Skocz do zawartości
Rowan

MX80C problem z ręcznym hamulcem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rowan    1

Witam :)

Do tej pory wszystko było ok, ręczny trzymał jak się należy, może i przy samej górze skoku dźwigni, ale trzymał mocno. Ostatnio chciałem sobie stanąć pod maszynąlekko z górki i zaciągam ręczny, a on wogóle nie trzyma, nic, a nic. A mimo to, dźwignia chodzi tak samo jak kiedyś, robi się opór przy zaciąganiu, u samej góry. I teraz pytanie, co mogło się stać? W zjechanie tarczki wątpie, bo nikt nie jeździł na ręcznym... Czy mógł się oberwać wieloklin na tarczce? Bo to mi przychodzi do głowy, że może kiedyś delikatnie ruszyłem na ręcznym... Czy to cośjeszcze innego? A drugie, to jak się dostać do tego ręcznego? Czy trzeba rozjeżdżać skrzynie? Czy jest jakaś inna opcja? ak ewentualnie zdiagnozować go, żeby się nie narobić, a okaże się, że to coś inego? :)

Z góry dzięki wszystkim i pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartonini    0

zeby sie dostac do mechanizmu hamulca nie trzeba ingerować w skrzynia wystarczy zdemontować obudowe tylnej osi i mamy wszystko na wierzchu możemy zweryfikować co sie tam dzieje wtedy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    1

Tzn zdjąć podnośnik, całą tą "dupe"? :) I da się to wtedy wyjąć wszystko? Jesteś pewien? :) Jeśl by tak było, to jest fantastyczna wiadomość :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bartonini    0

no tam zwolnicy nie ma to nie c-360 przecież ale własnie o ten element chodzi jest dość ciezki 2 osoby maja co trzymać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    1

I stamtad jest możliwość ewentualnej wymiany tarczek od ręcznego? Czy wogóle rozebrania jego mechanizmu?


Tylko czy Ty na pewno mówisz kolego o MX? :) Bo ja ścągałem zwolnice w MTX-ie, a to to samo prawie i bez wózka widłowego nawet w trzy osoby byłoby ciężko ją zdjąć, a nie mówiąc już o założeniu :)

No i najważniejsze, czy da sięstamtą wymienć te tarczki, bo jak ja mam na nie tylko stamtąd popatrzeć, to szkoda roboty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    1

Tak nawet patrzę na serwisówke i nie widzę tego rozbierając zwolnice...

sn3iA5e.jpg

7Gsf8GX.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×