Skocz do zawartości
Rowan

MX80C problem z ręcznym hamulcem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rowan    1

Witam :)

Do tej pory wszystko było ok, ręczny trzymał jak się należy, może i przy samej górze skoku dźwigni, ale trzymał mocno. Ostatnio chciałem sobie stanąć pod maszynąlekko z górki i zaciągam ręczny, a on wogóle nie trzyma, nic, a nic. A mimo to, dźwignia chodzi tak samo jak kiedyś, robi się opór przy zaciąganiu, u samej góry. I teraz pytanie, co mogło się stać? W zjechanie tarczki wątpie, bo nikt nie jeździł na ręcznym... Czy mógł się oberwać wieloklin na tarczce? Bo to mi przychodzi do głowy, że może kiedyś delikatnie ruszyłem na ręcznym... Czy to cośjeszcze innego? A drugie, to jak się dostać do tego ręcznego? Czy trzeba rozjeżdżać skrzynie? Czy jest jakaś inna opcja? ak ewentualnie zdiagnozować go, żeby się nie narobić, a okaże się, że to coś inego? :)

Z góry dzięki wszystkim i pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartonini    0

zeby sie dostac do mechanizmu hamulca nie trzeba ingerować w skrzynia wystarczy zdemontować obudowe tylnej osi i mamy wszystko na wierzchu możemy zweryfikować co sie tam dzieje wtedy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    1

Tzn zdjąć podnośnik, całą tą "dupe"? :) I da się to wtedy wyjąć wszystko? Jesteś pewien? :) Jeśl by tak było, to jest fantastyczna wiadomość :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bartonini    0

no tam zwolnicy nie ma to nie c-360 przecież ale własnie o ten element chodzi jest dość ciezki 2 osoby maja co trzymać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    1

I stamtad jest możliwość ewentualnej wymiany tarczek od ręcznego? Czy wogóle rozebrania jego mechanizmu?


Tylko czy Ty na pewno mówisz kolego o MX? :) Bo ja ścągałem zwolnice w MTX-ie, a to to samo prawie i bez wózka widłowego nawet w trzy osoby byłoby ciężko ją zdjąć, a nie mówiąc już o założeniu :)

No i najważniejsze, czy da sięstamtą wymienć te tarczki, bo jak ja mam na nie tylko stamtąd popatrzeć, to szkoda roboty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    1

Tak nawet patrzę na serwisówke i nie widzę tego rozbierając zwolnice...

sn3iA5e.jpg

7Gsf8GX.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez zetor7045xD
      Cześć mam pytanie odnośnie odpalania Case MX 100c( 4cyl perkins). Rozkładam już ręce ponieważ zmiana akumulatorów nie pomaga. Chodzi o to że zakręci dosłownie 6-8 razy i akumulator rozładowany. Tak samo z prostownikiem rozruchowym (840a) pare razy  kręci i nic. Akcja sie dzieje przy temperaturze poniżej 0. Nie wiem czy silnik coś blokuje jakaś pompa czy coś ? Dziwne jest to że od razu  akumulator pada. Dodam że  akumulator ma 180ah i 1000a. Rozrusznik jest po regeneracji ale nic nie zmieniło. (wymienialiśmy już na inne szybko obrotowe bez efektu) Inne ciągniki w gospodarstwie Zetor czy Ursus można kręcić i kręcić i nie rozładowuje on akumulatora. Miał ktoś  może podobny przypadek albo wie może co jest przyczyną ?(silnik jest po remoncie i przed remontem był ten sam problem)
    • Przez inginio
      Witam! Mam case CX80 odpowiednik McCormicka. Rok traktora 2000 przebieg 6400mtg. Na najwyższym biegu i wlączonym pólbiegu nie osiąga prędkości katalogowej czyli 40km/h. Prędkość jaką z niego wydusilem to 31km/h. Można by troche jeszcze zwiększyć podciągając linke od gazu ale nie chce tego ruszać. Tak zastanawiam się czy tak ma być czy u mnie jest coś nietak. Prosilbym o pomoc lub jakieś sugestie. Jeszcze jedno jadąc na wolnych obrotach bez znaczenia na jakim biegu jak wlącze pólbieg to coś tak jakby grzechotalo w okolicach sprzęgla.Na wylonczonym pólbiegu jest ok-nic nie slychać. Jak dodam troche gazu to też robi się cicho. Prosilbym jeszcze raz o pomoc.Z góry dziękuje.
    • Przez stachu1991
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem Case 695 i mam kilka pytań odnośnie tego ciągnika.
      Posiadam wersję z zegarami elektronicznymi i nie pokazuje mi pierwszej cyfry prędkości.
      Skacze mi poziom paliwa.
      Nie zgadzają albo nie pokazuje  obrotów walka Wom  a wałek pracuje.
      Hamulce ciągnik postoi dzień dwa i zapowietrza się hamulec
      Mam problem z odpalaniem. Jak jest zimny to raz zapali za pierwszym strzałem a raz trzeba kręcić i kręcić. Silnik ładnie i równo pracuje nie kopci. Wydaje mi się ze może być wina przewodów co idą do rozrusznika. Miał może ktoś podobne przypadki?
       
    • Przez Marek330ci
      Witam Przymierzam się do zakupu  ciągnika Case CS - 100 i prosił bym o opinie na temat tego sprzetu. 
      Czy jest to solidny fest sprzęt, na co patrzeć kupując , co maja super, co słabe. 
       
       
      Dane ; 
      Silnik Sisu 4t o mocy 100km
      Podnośnik EHR
      skrzynia ZF z 4 polówkami 
       
      Jaka awaryjność , 
      Czy skrzynie są wytrzymałe i nie padają oraz jakie koszty naprwy skrzyni , silnik itd
       
      Silnik , most elektryka skrzynia  itd wytrzymałość naprawy, jednym słowem wszystko o tym ciągniku.
      Chce tylko sprawdzone opinie , nie ze coś słyszałem, by nie było zgrzytów
      Bardzo proszę o opinie i z góry dziękuje wszystkim którzy zechcą się przyłączyć do rozmowy  
      Przeniesiony do odpowiedniego działu
×