Polecane posty

jojo123    0

Mam problem z zetorem 7211. Otóż nie zaciąga on paliwa z baku. Jak popuje pompką ręczną to nie ciągnie ale jak w tym samym czasie dmuchnie się w bak to pompka ciągnie. Później odpala i chodzi ok 10 minut i gaśnie. I później znów trzeba dmuchnąć w bak i pompować :/ W czym jest problem ?
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jojo123    0

To czemu gaśnie jeśli już odpali? Jak już chodzi to chyba pompka ręczna nie ma nic do tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Sprawdź czy korek wlewu ma odpowietrzenie, sprawdź czy idzie podpompować na otwartym baku, następne do sprawdzenia to ssak w zbiorniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klekot22    0

sprawdz najpierw bardzo dokładnie czy nie jest gdzieś cos zapchane sprawdz dojscie do odstojnika i odstojnik popke itd..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Proponuję spróbować podłączyć na próbę paliwo z jakiejś bańki lub butelki .Może być jakiś paroch w zbiorniku .W moim pływał taki jakby płatek cienkiej kory (pewnie z patyka którym mierzyłem poziom paliwa ) i od czasu do czasu zamykał dopływ paliwa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal1989    813

Kolego wyżej ma rację, może jakiś syf w baku jest.


<p>Ciągnik bogiem, orka nałogiem, paliwo podstawą!</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zobacz czy bak nie jest od spodu zagnieciony. Zatyka wtedy rurkę ssącą paliwo.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor69    18

Wyrzuć wszystkie niepotrzebne elementy między bakiem a pompką - filterki , zaworki zwrotne i inne pierdoły. U mnie było to samo a okazało się że filterek miał za małą przepustowość .Pod obciążeniem dostawał za mało paliwa zaciągał powietrze i gasł w równych odstępach czasu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Zatkany gdzieś przewód bądź ssawny w baku, miałem to sam w c 360 okazało się ze zatkane w odstojniku,pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj