Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie chcę zakąłdać nowego tematu . Jak sądzicie czy dołożenie 2-4 halogenów do MF 3060 będzie miało wpływ na instalację? Chodzi mi np. podpiać się do tych na górze i założyć na ramkach nad kierunkowskazami czy z tyłu gdzieś. :) Jak za małe napięcie będzie to reszta może nie pracować jak powinna, a i boję się czy takim czymś nie załatwił bym instalacji :) Wolę zapytać i się upewnić .

 

PS. Widziałem na 3080 pare ładnych halogenów i chodziło to wszytko, tyle że nie wiem jak było podłączone a sam trochę ciemny w tym jestem :)

Opublikowano (edytowane)

witam mam taki mały problem a nie chcę zakładać nowego tematu czy wie ktoś czy są jakieś bezpieczniki do zasilania żółw zając bo ciągnik niby odpala ale nie zaświecają się w ogóle kontroli żółw zając ani przy odpalaniu ani po odpaleniu nic nie świeci i nie przerzuca z jednego na drugi ciagnik niby jedzie ale jakoś dziwnie ani to żółw ani zając co to może być może ktoś mi pomoże a i jeszcze jedno czy wie ktoś co to jest i do czego to służy

 

 

 

imag0477z.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez farmer2008
Opublikowano

Witam. Czy orientujecie się jak nazywa się kabina w MF 3060 , taka ścięta niska?

Link:http://www.landwirt.com/pl/uzywane,664756,Massey-Ferguson-3060.html

Opublikowano

Tak w środku jest tak samo jak w tych normalnych,mi pękła szyba z tyłu i nie mogę nigdzie dobrać a nigdzie na kabinie ani w ciągniku nie ma jej symbolu lub nazwy.

Opublikowano

A to nie pasuje normalna jak od takich jak np. mój ? Jak nie to plexa i wyciać odpowienic wymiar, wiem że szybko sie wyciera i wgl jest co innego jak normalna szyba ale z tyłu nie ma chyba o co się wytrzeć więc może to nie taki zły pomysł by był. Ewentualnie zobacz na allegro była identyczna kabina jak Twoja za 11 tyś nówka i może tam mają jakieś części do niej. Skoro mają kabiny to i szyba pewnie jakaś jest :)

Opublikowano

Ta kabina nazywa się Low Line. Numer katalogowy szyby 3582690M1. U Korbanków na zamówienie 1200 brutto. Wpisz w częściach na alegro szyba tylna, znajdź firmę która dorabia na podstawie szablonu. Kategorycznie odradzam szklarza. Zwykle szkło nie wytrzyma pracy bez ramki, a poza tym potnie Cię kiedy pęknie.

Opublikowano

Ja powiedziałem do czego to ma być to zrobił podwójną szybę i w środku chyba dał folię i szkło hartowane takie jak ma być więc nic nie potnie bo rozsypie się w drobny mak w razie czego. i to nie był zwykły szklarz tylko gościu który roni szyby do samochodów.

Opublikowano

To znaczy że nie warto kupować szklanej szyby tylko plexi? Też mi się tak wydawało ponieważ nie ma ramki tylko uszczelka w otworze

Opublikowano (edytowane)

Szyba hartowana,pleksa matowieje albo wycieraczka rysuje kurzem powierzchnię i nic nie widać. Tam są tylko wzmocnienia służące do mocowania siłowników - podobnie jak w pospolitszych kabinach serii 30xx. A uszczelkę zaklada się na szybę.

Podaj maila to wyślę rysunki ,

Edytowane przez mirro
Opublikowano

jak masz na oku ten model z pewnego zródła to bierz ,aaa zetor jest dobry też ale jak będzie ropa po 3 zeta

jeśli dobrze pamiętam to w 3050 silnik jest 4 to skrzyni nie zerwie,a te skrzynie szybciej siadają przy mocach powyżej 100 koni i braku serwisu

Opublikowano

witam mam problem z kontrolkami żółw zając nie świecą ani nie zmieniają na zająca biegi są cały czas na żółwiu po resecie autotronica kontrolki migną raz i znowu ich nie ma co mogło to spowodować proszę pilnie o pomoc PS może wie ktoś jak ominąć kompa bezpośrednio na elektrozawór ?

Opublikowano

Może spróbuj ominąć najpierw czujnik żółw zając łącząc na krótko kable. U mnie od kąd kupiłem ciągnik nie świeci żółw a działa wszystko i nie jest to wina żarówki ani kabla bo szukałem przyczyny skończyło się na wejściu kompa i dałem se spokój

Opublikowano

Obstawiam na zwarcie lub coś źle jest podłaczone i teraz komputer wariuje. Widziałem identyczny przypadek i przy tym jeszcze nie działał WOM oraz napęd się nie chciał wyłączyć mimo naciskania na hamulec :)

Opublikowano

Dzisiaj wyczyściłem wszystkie styki na autotronicu i nic to nie dało zmostkowałem też ten czujnik ale nic to nie dało skrzynia dalej jest na żółwiu nie wiem już co może być kable wszystkie pod spodem sprawdzone i o dziwo są podpięte tak ja powinny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v