Polecane posty

damianoooo    4

Witam. Mam zamiar kupić ciągnik o mocy 100-120km i nie wiem czy wybrać claas/ renault ares czy John Deere 6420 lub podobny (4cyl)

Mianowicie chodzi mi oto czy warto jest dać 20 tyś więcej za jd. czy też claas jest lepszy. Patrząc na ogłoszenia to za podobny rocznik John Deere trzeba dać 20 tyś więcej niż za claas. Proszę o wyrażenia opinni właścicieli tych ciągników. Dodam jeszcze, że ciągnik ma być używany zarówno w transporcie jak i w pracach polowych.

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    185

Według mnie to nie sugeruj sie marka i modelem tylko konkretnym egzemplarzem, jego stopniem zużycia, przebiegiem, wyposażeniem stan opon ogólnie wszystkim z czym za chwile mogą wiązać sie dodatkowe koszty. Moze sie okazać ze 20 tys które zaoszczędzisz za chwile wydasz na opony lub jakieś awarie co nie oznacza w w droższym ciągniku tego nie będzie. Jeśli chodzi o części oleje to do classa tez takie tanie nie bedą bo wuja ma Renault i płaci tez sporo. Poprostu poszukaj dobrego ciągnika a nie konkretnej marki. Kumpel szukał jd a kupił case i poza jedna awaria nie pokazywał stanu paliwa ciagnik chodzi mu 3 sezon bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

overrange    2

Porównując lata ubiegłe czyli Claas Ares vs JD to wg. mnie w tamtych latach bardziej awaryjnym produktem był Claas- choć reguły na to nie ma. Jednak patrząc na postęp i krok do przodu jaki zrobiły nowe ciągniki to śmiałbym twierdzić, że nowy Claas wcale nie jest gorszy od nowego JD.

 

Więc odpowiedź na Twoje pytanie brzmi. Reguły nie ma. Zależy to od konkretnych modeli i konkretnego egzemplarza, a co do używanych maszyn kwestia kto jak dbał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianoooo    4

Spoko. Może mi ktoś powiedzieć który z nich ma wygodniejszą zmianę biegów jd ma taką dziwną skrzynie inną niż wszystkie ciągniki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson3075
      Witam , Mam pytanie jakim momentem należy dokręcić głowice i korbowody w Claas Mercator 75 (Perkins 6 cylindrów)?
      Czy wszystkie śruby w głowicy dokręcamy tym samym momentem? ( są krótsze i dłuższe )
    • Przez Miro010
      kupię klamkę drzwi lub samą wkładkę zamka do claas ares pozdro
    • Przez ChiquitaB
      Witam. Mam problem z mechanizmem siatki, otóz wałek ten gumowy ciągle się kręci i podaje siatkę, te pręty które ja naciągaja ciagle chodza góra dól i nawet nie chcą jej pociagnac tylko kreci sie sam mechanizm caly. Na jesieni nie bylo tego problemu. I jeszcze jedno pytanko, ten sierp ktory ustala ilosc owiniec siatka nie chce wskakiwac do konca i staje na malej ilosci owiniec, jak dam obroty na 2.5tys to przewaznie doskoczy do zadanej ilosci owiniec.
      Pomoze ktos cos?
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam wszystkich!! Stoję przed trudnym wyborem, Kombajnu. Mam do wyboru claasa dominatora 98 i new Hollanda tx32. Znacie jakieś opinie ,wady i zalety tych kombajnów ?? Tyle co wiem to Claasy z dostępem do części nie ma problemu , ale znowu ten silnik za kabiną i widać dużo spalonych. new Holland znowu gorzej z częściami, I to by było na tyle co wiem o tych kombajnch. Kombajn będzie pracował na powierzchni minimum 30ha wciąż ze stałym wzrostem. Puki co posiadam mdw fortschritt e514 i szczerze nie polecam tego kombajnu
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.