Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może ktoś by mi wyjaśnił do czego służy przycisk w t6 pod wyświetlaczem skrzyni biegów,okrągły z takim trybikiem,ciągnik kupiłem dopiero co,a w instrukcji nic o tym nie znalazłem.Na forum jeśli dobrze widzę też nikt o tym nie pisał.

Opublikowano

Myślałem raczej o przycisku pod spodem konsoli

a ten nei jest opisany w instrukcji, zmiana grupy biegów jest na dźwigni czy może tym zmieniasz

 

Opublikowano

Od zmiany grupy biegów jest w dźwigni,po naciśnięciu na ten nic się nie dzieje ani w czasie jazdy ani na postoju dlatego ciekawi mnie po kiego on jest może ma jakieś działanie w kalibracji skrzyni.

Opublikowano

zminane polgiegow mozesz albo zmieniac na dzwigni albo z boku masz tez takie przyciski pomaranczowe. ale zeby zmienic cala grupe np z c na d to musisz na dzwigni przytrzymac gozik z tylu i na dzwigni  plus.  ale zeby zmienic na konsoli cala grupe to musisz wlasnie ten guzik przytrzymac i na konsoli plus.

Opublikowano (edytowane)

Nie no teraz to już nic z tego nie kapuję-półbiegi wiadomo żółw zając na dźwigni,grupa biegów-a,b, pojedyńczy przycisk na dźwigni plus żółw lub zając,i dalej pomotane,przecież żeby zmienić z b na c,to trzeba przesunąć dźwignię zmiany biegów do przodu,i dalej  c na d zmieniamy dalej dwoma przyciskami na dźwigni lub dwoma z boku co ma do tego ten przycisk-nierozumiem.

Edytowane przez rein
Opublikowano

ale zeby przeskoczyc grupe a - b lub c - d to jak sam gadales musisz wcisnac kuzik na dzwigni i na naciskac zajaca tez na dzwigni. a na konsoli masz zdublowane przyciski zółw zajac a ten guzik na zdjecie jest zdublowanym przyciskiem z tylu dzwigni. ktorego trzeba wcisnac zeby przeskoczyc grupe. nie mowie tu o znianie grupy b-c wtedy sprzeglo i przesunac dzwignie do przodu

Opublikowano

Czyli to jest jakby zdublowane sprzęgło z tyłu dźwigni,jeśli tak to możemy go używać jednocześnie z dwoma przyciskami na boczku no teraz to ma sens przy najblizszej okazji sprawdzę czy działa i czy jest to wygodne,swoją drogą dzięki ci za info.

Opublikowano

Sprzęgło do zmiany z zakresu A na B i C na D (masz je tam po to gdyby Cię ręka bolała i chciałbyś zmieniać biegi z miejsca bliżej tułowia a jak wolisz mieć rękę na dzwigni cały czas to masz ta sama funkcje z tyłu dzwigni zmiany biegów. 

Opublikowano

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu spytam tutaj mianowicie kiedyś na agrofoto pewien użytkownik NH twierdził ze nie zamawiał przycisku od automatycznej zmiany biegów tylko po paru miesiącach go odmówił twierdząc ze wiązka juz w ciągniku jest tylko przycisk dokupił. Czy ktoś kojarzy ten temat i czy jest to możliwe?

Opublikowano
Dnia 7.09.2017 o 18:35, qba333 napisał:

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu spytam tutaj mianowicie kiedyś na agrofoto pewien użytkownik NH twierdził ze nie zamawiał przycisku od automatycznej zmiany biegów tylko po paru miesiącach go odmówił twierdząc ze wiązka juz w ciągniku jest tylko przycisk dokupił. Czy ktoś kojarzy ten temat i czy jest to możliwe?

Piszesz o tym: 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v