Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem w tym, że ja nie szukam zabytku tylko ciągnikaxD

Co jest nadzwyczajnego nie będę pisał bo po chu Ci to potrzebne?

Weź nie porównuj zachodniego do 3p bo to inna bajka. No i na pewno inny stan ciągnika. Z zachodu za 20tyś to złom a 3p prócz paliwa nie wymaga na tą chwilę żadnej złotówki i to  ta różnica.

Kup 3p do remontu doprowadź do takiego stanu (tylko 90 rok nie jakiś 83 składak) załż takiego tura i zobaczymy ile będziesz musiał dołożyć do tych 30tyś.

Opublikowano (edytowane)

Czesio tylko że jak to określiłeś czym różni się 3p z 80 roku do tego z 90? Niczym xD

Co do zabytków... Jednego nowego miałem... Nigdy więcej, wolę bezawaryjne zachodnie "zabytki"... 

No i jeszcze jedno, nic nie trzeba na dzisiaj dokładać... To nie znaczy że jutro nie trzeba będzie... To tylko C-360... Jakbyś tyle cenił za C-362 to jeszcze bym zrozumiał ale nie za zwykłą C-360... Sorry 3p która do niczego się nie nadaje no sorry, słuch można stracić i mięśnie poprawić xD

To tak jak z Twoim Bizonem... Najlepiej mój znajomy by Ci powiedział, bo takiego samego posiadał. Kiedy kupił claasa 108 mimo że jest starszy skończyły się awarie i szykowanie miesiąc przed no i praca bez porownania bo w klimie i wygodnej szczelnej kabinie. Ten co mam w galerii z uszkodzonym silnikiem też będzie na sprzedaż bo właściciel ma go dość. Aaa oba od nowości u nich...

Jeszcze coś na temat tych zabytków zachodnich i nie piszę o olejach filtrach bo to eksploatacja, ale przez tyle lat odkąd mam te zabytki, najdroższą rzeczą jaką zainwestowałem to regeneracja rozrusznika za 200zl xD

Edytowane przez Luke16
Opublikowano

Troche się różni, ale możesz o tym nie wiedzieć. No i na pewno przebiegiem.

Tak jak z moim Bizonem dokładnie było duże lobby co sie podnieca wyruchanymi złomami z zachodu i mówili, że bizon to gówno.

Na szczeście zrobiłem po swojemu i wiem, że zrobiłem dobrze. Miałem praktycznie bezawaryjne zniwa, kombajn pewny i sprawdzony, nie stary nie wybity nie pognity. Szedł jak dzik w ukurydzy. Do tego spalanie bardzo pozytywnie zaskoczyło nas. Jednak zadbany silnik w rekordzie nie ma prawa kopcic i pali dużo mniej jak "znawcą z internetu"

Klimy nie ma bo nigdy nie miał. Za tą cenę za którą znalazł się u mnie z claasa kupiłby tylko starego rupcia. Musiałbym dać 2x tyle wtedy na pewno byłby claas, a niestety na 14ha gosp słabej ziemi dać za kombajn 150tyś to jednak trochę nie realne.

Ja nie mówię, że 3p to cudo jest jaki jest każdy wie, ten przez to, że jest zadbany i troche podszykowany jest lepszy, ale jakbym miał robić w polu starym rozklekotanym c-360 to wolabym dać w dzierżawę ziemiexD

  • Like 1
Opublikowano

Luke16 co to za model tej renówki ?

Czesio fakt, trafił Ci się (chyba) zadbany rekord ale już tak nie gadaj że starsze germańce to wszystko złom... Jak się nie umie kupować to może i złom a zadbany egzemplarz też trochę kosztuje. 

Tylko taki mały szczegół że zachodnie starsze graty zawsze były technologicznie do przodu niż nasze krajowe, i były dużo żywotniejsze.

I zachodni ciągnik z lat 90ątych w dobrym stanie może być naprawdę komfortowy (wszystko zależy od marki)

Ale generalnie na areał 14 ha to taki rekord wydaję się być w sumie nawet za duży, byś nawet z56 obskoczył raz dwa  :D

Opublikowano
2 godziny temu, czesio200 napisał:

Pisać możecie sobie co chcecie sporo tych ciągników miałem już sporo się za nimi najeździłem i za około 20 tyś to nie ma dobrego 3p w org  a druga sprawa, że mało już takich zostało.

Cena jest za ciągnik z turem i osprzętem a co do sprzętu z zachdu to powiem tak szukam ciągnika 4x4 z ładowaczem najlepiej i to co do tej pory oglądałem za około 60tyś to złom. Za fajny ciągnik nie za stary i w ładnym stanie trzeba by pewnie położyć 100tyś a Ci co mówią że mają lalkę z 4x4 z turem za 20tyś to powodzeniaxD

3p w moim wydaniu nie jest dla przeciętnych musi być ktoś kto doceni jego stan i wyjątkowość do tego akurat będzie potrzebował taki sprzęt z ładowaczem nie koniecznie rolnik. Czy się sprzeda hmm szczerze sam wątpie w to, ale nie muszę go sprzedawać a opuszczać nie będę bo wiem co mam. Jeszcze 2-3 lata temu mają mniej ha sam bym się taką ofertą mocno zainteresował.

zetorki ty to jednak jesteś debil.

Oooo , a skąd taki wniosek ? o.O

Opublikowano (edytowane)

Czesio znajomy który kupił za rekorda Claasa dołożył do zakupu 10 tyś zł nic nie dołożył w częściach a obskoczyl około 100ha tylko w tym roku.

Sąsiad ma NH 8070 5ty sezon rocznie kosi około 70ha co dołożył? Drugi silnik za 8 tyś zł... Czy to dużo? Wiem u klienta pięknego niebieskiego rekorda, też ma go od nowości, drugi raz właśnie wolałby zachodnią używkę np NH. Co z tego że kombajn zadbany jak problem z częściami bo nie wszystko pasuje od czerwonego, a jakość mega kiepska. 

Wolałbym stanowczo za takiego rekorda kupić nawet takiego NH 8060 bo jakość wykonania i komfortu bez porównania. U nas Bizonów na okolice co raz to mniej... A Ci co przesiedli się  Bizonów na zachodnie w życiu na bizona by nie wrócili... Podobnie jest z ciągnikami i maszynami... Jeden też on MFa pierdzieli bo się skrzynia wysypała... Kupił Zetora... Za rok sprzedał C360 3p i kupił Renault xD

P.S. 3p sprzedał za 14500zl od nowości u niego cała w oryginale, 1990r.

 

Edytowane przez Luke16
Opublikowano

jak masz ładne 3p za te pieniądze to biorę jescze dziś.

czy ja mówię, że z zachodu same graty... nie ale w większości tak i cena kosmos a kupic i dokładać drogie części to nie interes.

Claasy też sie psują mój bizon obleciał 80ha w kilka dnia i pewnie w 80 kawałkach... więc nie jest źle a jakość ja wiem swoje godziny to ten rekord tez ma już za sobą niewiele części jest wymienianych...

Znajomy ma claasa w żniwa troche postali efekt taki, że dzis wszyscy po żniwach a oni jeszcze koszą...

Też wolałbym claasa ale niezbyt starego i wytłuczonego a za takiego to już trzeba dać 150.

No tak 14ha ale do koszenia ciut więcej..

Wiem, że zachód był i jest do przodu i te ciągniki czy maszyny są naprawdę fajne tylko, że to co do pl zjeżdża to musiało być tam okazyjnie kupionne tak samo jak auto. Są dwa wyjścia albo ogromny przebieg albo uszkodzenie.

Za coś dobrego nie wyjechanego to i tam trzeba dobrze zapłacić.

  • Like 1
Opublikowano

Chce się wam kolejny raz kręcić wojnę? Przecież ja wiem i wy wiecie że żaden z was drugiego na swoje nie przekabaci, i tyle. Szkoda zdrowia i czasu na wojny co lepsze, dla jednego Claas i Renault, dla drugiego Rekord i Ursus, i tego się trzymajmy. Każdy i tak pomyśli że ten drugi to się h... zna

  • Like 3
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Luke16 napisał:

Czesio tylko że jak to określiłeś czym różni się 3p z 80 roku do tego z 90? Niczym xD

Co do zabytków... Jednego nowego miałem... Nigdy więcej, wolę bezawaryjne zachodnie "zabytki"... 

No i jeszcze jedno, nic nie trzeba na dzisiaj dokładać... To nie znaczy że jutro nie trzeba będzie... To tylko C-360... Jakbyś tyle cenił za C-362 to jeszcze bym zrozumiał ale nie za zwykłą C-360... Sorry 3p która do niczego się nie nadaje no sorry, słuch można stracić i mięśnie poprawić xD

To tak jak z Twoim Bizonem... Najlepiej mój znajomy by Ci powiedział, bo takiego samego posiadał. Kiedy kupił claasa 108 mimo że jest starszy skończyły się awarie i szykowanie miesiąc przed no i praca bez porownania bo w klimie i wygodnej szczelnej kabinie. Ten co mam w galerii z uszkodzonym silnikiem też będzie na sprzedaż bo właściciel ma go dość. Aaa oba od nowości u nich...

Jeszcze coś na temat tych zabytków zachodnich i nie piszę o olejach filtrach bo to eksploatacja, ale przez tyle lat odkąd mam te zabytki, najdroższą rzeczą jaką zainwestowałem to regeneracja rozrusznika za 200zl xD

skoro do niczego się nie nadaje to po co je w ogóle produkowali ? 9_9 w zeszłym roku kupiłęm takowy ciągnik który "do niczego się nie nadaje" i zapłaciłem ponad 20 bez tura :) i od dziwno nadaje się do wszystkiego do czego był kupiony a przy tym pali tyle co 30tka

Edytowane przez Rolnik7343
  • Like 1
Opublikowano

Ano widzisz jeden szuka ciągnika z dołu progu cenowego a drugi szuka najlepszego z danego modelu. Co to jest dziś 20tys za ciągnik jak do większego ciągnika za tą cenę to mozna sobie opony kupić i olej ewentualnie wymienić.

3p nadaje się do wielu rzeczy pali tyle co nic (przy cenie ON 5zł to jednak ważna sprawa) a moc jakąś tam nawet ma. Nie sprzedam to kupie ciągnik bez tura sprzedam to kupię lepszy z turem.

Opublikowano
12 minut temu, czesio200 napisał:

Ano widzisz jeden szuka ciągnika z dołu progu cenowego a drugi szuka najlepszego z danego modelu. Co to jest dziś 20tys za ciągnik jak do większego ciągnika za tą cenę to mozna sobie opony kupić i olej ewentualnie wymienić.

3p nadaje się do wielu rzeczy pali tyle co nic (przy cenie ON 5zł to jednak ważna sprawa) a moc jakąś tam nawet ma. Nie sprzedam to kupie ciągnik bez tura sprzedam to kupię lepszy z turem.

Znajomy ostatnio opowiadał, sprzedawali po dziadku t25, wzięli tyle że starczyło na jedną nową oponę do case'a, a mówi że rusek na czterech nowych był :-)

Opublikowano

Za 30 to pewnie bym 904 puścił i to jest ciągnik do roboty. Jakie to zadania są dla takiego pierda? Jak tylko ładowarkę ogarnę to 60 ka wjeżdża do garażu i wyjedzie tylko ze 2-3 razy w roku kukurudzę czy łąkę opryskać.

Opublikowano (edytowane)

Sorry ale jeżeli miałbym się tłuc w C-360 kosząc łąkę, czy ogólnie cokolwiek robiąc i wyjść za przeproszeniem głuchy to sorry... Stanowczo wolałbym takiego MFa 550 czy 675, a nawet takiego jak miałem wcześniej 565... O Polaków nic się nie dbało... Na zachód można było puścić C-362? Można... No i ta pompa hydrauliczna w C-360... Szczerze to C-330 miało to o niebo lepiej rozwiązane... Wszystko wszystkim ale nie C-360 chyba najgorszy z możliwych ciągników... Za Czesia C-360 wolę tego Zetora

https://m.olx.pl/oferta/zetor-6211-6011-ursus-renault-masey-ferguson-case-deutz-fahr-landini-CID757-IDwtHnZ.html#:4ee5256f44

Czesio weź mi jedną rzecz wytłumacz bo pracując jako tech wet czyli jeżdżąc sporo po ludziach i rozmawiając z nimi, Ci co przesiedli się z polskich na zachodnie do tych polskich nigdy by nie wrócili... Mam klienta który ma 13 lat Renault 95-14 z rocznika 1983 obrabia 30ha, pytając się co robił przy Renault mówił że kupił ją z zatartym silnikiem, zrobił to i oprócz eksploatacji nic nie dokładał. Raz wymienił sprzęgło, linkę od WOMu i robił hamulce tyle było napraw z tym ciągnikiem. Drugi ma 8 lat Valtra/Valmet dzień w dzień ciągnik chodzi z turem i oprócz sprzęgła nic przy niej nie naprawiał... Nie znam C-360 która 2 lata bez dotykania przechodziła... Tak samo Bizon, miesiąc przed żniwami siedzisz i robisz przegląd wymieniając 3/4 łożysk i zastanawiasz się czy przechodzi całe żniwa. Pytając się sporej części osób posiadających zachodnie kombajny większych awarii się nie odnotowuje... Nawet w tych zabytkach z lat 1970... Wiadomo wszystko się może popsuć ale... ;)

A tak nawiasem mówiąc mam klienta któremu naliczyłem sprawnych ciągników - cztery + Białoruś, a w krzakach - siedem, kilka T25, z dwie białoruśki, jakiegoś starego JD, C-328, chciałem tego JD odkupić ale on go będzie naprawiał od 3ch lat jak stoi tak stoi...

Kolo11 Renault 684.1 S

Edytowane przez Luke16
Opublikowano

Tak trochę po za przewodnim tematem(czyli Reksio i 3p)...... Za te debile h...e i tym podobne Szanowny Pan Moderator nie posyła banów na tydzień? 

Opublikowano

To, że ty wolisz mf to nie znaczy, że każdy w PL myśli tak samo i powinieneś to uszanować. A z tym, że zachodni sprzęt się nie psuje a polski tak to nie popadaj znowu w skrajność..., bo każdy się psuje. U lokalnego mechanika stoi na placu z 12 ciągników z czego 10 to zachodnich i stoją na przeróżne naprawy. Roczniki zabytkowe jak i prawie nowe traktory. Polskie też stoją i to normalne.  Są rożne gosp i różne dochody jak ktoś ma 2ha łąki to ją skosi 3p i jest zadowolony jak ktoś ma 20 to na pewno będzie robil to lepszym sprzętem. W moim 3p jest dość cicho więc praca nie jest tak uciążliwa. W rozwalonym c-360 to i ja nie mogę wysiedzieć.

  • Like 1
Opublikowano

W 60ce bez podłogi, zabudowy dość cicho? Ty jesteś poważny? Zaklinasz rzeczywistość. W miarę cicho to mam np w aresie, bo mogłoby być ciszej.

Opublikowano

Cicho w C360 jeszcze 3P? Hahaha xD ile Ty chłopie masz lat?

Wszystko się psuje czy to będzie ursus czy Fendt, lecz z jaką częstotliwością popsuje się ursus a z jaką Fendt. No i jeszcze jedno zależy jak ktoś dbał i eksploatuje dana maszynę. Daleko szukać mojego ojca, jak nie zgrzytnie to nie wejdzie. My z bratem prawie całkowicie zakazalismy ciągnikami mu jeździć... xD

Nie odpowiedziałeś nadal na zadane pytanie, ale powtórzę je jeszcze raz: czy ktoś kto przesiadł się powiedzmy z Bizona na zachodni kombajn wróciłby z powrotem do niego?

Osobiście u mnie odpowiedz w okolicy uslyszalbys jedną "żałuję że z 10 lat temu tego nie zrobiłem", podobnie u nas w okolicy było z mleczarniami, Ci co uciekli ze spółdzielni żałowali że nie zrobili tego wcześniej. 

Czesio wg Ciebie wszyscy powinni jeździć polonezem, uprawiać pole ursusem a kosić Bizonem, zgodzę się że kiedyś tak było, ale obecnie mamy wolny rynek i wybór, więc osobiście wydając 30 tyś zł wolę kupić coś mające chodź trochę tego komfortu i wspomaganie.

Opublikowano

Hmmm . No wiem że to już nie na czasie , ale bardzo dużo użytkowników zachodnich pras kostek "przesiadało " się na polską i przy niej już pozostawało . Więc nie plujcie tak na wszystko co polskie . B|

Opublikowano
33 minuty temu, kuba277 napisał:

Ten Zetor taki zarąbisty a jakieś półtorej miesiąca jak nie więcej wisi na olx. ;)

Miesiąc, a ciągnik jest naprawdę ok tylko sporo osób co było, 18-20 tyś zł oferują a kumpel ma limit na 21 tyś zł, niektórzy przyjadą ale niech Pan go zarejestruje i go biorę. Z resztą kumpel sam już rezygnuje ze sprowadzania ciągników bez 4x4 bo mało jest chętnych na nie...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v