News
tomek8111

Brak ciśnienia skrzyni fendt farmer 312

Polecane posty

tomek8111    0

Witam. Dzisiaj po wymianie oleju w fendt farmer 312 z 1992 roku nie chce zgasnąć kontrolka skrzyni.Filtr wymieniony ,podlany olejem.Olej zalałem fusch Gear LS sae 90.Wcześniej przy niskich obrotach silnika zapalała się kontrolka od ciśnienia skrzyni.Mierzyłem na punkcie przy filtrze i rozgrzanym oleju to było około 12 barów przy 1000 obrotów na silniku.Natomiast ciśnienie w miejscu czujnika przy stopniach było około 0.2 bara .Proszę o pomoc jak odpowietrzyć pompę czy może cały układ czy konieczna będzie wymiana pompy(oby nie,bo remont to chyba będzie słono kosztował).Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek8111    0

Wcześniej był fusch 80w90 teraz zalałem fusch Gear ls90 ,  

 

aki właśnie jest zalecany przez Fuscha do tego traktora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek8111    0

Może się mylę,ale wydaje mi się że to nie wina rodzaju oleju że nie ma w ogóle ciśnienia.Myślę że pompa jest zapowietrzona i nie może go zassać.Pomocy.Sezon siewów a tu masz.Czy ktoś wie jak to ruszyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dominik4321
      Witam mam fendta 920 vario 2002r. i mam problem z terminalem. Jest cały czas ciemny i gdy próbuje go ściemniać to nie widać różnicy a gdy jest jasność na 100% to też jest ciemny. Oczywiście widać coś tylko gdy jest słońce to nic nie widać. Proszę o pomoc.
    • Przez robadas78
      Witam. Proszę o odpowiedź. chciałem zmienić uszczelkę pod pokrywą licznika motogodzin. Uczczelniam wszystko bo zmieniam sprzęgło i wszystko było w oleju. Po odkręceniu zauważyłem że łożysko od tego wałka dolnego jest na połowie obudowy a wałek rusza sie ok. 1 cm. widoczne są slady tarcia na obudowie. Do tego na tym samym wałku po spuszczeniu oleju zauważyłem że nakrętka się całkiem odkręciła ( za trybem co napędza wałek). I mam pytanie... czy te luzu tak mają być? bo nie ma jak tego skasować bo ta zębatka dotyka swoim wybrzuszeniem do tego łożyska! a łożysko dalej nie idzie bo jest pierścień ! 


    • Przez Rolniczek95
      Panowie i panie  mam problem z uszczelkami do skrzyni biegów do rekorda, macie jakieś namiary na sklep, producenta który robi takie uszczelki? Wiem że sam mogę zrobić takie uszczelki, ale czy jest sens kupować materiał który kosztuje 40 zł wycinanie itd
    • Przez Sadownikx2
      Dlaczego w ciągnikach w skrzyniach mechanicznych reduktor (żółw, człowiek, zająć lub l,m,h) jest niesynchronizowany?
      No tak ciężko było dołożyć synchronizatory?
      Musieli dziady zaoszczędzić.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.