cie kolejna wymiana pompy hamulcowej....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

Gumka pękła bo nie ten płyn zalałeś.W silniku i skrzyni lej co chcesz ale do hydrauliki i hamulców trzeba się trzymać specyfikacji olejów Case bo szlag trafi uszczelnienia -gdzieś w temacie Case wklejona jest tabelka ze specyfikacją tych płynów i olejów nazwę mogą mieć różną i różnych producentów ale charakterystyka musi być zachowana.Na aukcji kupiłem z przesyłką 45zł -po regeneracji pomp hamulcowych zero wycieku już drugi rok .

post-38031-0-68312200-1433355623_thumb.jpg

Edytowano przez Jacek62

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawidula94    0

W instrukcji piszę że płyn ma być HY-TRAN PLUS i nie jestem pewien jaki wybrać czy ten co kolega wyżej czy oryginał bo na allegro nie mogę znaleźć takiego jak w instrukcji, jedynie co znalazłem to to http://allegro.pl/olej-akcela-hy-tran-ultra-ultraction-5l-case-new-h-i5469654863.html. Do dnia dzisiejszego jakieś tam hamulce były na miękkim pedale wiec spróbowałem odpowietrzyć układ i co się okazało że lekko był na jednym kole zapowietrzony natomiast próbując odpowietrzyć pompkę okazało się ze odpowietrznikiem prawie w ogóle nie wyszedł olej dopiero po znaczącym odkręceniu odpowietrznika nie wielka ilość się pojawiła. Wywnioskowałem z tego że może olej hydrauliczny którym zalałem jest za gęsty i pompka nie może zassać przez swój mały otworek więc może ten http://allegro.pl/plyn-hamulcowy-akcela-brake-lhm-1l-case-i5503891904.html jest bardziej rzadszy co umożliwi prawidłową prace. Co o tym sądzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez koda92
      Witam 
      Co może oznaczać błąd L 5 w Case MXM 140? W książce serwisowej ten błąd oznacza niby '' Próg zadziałania potencjometru przedniej osi jest niższy niż ustawiony poziom'' ale ja nie mam zawieszanej przedniej osi. Mam zwykłą mechaniczną oś. Miga już od dłuższego czasu i nie wiem co z tym zrobić. 
       
      Pozdrawiam

      Skoro nikt nie wie o co chodzi z tym błędem to może ktoś wie jaką temperaturę silnika powinien pokazywać wskaźnik ( ile kresek)? Pokazywało mi 3 kreski i bez obciążenia szybko spadało do 1. Wymieniłem termostaty i teraz pokazuje 5 kresek i tyle jest nawet bez obciążenia. Czy to jest dobra temperatura czy może czujnik temperatury jest wadliwy?
×