Skocz do zawartości
rein

Tajemniczy przycisk w t6

Polecane posty

rein    0

Może ktoś by mi wyjaśnił do czego służy przycisk w t6 pod wyświetlaczem skrzyni biegów,okrągły z takim trybikiem,ciągnik kupiłem dopiero co,a w instrukcji nic o tym nie znalazłem.Na forum jeśli dobrze widzę też nikt o tym nie pisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

Przycisk serwisowy

albo regulacja podświetlenia

daj foto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldac    11

Myślałem raczej o przycisku pod spodem konsoli

a ten nei jest opisany w instrukcji, zmiana grupy biegów jest na dźwigni czy może tym zmieniasz

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rein    0

Od zmiany grupy biegów jest w dźwigni,po naciśnięciu na ten nic się nie dzieje ani w czasie jazdy ani na postoju dlatego ciekawi mnie po kiego on jest może ma jakieś działanie w kalibracji skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

dziwi tylko że nie wspomniano o nim nic w instrukcji przy opisie przekładni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoRo    3

zminane polgiegow mozesz albo zmieniac na dzwigni albo z boku masz tez takie przyciski pomaranczowe. ale zeby zmienic cala grupe np z c na d to musisz na dzwigni przytrzymac gozik z tylu i na dzwigni  plus.  ale zeby zmienic na konsoli cala grupe to musisz wlasnie ten guzik przytrzymac i na konsoli plus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rein    0
(edytowany)

Nie no teraz to już nic z tego nie kapuję-półbiegi wiadomo żółw zając na dźwigni,grupa biegów-a,b, pojedyńczy przycisk na dźwigni plus żółw lub zając,i dalej pomotane,przecież żeby zmienić z b na c,to trzeba przesunąć dźwignię zmiany biegów do przodu,i dalej  c na d zmieniamy dalej dwoma przyciskami na dźwigni lub dwoma z boku co ma do tego ten przycisk-nierozumiem.

Edytowano przez rein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoRo    3

ale zeby przeskoczyc grupe a - b lub c - d to jak sam gadales musisz wcisnac kuzik na dzwigni i na naciskac zajaca tez na dzwigni. a na konsoli masz zdublowane przyciski zółw zajac a ten guzik na zdjecie jest zdublowanym przyciskiem z tylu dzwigni. ktorego trzeba wcisnac zeby przeskoczyc grupe. nie mowie tu o znianie grupy b-c wtedy sprzeglo i przesunac dzwignie do przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rein    0

Czyli to jest jakby zdublowane sprzęgło z tyłu dźwigni,jeśli tak to możemy go używać jednocześnie z dwoma przyciskami na boczku no teraz to ma sens przy najblizszej okazji sprawdzę czy działa i czy jest to wygodne,swoją drogą dzięki ci za info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba245    1

mowilem ze sprzeglo.... zebatka przewaznie sygnalizuje sprzeglo....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
T7-200    1

Sprzęgło do zmiany z zakresu A na B i C na D (masz je tam po to gdyby Cię ręka bolała i chciałbyś zmieniać biegi z miejsca bliżej tułowia a jak wolisz mieć rękę na dzwigni cały czas to masz ta sama funkcje z tyłu dzwigni zmiany biegów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba333    9

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu spytam tutaj mianowicie kiedyś na agrofoto pewien użytkownik NH twierdził ze nie zamawiał przycisku od automatycznej zmiany biegów tylko po paru miesiącach go odmówił twierdząc ze wiązka juz w ciągniku jest tylko przycisk dokupił. Czy ktoś kojarzy ten temat i czy jest to możliwe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek1979    1

Kolego w T6 wiązka jest. Potrzebny jest przycisk z kawałkiem kabla i komputer serwisowy. Mi w gratisie przy zakupie innych maszyn po chyba roku zakładali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba333    9

Ciekawe jak to się ma do nowej t5.100czy wiązka jest czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(edytowany)

Niestety przedliftowy T5 ze skrzynią EC nie ma opcji AUTO. Handlowiec rozeznawał mi temat...

Edytowano przez alvaroalvaro78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrDawido    70

używasz tego sprzęgła gdy chcesz przejść z biegu 13 na 14 albo z 4 na 5 to jest po prostu sprzego wszystko co oznaczone kolorem pomarańczowym to jest od jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    530
Dnia 7.09.2017 o 18:35, qba333 napisał:

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu spytam tutaj mianowicie kiedyś na agrofoto pewien użytkownik NH twierdził ze nie zamawiał przycisku od automatycznej zmiany biegów tylko po paru miesiącach go odmówił twierdząc ze wiązka juz w ciągniku jest tylko przycisk dokupił. Czy ktoś kojarzy ten temat i czy jest to możliwe?

Piszesz o tym: 

 


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekxy
      Witam posiada już ktoś T4s ? Mam go od 2 tygodni i narazie odczucia pozytywne.Czy ktoś zakładał już do niego tura? Jak pracuje u was silnik ?U mnie na niskich obrotach ,gdy ma ciężej zaczyna lekko klekotać .też tak macie?
    • Przez kaamil12
      wymieniał ktos filtry adblue new holland t7 t6? gdzie je szukać 
    • Przez Aightx
      Witam, 
      Chciałbym, aby ktoś z Was podesłał mi zdj z książki jak odbywa się kalibracja układu sterowania w t7.270 auto command. 
    • Przez Krol295
      Witam dzis podczas prac polowych zauważyłem, że w moim nh 8560 ford przedni napęd nie działa. Kontrolka sie normalnie swieci, gdy wcisne od niego przycisk, ale naped nie działa. Nie szarpie ani nic tak jak by bez napedu jechal. Gdy jadę bez napedu i zmienię kierunek jazdy rewersem zaświeca sie kontrolka od napedu na okolo 1 sek. Dodam, ze jeszcze nic nie sprawdzalem bo jak wrocilem to juz bylo ciemno.
    • Przez Toudi65
      Witam.Dwa lata temu kupiłem nowego New Hollanda T5 115. Pierwsze problemy zaczęły się po przepracowaniu 50 Mth, gdzie została wymieniona pierwsza turbina.W styczniu ubiegłego roku turbina znów zaczęła wyrzucać olej do intercoolera. Serwis wymienił potem jeszcze dwie turbosprężarki ale problem dalej powraca. Proszę o podanie jakichś wskazówek co mogło by to spowodować. Z góry dziękuję. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.