Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam. nioe wiem co sie dzieje z ładowaniem w ciągniku. założyłem nowy pasek klinowy i dobrze jest naciągnięty. i nadal powyżej 1000 tyś obrotów gaśnie kontrolka ładowania. czy to jest wina alteratora czy inne problemy? dziś podczas odpalenia miałem przebicie na mase w ciągniku. 

 

BARDZO PROSZE O POMOC

Edytowane przez dareq1994
Gość Profil usunięty
Opublikowano

moze to być wina regulatora w alternatorze

Opublikowano

podlaczam sie do tematu ostatnimi czasy kiedy wieczorami oralem podczas jazdy zaczely mrygac swiatla ostatnio rozladowaly sie akumulatory i czasami szleje wskazowka od temperatury wody gdzie szukac przyczyny dodam ze mam amperomiez i wskazowka po odpaleniu inie na plus i wraca po chwili na zero kontrolka gasnie przy 900obrotow i wydaje sie byc wszystko w porzadku. Wiec czemu swiatla mrygaja przygasaja

Opublikowano

podlaczam sie do tematu ostatnimi czasy kiedy wieczorami oralem podczas jazdy zaczely mrygac swiatla ostatnio rozladowaly sie akumulatory i czasami szleje wskazowka od temperatury wody gdzie szukac przyczyny dodam ze mam amperomiez i wskazowka po odpaleniu inie na plus i wraca po chwili na zero kontrolka gasnie przy 900obrotow i wydaje sie byc wszystko w porzadku. Wiec czemu swiatla mrygaja przygasaja

sprawdzcie regulator

Opublikowano

witam. dziś myłem ciągnik myjka ciśnieniową i po wszsytkim chciałem przejechac lecz zobaczyłem ze brak ładowania. sprawdziłem wszsytkie kable sa na miejscu i mam pytanie. Czy to moze byc wina alternatora? zalał się? prosze o pomoc

Opublikowano (edytowane)

no suszyłem ciepłym powietrzem i stał cały dzien na słoncu i nic

 

 

Połączone

 

 

czy alternator padł?

Edytowane przez kris14
Pkt. 1.14 +1p. ostrzeżeń
Opublikowano

Jeśli przed myciem działał poprawnie a po myciu brak ładowania to bardzo możliwe że go załatwiłeś tym myciem. Domycia powinno się osłaniac alternator, rozrusznik itp. albo przynajmniej nie kierować strumienia wody na nie. W prawdzie  ja u siebie nigdy nie osłaniam, ale nigdy nie mam problemu z ładowaniem :D

Opublikowano (edytowane)

Najpierw trzeba sprawdzić co uległo awarii. Kontrolka ładowania się świeci, że stwierdzasz brak ładowania, czy mierzyłeś napięcie? Może to tylko zaśniedziałe styki. Sprawdź wszystkie połączenia, zwłaszcza regulatora napięcia.

Edytowane przez marian3p
Opublikowano

Miałem podobną sytuacje w swoim 912 . U mnie po myciu cały brud w alternatorze sie oderwał i prawdopodobnie po uruchomieniu ciągnika zbił się w iednym miejscu i wyrwał w środku kabel . Rozebranie , czyszczenie i lutowanie załatwiło sprawe .POZDRAWIAM :D

Opublikowano

Przy problemie z ładowaniem, sprawdź regulator i przede wszystkim stacyjkę (czy nie ma śniedzi na kablach w nią wchodzących).
Przerobiłem to niedawno. Nowy regulator, alternator po regeneracji (zbędne, ale to gorąca głowa ojca)... Nic.
Czyszczenie przewodów od alternatora, klem, masy (!) i wszystko wróciło do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, próbuje ogarnąć elektrykę w zetorze 8145. Posiada ktoś spolszczony schemat instalacji z opisem? w Googlach są tylko tak rozmazane zdjęcia, że nie można nic odczytać. 
    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v