Skocz do zawartości
kopek22

Co jest lepsze 914 czy 1014

Polecane posty

kopek22    2

Zastanawiam sie nad kupnem 914 lub 1014 Chodzi tu glownie o ciagnik do orania, agregatu, talerzówki, glebosza i ciagniecia dwoch 6 tonowych przyczep i ma byc tak do 40 tys zl Ktory z nich jest lepszy, Chodzi mi o roczniki  z konca lat 80 i po czatku 90 max do 1995 Niby to samo tylko turbina dodana, Slyszal ktos o 914 z turbo i czy czy to jest to samo co 1014 , a po drugie czemu jedna 914 ma komin z lewej strony maski (np http://www.allegro.pl/item145997486_ursus_...fergusson_.html lub http://www.allegro.pl/item145951837_ursus_...lug_gratis.html ), druga z prawej strony maski (np http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1903637 lub http://www.allegro.pl/item146752068_ursus_914.html )  a trzecia z lewej stronu wewnatrz maski jak na zdjeciach (np http://www.allegro.pl/item146211990_ursus_914.html)

 

Czy to zalezy wlasnie od silnika, kolektora wydechowego a moze od turbiny

i czy kabina w 934 (chyba to wersja eksportowa 914) jest duzo bardziej komfortowa o tej ktora jest w zwyklej 914

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pejton    0

Zdjęcia z linków 1i 2 przedstawiają silniki z jednym rodzajem kolektorów, a 3 i 4 to silniki które mają inny kolektor i wyjście w obu przypadkach jest przez maskę z lewej strony.

Do tych prac co piszesz to polecałbym jednak turbo, ale to zależy od tego jakie będziesz czeoiał maszyny i jaki masz areał. A 914 z turbo to już 1014  :)


parę ha i para rąk do pracy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

niewiem jakie masz gleby ale do agregatu to minimum ta  1014! ja jak bym kupywał to turbo! niby wiecej pali ale ma  lzej i w  rzeczywistosci na to co z robi to mniej spali od 914! polecam 1014 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil18fmr    12

Ja mam 1014 z 1996 roku.... w transporcie to trochę mułowaty(niezsynchronizowana skrzynia.... turbina) Ale w robocie.... np Za cholerę nie mozna go udusić na 2 szosowej w kombiaku 4,2. jak się juz rozbuja to nic go nie zatrzyma:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek    5

Mój sąsiad ma 1014 obrabia nim ok. 30ha. Chodzi przy pługu 4 skibowym, agregacie uprawowym, sieczkarni i przy prasie. Mówi że ten ciągnik jest wsam raz do średniego gospodarstwa, nie narzeka na niego. Jednym słowem twarda maszyna. Nie moge go porównać z 914 bo nie miałem z nim do czynienia ale moge powiedzieć że napewno lepiej kupić 1014 ponieważ to zawsze nowsza wersja no i silniejszy.  ;)


Wszystko co da się powiedzieć, da się powiedzieć prosto, a czego nie da się powiedzieć o tym trzeba milczeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    118

mielismy c385 kiedys.dzis smiga zetor 10145.

odp jest oczywista: turbinka + przedni napęd wiec w twoim przypadku 1014 lub 1034 ale to nie wiem czy to ostanie dorwiesz


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisnia    0

No ja tez sie zastanawiam nad 914 czy 1014 ::) wiem ze 1014 pali sporo wiecej :- ale jak nie patrzac sporo mocniejszy :) a 1034 to juz nawet fajny cigniczek tylko zadko spotykany ale mysle ze szło by przerobic 1014 na 1034 tylko nie opla sie :- a nie wiece jakie sa skrzynie przy 914 i 1014? kiedys kolo mnie jak przelecial to bylem w szoku ze 35Km/h mial dobrze ;D moze jakis modul transportowy ::)


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Wystarczy zmjenić koła.Ja mam pszy moim 1014 rozmjar kół tył18,4-34 pszód 14,9-2,znajomy wsadził całe koła tył 18,4-38 a pszód 14,-28.Ciągnik na szosie śmiga jak rakieta,jedyna wada to taka że tszena uważać bo spszęgło w orce morzna szubko pszypalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisnia    0

heh szkoda silnika troche jak zalozysz te wieksze kola :- a wogole jak Ci sie sprawuje 1014?? jakie ma srednie spalanie??


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    118
Wystarczy zmjenić koła.Ja mam pszy moim 1014 rozmjar kół tył18,4-34 pszód 14,9-2,znajomy wsadził całe koła tył 18,4-38 a pszód 14,-28.Ciągnik na szosie śmiga jak rakieta,jedyna wada to taka że tszena uważać bo spszęgło w orce morzna szubko pszypalić.

 

 

a to moze mi pomozesz

mam zetorka 10145

i oryginalnie mial oponki

- tyl 16,9x34

- przod 12,4x24

obecnie tyl wymienilem na 18,4x34

ale nie jestem wlasnie pewien co wstawic na przod. wydaje mi się ze 13,6x24 będą oki a moze wstwic 14,9x24. nie chce rozwalic przedniego napędu a tez nie chce zmieniac nic w skrzyni.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Jak zmjeniłeś tył z 16,9-34 na 18,9-34 to pszednie koła muszą być 14,9-24,jak tak zamjenisz to niebędzie problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Sprzęgło dla zestawu kół 16.9-34 i 12.4-24 ma przełożenie 1,208 i jest takie same jak dla kół 18.4-38 i 14.9-24, więc na przód będą odpowiedniejsze ( ale nie jestem pewien czy idealne :P) 13.6-24.  Chyba że się pokusisz o wymiane kół zębatych sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    118
Sprzęgło dla zestawu kół 16.9-34 i 12.4-24 ma przełożenie 1,208 i jest takie same jak dla kół 18.4-38 i 14.9-24, więc na przód będą odpowiedniejsze ( ale nie jestem pewien czy idealne :P) 13.6-24.  Chyba że się pokusisz o wymiane kół zębatych sprzęgła.

 

wlasnie chce ominąć wymianę kół zębatych. po prostu poki wsio dziala to nie grzebię. a opony tylnie byly lyse to wymienilem i przod tez ma pewne braki;)

pytalem tez kilku osob ktore mają ursusy i oni tez zalecają 13.6-24.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

moj tesciu ma z 92r. w chwili obecnej obrabia 70h.ciaga Tur 40 S 3+1 agregat uprawowo-siewny 3m i daje rade bez problemów.z tego co widze po tym ciagniku to widze ze bardzo dobra maszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3
Zastanawiam sie nad kupnem 914 lub 1014 Chodzi tu glownie o ciagnik do orania, agregatu, talerzówki, glebosza i ciagniecia dwoch 6 tonowych przyczep i ma byc tak do 40 tys zl Ktory z nich jest lepszy, Chodzi mi o roczniki  z konca lat 80 i po czatku 90 max do 1995 Niby to samo tylko turbina dodana, Slyszal ktos o 914 z turbo i czy czy to jest to samo co 1014 , a po drugie czemu jedna 914 ma komin z lewej strony maski (np http://www.allegro.pl/item145997486_ursus_...fergusson_.html lub http://www.allegro.pl/item145951837_ursus_...lug_gratis.html ), druga z prawej strony maski (np http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1903637 lub http://www.allegro.pl/item146752068_ursus_914.html )  a trzecia z lewej stronu wewnatrz maski jak na zdjeciach (np http://www.allegro.pl/item146211990_ursus_914.html)

 

Czy to zalezy wlasnie od silnika, kolektora wydechowego a moze od turbiny

i czy kabina w 934 (chyba to wersja eksportowa 914) jest duzo bardziej komfortowa o tej ktora jest w zwyklej 914

  tak ci sie wydaje ze z prawej wszystkie mają po lewej stronie tylko ten jeden ma inny kolektor starszy tym i komin przechodzi przez maske a silnik to samo ja mam w masce komin a kumpel  ma obok maski i musze załozyc obok leprz widoczność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

a po co wam tabela jak zmienia się opony na inne to musi być taki sam stosunek promiena dynamicznego koła tylnego do promiania dynamicznego koła przedniego  jak był przedwymianą  , tak  na eksploatacji maszyn rolniczych na AR  gadali  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

juz kiedyś była taka tabela na AF.tylko nie pamiętam gdzie... :-


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nostradamus    0

powiem Ci tak kup sobie Zetora 10145 albo 10245 niby cześci drozsze ale warto. Ursus niey ten sam silnik ale nie ma tyle siły co zetro i skrzynie maja lepsze a najlepiej zetroa z zagranicy za***iste traktorki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kuba17425
      WITAM 
      kupiłem filtr powietrza do ursusa c 330 m i nie wiem czy do u góry w tym grzybku ( to się chyba nazywa cylkon ) leje się olej ?
      wiem że na dole się leje ale ostatnio znajomy mi powiedział że u góry też się leje i nie wiem czy lać czy nie pomocy !
      a czy filtr orginalny różni się od podróbki bo orginał jest droższy o 100zł i jak wam się one sprawują 
      z góry dzięki za odpowiedz
    • Przez Grandzik
      Kupie ursusa 1224 w woj podlaskim, zadbanego i w pełni sprawnego
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam, stoję przed zakupem kolejnego ciągnika do firmy, wywóz nieczystości płynnych, w zimie odśnieżanie, koszenie nieużytków. Do teraz raczej stawialiśmy na zetora ale potrzeba czegoś mocniejszego niż 7745. Na co zwracać uwagę w ciężkiej serii.
    • Przez ma29
      Mam problem, od dwóch dni chcę wyciągnąć półosie z tylnego mostu w Ursusie 2812.Prosiłbym o podpowiedz może ktoś Wyjmował?
    • Przez jackob1997
      Witam wszystkich obecnych na forum.
      Mam problem z odpaleniem ursusa,sytuacja wygląda następująco;przedwczoraj chciałem odpalić ursusa i w momencie naciśnięcia przycisku rozrusznika padły akumulatory,wczoraj podłączyłem akumulatory do ładowania i próbuję odpalić i znowu ten sam cyrk.Przejrzałem całą instalację i wszystko jest dobrze podłączone niema żadnego luźnego przewodu (przewody od startera  również sprawdzone-wszystko ok).Moim zdaniem winny jest elektromagnes rozrusznik (jest to rozrusznik z reduktorem),a co to może być waszym zdaniem.Czekam na odpowiedzi,z góry Dzięki  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.