Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To co znalazłem w instrukcji.

 

Możliwe usterki podczas pracy opryskiwaczem:

 

Usterka:

-ciśnienie na manometrze obniża się i nie jest możliwe ustawienia ciśnienia roboczego.

 

Przyczyny / Usuwanie:

- zanieczyszczony filtr tłoczny / oczyścić lub wymienić wkład filtra

- uszkodzony przewód ciśnieniowy / zmienić przewód

- nieodpowiednie lub zużyte dysze rozpylaczy / wymienić rozpylacz, jeżeli natężenie wypływu cieczy różni się więcej niż 5% od danych deklamowanych przez producenta.

 

Opublikowano

Wszystkie powyższe odpowiedzi są jak najbardziej trafne, dodam od siebie że możesz też sprawdzić tłumik drgań manometru, może wszystko jest w porządku a tylko Ci nie pokazuje ciśnienia. Mianowicie po odkręceniu manometru masz pod nim taki gumowy jakby pojemnik, nieduży, ma on dziurkę i on musi być wypełniony rzadkim olejem, np roślinnym. Jeśli jest pusty to napełnij go np. strzykawką. Bywa tak że czasami ten olej gdzieś ucieknie i wtedy manometr tylko lekko się podnosi. Niby drobnostka ale może to być właśnie przyczyna :)

Opublikowano (edytowane)

Proponuje sprawdzić przewody dolne ssawne od zbiornika do filtra a dalej do pompy.

Pewnie któryś się skleja przy dużym poborze wody albo jest w środku sparciały i się zapycha.

Jak masz metalowy króciec wlotowy do pompy to też sprawdź,może jest skorodowany od wewnątrz.

Edytowane przez asharot

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ubogiwladek
      witam.
      od nie dawana stałem się nie szczęśliwym posiadaczem takiego oto ciągnika.
      Mianowicie jeśli troche dłużej pochodzi zapala mi sie kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni, Na zimnym silniku wspomaganie działa ale słabo. Podnośnik tak jakby drży jak sie go podnosi.
      Dodam jeszcze ze poprzedni właściciel zmieniał tarcze hamulcowe oraz wymienił olej w skrzyni i filtr.
      Doradzi mi ktoś jaka może być tego przyczyna? bo mechanik narazie nie ma czasu a Ja o niczym innym nie myśle i chciałbym sie co nieco dowiedzieć.
      Byłbym bardzo wdzięczny
    • Przez sledzss
      Witam Wszystkich
       
      Zwracam sie do was z prośbą o pomoc, mam problem z moim belarusem 820 z 2007r.
      Mianowicie chodzi o hydraulikę zewnętrzną, po podpięciu belarki nie mogę nawet podnieść podbieraka nie mowiąc już o otwarciu komory - dopiero na obrotach komora powoli zaczyna sie otwierac, ale dochodzi do pewnego momentu i po odpuszczeniu obrotów silnika sama sie zamyka. podpięłem tą samą belarkę starego ursusa c360 i bez problemu na wolnych obrotach otworzył komorę...
      Sprawdziłem zegarem ciśnienie na wyjściach tylnych - na wolnych obrotach i zimnym oleju jest praktycznie zerowe, to samo jest na reszcie sekcji rozdzielacza (wyjścia boczne). Wymieniłem rozdzielacz hydrauliczny, złącza hydrauliczne, sprawdziłem pompę (po podczepieniu kosiarki samasz 2.10 podnośnik podnosi na wolnych obrotach aż miło więc ją wykluczam), wymieniłem olej hydrauliczny na nowy (superol) i filtr w zbiorniku oleju (także na nowy), zlikwidowałem wszystkie wycieki i nadal bez zmian... No już poprostu ręce opadają...
       
      Może ktoś z was miał juz podobną sytuację? Może coś pominąłem?
      Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i podpowiedzi
       
      Pozdrawiam
    • Przez kaziu914
      Witam mam problem z dojarką alfa laval archimedes. Z dnia na dzień zaczeła bardzo głośno pracować i do tego nie wytwarza ciśnienia. Co może być przyczyną?
    • Przez bartek4123
      Witam! Posiadam zetora 7340 wersję eksport. Siedem lat temu sam sprowadzilem go z Irlandii przez pierwsze cztery lata byłem z niego bardzo zadowolony silnik ogólnie zyleta, bardzo mocny, żwawy i mało palił tylko miał jeden mankament bardzo lubił wypić olej w dobry dzień nawet 1.5 litra więc zdecydowałem się zrobić generalny remont silnika. Po remoncie to jednak już nie było to samo. co prawda oleju już nie brał ale zrobił się strasznie zamulony ale siły mu nie brakowało (dawka paliwa nie pomagała) teraz zaledwie trzy lata po zemoncie silnik jest w opłakanym stanie ciśnienie na zimno ma na dwóch po 10 atm i na dwóch po 13 atm. Zastanawia mnie co spowodowało taki krótki żywot silnika? Dużo osób mi mówi że to przez suchy filtr powietrza? Co o tym sądzicie? Już słyszałem o kilku osobach co przerobilo na olejowy i są zadowoleni. Przerabial już ktoś z was?
    • Przez tomek8111
      Witam. Dzisiaj po wymianie oleju w fendt farmer 312 z 1992 roku nie chce zgasnąć kontrolka skrzyni.Filtr wymieniony ,podlany olejem.Olej zalałem fusch Gear LS sae 90.Wcześniej przy niskich obrotach silnika zapalała się kontrolka od ciśnienia skrzyni.Mierzyłem na punkcie przy filtrze i rozgrzanym oleju to było około 12 barów przy 1000 obrotów na silniku.Natomiast ciśnienie w miejscu czujnika przy stopniach było około 0.2 bara .Proszę o pomoc jak odpowietrzyć pompę czy może cały układ czy konieczna będzie wymiana pompy(oby nie,bo remont to chyba będzie słono kosztował).Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v