Skocz do zawartości
rein

Tajemniczy przycisk w t6

Polecane posty

rein    0

Może ktoś by mi wyjaśnił do czego służy przycisk w t6 pod wyświetlaczem skrzyni biegów,okrągły z takim trybikiem,ciągnik kupiłem dopiero co,a w instrukcji nic o tym nie znalazłem.Na forum jeśli dobrze widzę też nikt o tym nie pisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldac    11

Myślałem raczej o przycisku pod spodem konsoli

a ten nei jest opisany w instrukcji, zmiana grupy biegów jest na dźwigni czy może tym zmieniasz

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rein    0

Od zmiany grupy biegów jest w dźwigni,po naciśnięciu na ten nic się nie dzieje ani w czasie jazdy ani na postoju dlatego ciekawi mnie po kiego on jest może ma jakieś działanie w kalibracji skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

dziwi tylko że nie wspomniano o nim nic w instrukcji przy opisie przekładni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoRo    3

zminane polgiegow mozesz albo zmieniac na dzwigni albo z boku masz tez takie przyciski pomaranczowe. ale zeby zmienic cala grupe np z c na d to musisz na dzwigni przytrzymac gozik z tylu i na dzwigni  plus.  ale zeby zmienic na konsoli cala grupe to musisz wlasnie ten guzik przytrzymac i na konsoli plus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rein    0

Nie no teraz to już nic z tego nie kapuję-półbiegi wiadomo żółw zając na dźwigni,grupa biegów-a,b, pojedyńczy przycisk na dźwigni plus żółw lub zając,i dalej pomotane,przecież żeby zmienić z b na c,to trzeba przesunąć dźwignię zmiany biegów do przodu,i dalej  c na d zmieniamy dalej dwoma przyciskami na dźwigni lub dwoma z boku co ma do tego ten przycisk-nierozumiem.

Edytowano przez rein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoRo    3

ale zeby przeskoczyc grupe a - b lub c - d to jak sam gadales musisz wcisnac kuzik na dzwigni i na naciskac zajaca tez na dzwigni. a na konsoli masz zdublowane przyciski zółw zajac a ten guzik na zdjecie jest zdublowanym przyciskiem z tylu dzwigni. ktorego trzeba wcisnac zeby przeskoczyc grupe. nie mowie tu o znianie grupy b-c wtedy sprzeglo i przesunac dzwignie do przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rein    0

Czyli to jest jakby zdublowane sprzęgło z tyłu dźwigni,jeśli tak to możemy go używać jednocześnie z dwoma przyciskami na boczku no teraz to ma sens przy najblizszej okazji sprawdzę czy działa i czy jest to wygodne,swoją drogą dzięki ci za info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
T7-200    1

Sprzęgło do zmiany z zakresu A na B i C na D (masz je tam po to gdyby Cię ręka bolała i chciałbyś zmieniać biegi z miejsca bliżej tułowia a jak wolisz mieć rękę na dzwigni cały czas to masz ta sama funkcje z tyłu dzwigni zmiany biegów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba333    9

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu spytam tutaj mianowicie kiedyś na agrofoto pewien użytkownik NH twierdził ze nie zamawiał przycisku od automatycznej zmiany biegów tylko po paru miesiącach go odmówił twierdząc ze wiązka juz w ciągniku jest tylko przycisk dokupił. Czy ktoś kojarzy ten temat i czy jest to możliwe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek1979    1

Kolego w T6 wiązka jest. Potrzebny jest przycisk z kawałkiem kabla i komputer serwisowy. Mi w gratisie przy zakupie innych maszyn po chyba roku zakładali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety przedliftowy T5 ze skrzynią EC nie ma opcji AUTO. Handlowiec rozeznawał mi temat...

Edytowano przez alvaroalvaro78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrDawido    70

używasz tego sprzęgła gdy chcesz przejść z biegu 13 na 14 albo z 4 na 5 to jest po prostu sprzego wszystko co oznaczone kolorem pomarańczowym to jest od jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    507
Dnia 7.09.2017 o 18:35, qba333 napisał:

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu spytam tutaj mianowicie kiedyś na agrofoto pewien użytkownik NH twierdził ze nie zamawiał przycisku od automatycznej zmiany biegów tylko po paru miesiącach go odmówił twierdząc ze wiązka juz w ciągniku jest tylko przycisk dokupił. Czy ktoś kojarzy ten temat i czy jest to możliwe?

Piszesz o tym: 

 


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rolnik0987654321
      Witam mam problem z wałkiem wom. Po zimnie wałek na ciepłym  oleju  mozna było zatrzymać ręką, ciśnie które dochodzi do tylnego korpusu to 18 bar w tylnym korpusie zostały wymienione wszystkie uyszczelniacze tarczki są nowe i dalej jest to samo po załączeniu wałek nie osiąga obrotów. Po kolejnym rozbieraniu dzoszlismy do tego ze cinienie ktore wchodzi to 18 bar ale ktore wychodzi tez jest duze i moje pytanie czy ktoś miał coś podobnego żeb y coś doradzic 
         
    • Przez rolnik0987654321
      Witam mam problem z wałkiem wom. Po zimnie wałek na ciepłym  oleju  mozna było zatrzymać ręką, ciśnie które dochodzi do tylnego korpusu to 18 bar w tylnym korpusie zostały wymienione wszystkie uyszczelniacze tarczki są nowe i dalej jest to samo po załączeniu wałek nie osiąga obrotów. Po kolejnym rozbieraniu dzoszlismy do tego ze cinienie ktore wchodzi to 18 bar ale ktore wychodzi tez jest duze i moje pytanie czy ktoś miał coś podobnego żeb y coś doradzic 
         
    • Przez Patryk212
      Co myślicie o New Holland 8240u. Jak z awaryjnością? Na co zwrócić uwagę przy oględzinach?olland 8240 
    • Przez Patryk212
      Co myślicie o New Holland 8240. Jak z awaryjnością? Na co zwrócić uwagę przy oględzinach?olland 8240 
    • Przez jacek472
      Jak w temacie Odpaliłem swojego new hollanda nie odpalanego ze 3 tyg i strasznie wyje pompa hydrauliczna, a gdy próbowałem podnieść podnosnik lub skręcić kołami to cała wieś słyszała zgrzytanie wruum wryyyyyy wraaa pompy, aż zgasiłem i ponownie odpaliłem i to samo i wyskakiwał błąd z cisnieniem oleju,ale pochodził trochę poszarpało podnosnikiem przy podnoszeniu olej trochę się zagrzał i ucichło. Na monitorze pokazywało temp. cieczy chłodzącej -12, stał na zewnątrz. 
      Wydaje mi się że to nie jest normalne i chyba powinienem zgłosić to na serwis na gwarancji? ciągnik 27h od nowości nic nie podpinane do hydrauliki zewnętrznej, więc olej orginał, (chba że diler coś nakombinował bo jak go przywieźli miał 13h, to tłumaczył się że tak mają jak dowożą nowe że jest przegląd na 10h i mają powyżej 10h)
×