rein

Tajemniczy przycisk w t6

Polecane posty

rein    0

Może ktoś by mi wyjaśnił do czego służy przycisk w t6 pod wyświetlaczem skrzyni biegów,okrągły z takim trybikiem,ciągnik kupiłem dopiero co,a w instrukcji nic o tym nie znalazłem.Na forum jeśli dobrze widzę też nikt o tym nie pisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldac    11

Myślałem raczej o przycisku pod spodem konsoli

a ten nei jest opisany w instrukcji, zmiana grupy biegów jest na dźwigni czy może tym zmieniasz

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rein    0

Od zmiany grupy biegów jest w dźwigni,po naciśnięciu na ten nic się nie dzieje ani w czasie jazdy ani na postoju dlatego ciekawi mnie po kiego on jest może ma jakieś działanie w kalibracji skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

dziwi tylko że nie wspomniano o nim nic w instrukcji przy opisie przekładni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoRo    3

zminane polgiegow mozesz albo zmieniac na dzwigni albo z boku masz tez takie przyciski pomaranczowe. ale zeby zmienic cala grupe np z c na d to musisz na dzwigni przytrzymac gozik z tylu i na dzwigni  plus.  ale zeby zmienic na konsoli cala grupe to musisz wlasnie ten guzik przytrzymac i na konsoli plus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rein    0

Nie no teraz to już nic z tego nie kapuję-półbiegi wiadomo żółw zając na dźwigni,grupa biegów-a,b, pojedyńczy przycisk na dźwigni plus żółw lub zając,i dalej pomotane,przecież żeby zmienić z b na c,to trzeba przesunąć dźwignię zmiany biegów do przodu,i dalej  c na d zmieniamy dalej dwoma przyciskami na dźwigni lub dwoma z boku co ma do tego ten przycisk-nierozumiem.

Edytowano przez rein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoRo    3

ale zeby przeskoczyc grupe a - b lub c - d to jak sam gadales musisz wcisnac kuzik na dzwigni i na naciskac zajaca tez na dzwigni. a na konsoli masz zdublowane przyciski zółw zajac a ten guzik na zdjecie jest zdublowanym przyciskiem z tylu dzwigni. ktorego trzeba wcisnac zeby przeskoczyc grupe. nie mowie tu o znianie grupy b-c wtedy sprzeglo i przesunac dzwignie do przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rein    0

Czyli to jest jakby zdublowane sprzęgło z tyłu dźwigni,jeśli tak to możemy go używać jednocześnie z dwoma przyciskami na boczku no teraz to ma sens przy najblizszej okazji sprawdzę czy działa i czy jest to wygodne,swoją drogą dzięki ci za info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
T7-200    1

Sprzęgło do zmiany z zakresu A na B i C na D (masz je tam po to gdyby Cię ręka bolała i chciałbyś zmieniać biegi z miejsca bliżej tułowia a jak wolisz mieć rękę na dzwigni cały czas to masz ta sama funkcje z tyłu dzwigni zmiany biegów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba333    9

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu spytam tutaj mianowicie kiedyś na agrofoto pewien użytkownik NH twierdził ze nie zamawiał przycisku od automatycznej zmiany biegów tylko po paru miesiącach go odmówił twierdząc ze wiązka juz w ciągniku jest tylko przycisk dokupił. Czy ktoś kojarzy ten temat i czy jest to możliwe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek1979    1

Kolego w T6 wiązka jest. Potrzebny jest przycisk z kawałkiem kabla i komputer serwisowy. Mi w gratisie przy zakupie innych maszyn po chyba roku zakładali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety przedliftowy T5 ze skrzynią EC nie ma opcji AUTO. Handlowiec rozeznawał mi temat...

Edytowano przez alvaroalvaro78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrDawido    70

używasz tego sprzęgła gdy chcesz przejść z biegu 13 na 14 albo z 4 na 5 to jest po prostu sprzego wszystko co oznaczone kolorem pomarańczowym to jest od jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    565
Dnia 7.09.2017 o 18:35, qba333 napisał:

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu spytam tutaj mianowicie kiedyś na agrofoto pewien użytkownik NH twierdził ze nie zamawiał przycisku od automatycznej zmiany biegów tylko po paru miesiącach go odmówił twierdząc ze wiązka juz w ciągniku jest tylko przycisk dokupił. Czy ktoś kojarzy ten temat i czy jest to możliwe?

Piszesz o tym: 

 


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dario1601
      witam koledzy kupilem new holland t6080 rc . ciagnik szarpie mi na 3 i 5 biegu ma 9500h nie byl jeszcze rozbierany tzn rozpolawiany wszedzie orginalna farba na srobach . jesli macie jakies pomysły to prosze o porade. potrzebuje tez zlacza do hh menu tzn tej wtyczki serwisowej jesli ktos by mi to zalatwil bylo by super 

    • Przez unki
      Koledzy mam Forda 8240 i przestal jezdzic tzn. wczoraj caly dzien jezdzil i nastepnego dnia rano juz nie ruszyl znaczy po wrzuceniu biegu próbuje ale rozlancza jazde wyswiela kody E47, E37, E51, E13 co one znacza?
    • Przez Toudi65
      Witam.Dwa lata temu kupiłem nowego New Hollanda T5 115. Pierwsze problemy zaczęły się po przepracowaniu 50 Mth, gdzie została wymieniona pierwsza turbina.W styczniu ubiegłego roku turbina znów zaczęła wyrzucać olej do intercoolera. Serwis wymienił potem jeszcze dwie turbosprężarki ale problem dalej powraca. Proszę o podanie jakichś wskazówek co mogło by to spowodować. Z góry dziękuję. 
    • Przez rsiejka
      Witam. Mam problem z new hollandem t4050f. Wczoraj podczas prac z masztem od wozka na tylnim tuz cos strzelilo gdzies pod kabina. Maszt + towar to bylo pewnie okolo 1000-1200kg, do tej pory ciagnik chodzil tak i nie bylo problemow. Tak jak mowilem podjechalem pod towar pokretlo podnosnik do gory a on poderwal moze z 10 cm nad ziemie i koniec.Podnosnik bez reakcji, wspomaganie nie dziala i nie jedzie. Obstawialem ze moze sprzeglo poszlo albo pompa hydrauliczna. Sam nie wiem. Moze cos o ciagniku. Nh t4050f moc okolo 95km, skrzynia 4 zakresy, 4 biegi + polowka do gory, pelzaki. Rewers elektrohydrauliczny. Podnosnik tyl nie znam udzwigu ale na ehr. Podnoszenie zawsze w takich pracach bylo przez przekrecanie pokretlem gora dol zeby bylo precyzyjnie i bez szarpniec a w pracach polowych przyciskiem. Na wyswietlaczu na raz pokazuje sie ikona kierownicy oraz tak jakby mala zebatka ze strzalkami od srodka na zewnatrz z kropelka oleju. Ktos cos wie co to moglo sie stac? Sprzeglo czy pompa?
    • Przez owj11
      Witam wszytkich,
      Bardzo prosze o pomoc w rozpoznaniu modelu silnika ford. Na silniku nie ma tabliczki.  Gdzie ewentualnie szukac jakiegos oznaczenia ? Ile ma KM ten silnik?


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.