Skocz do zawartości
kris14

John Deere StarFire 3000

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kris14    259

Witam

 

Jest do zamontowania system prowadzenia równoległego w maszynach JD- kombajn WTS (AutoTrac Ready), w ciągniku 6430P (również AutoTrac Ready) oraz w innych maszynach (Fendt 820 Vario/Valtra T171 Advanced)

Monitor Green Star 2 jest już zakupiony i zamontowany.

 

Oczekiwania:

Współpraca z w.w maszynami, opryski (opryskiwacz JD z isobusem), rozsiewaczem nawozów, prowadzenie równoległe, mapowanie plonów, zmienne nawożenie.

Dokładność- oparta na sygnale SF2 lub nawet RTK 

 

Kto użytkuje ten system? Jak ze stabilnością sygnału, dokładnością? Jakie ponieśliście koszta w związku z instalacją tego systemu na maszynach?

 

Warto zmieniać GS2 na GS 2630?

 

Mam nadzieję że są tutaj użytkownicy takiego systemu.

 

Pozdrawiam

kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    62

Hm temat trochę kopalnia - ale odpowiem 

co do opryskiwacza nie każdy jd z isobusem będzie chciał pracować precyzyjnie z gs2 na starsze będą tylko robić emulację gs1 pierwsze z gs orginal nie bardzo współpracują i się poddałem z próbami. 

dodatkowo potrzebujesz kilku aktywacji w wyświetlaczu - section control i do mapowania plonów - 

co do kombajnu to samo autotrack ready nie oznacza możliwości mapowania plonu - musisz sprawdzić czy ma czujniki przepływu i wilgotności, 

ja mam kombajn w wesji i więc to wszystko było 

co do rozsiewacza to vicon/kverneland bardzo ładnie pracuje z Green starem

teraz dalej - dokładność rtk tylko przy ultra precyzyjnym użytkowaniu ( striptill w dwóch przejazdach albo sadzenie ziemniaków) sf2 przy koszeniu i uprawie aż zbyt dokładny - przy uprawie nawożeniach i opryskach spokojnie sf1 - ja do uprawy i siewu też używam sf1 i przejazd do przejazdu nie ma większej odchyłki jak 5-10 cm 

co i tak manualnie jest nie do uzyskania 

koszty ciężko podać - bo wszystko kupowane od razu - tzn kombajn w wersji I z aktywacjami i antenami - ciągniki podobnie - rozsiewacz jak idzie do ciągnika z greenstarem to bez oryginalnego terminala. A opryskiwacz rozdzielony osobno autotrac osobno sterowanie opryskiwaczem ,a że to dziadek to nie opłaca się dokładać - następny będzie w wersji i 

Co do stabilności - to mam porównanie z triblem i innymi i zostałem przy JD - lepiej trzyma zasięg przy lesie i na górkach. 

Ogólnie u mnie duży opryskiwacz JD 840 chodzi bez kontroli sekcji na dużych kawałkach ( i tak czeka na zmianę na nowszy z kontrolą sekcji) a

małe i nieregularne kawałki robi  2 opryskiwacz na Fastrac-u i mam zrobiony upgrade do bravo400 z najlepszą anteną i 24 metrowy jest podzielony na 12 sekcji ( zasięg podobny do sf1 ale obsługa chyba prostsza). 

Ogólnie kontrola sekcji przy małych kawałkach - albo nieregularnych super sprawa - szczególnie jak ma się 2 metrowe sekcje. nakładki z 15 procent spadają do 1 procenta więc przy ponad tysiącu  ha pryskanych rocznie zwraca się w rok. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez yacenty
      Witajcie, na jesieni podczas siewu zauważyliśmy ubytek płynu chłodzącego w ciągniku John Deere 6140r. Dolaliśmy - weszło ok 2l do połowy skali.
      Teraz przy wiosennym przeglądzie zauważyłem że płynu jest ledwo ledwo w zbiorniku. Dolałem - weszło około 2.5l i jest troszkę powyżej srodka skali.
       
      W miejscu garażowania nie widzę ewidentnej plamy, nie widać też zbytnio sladów mokrego na silniku / masce.
      Co może być przyczyną gdzie szukać dziury w całym?
       
      Gdzieś mi się w galerii rzuciło nie dawno, że ta seria JD ma jakiś defekt i pękają jakieś przewody, ale póki co nie mogę namierzyć tego obrazka / tej dyskusji.
      Ktoś z was ma podobny problem? Dodam że ciągnik ma 3 lata i lekko ponad 1000h na budziku.
       
      Chcesz poznać dane techniczne John Deere 6140r
    • Przez NewHollandtm190
      Witam mam problem z John Deere 6320 z 2004 roku. Otóż od momentu spuszczenia płynu chłodniczego z układu chłodzenia w ciągniku przestało działać ogrzewanie. Najprawdopodobniej jest zapowietrzona nagrzewnica lecz nie wiem jak ją odpowietrzyć. Może ktoś wie jak rozwiązać problem proszę o pomoc
    • Przez MateuszSa
      Witam. Posiadam do sprzedania używany monitor green star w pełni sprawny. Cena jaka mnie interesuje to 10 tys pln. Dorzucę nadajnik Starfire iTc


    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
    • Przez jd5085
      Witam,
       
      tak jak w temacie czy może ktoś wie jak ustawić położenie pływające w jd 5085m z ehr ?  z góry dziękuję za pomoc 
×