Skocz do zawartości
tomi800302

mtz82 zagotowana woda

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Mtz82
tomi800302    0

witam

dzis po 30 min z plugiem 3 skibowym zagotowala sie woda co moze byc?mtz82 1984r termostat sprawny dodatkowy problem to niechce krecic rozrusznik jak sie nagrzeje silnik niewiem czy moze to cos wspolnego.Jakie cisnienie powinno byc na rozgrzanym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    363

Temperatura to zajrzyj jak wygląda chłodnica no i sprawdź naciąg paska klinowego. Może od temperatury puchną tłoki i przez to ma ciężko zapalać. Takie dziwne wrażenie mam.

 

No i jest, post nr 1200 ;)

Edytowano przez michal1993

Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kukum    8

moze w pompie wody skrzydełka sie rozleciały i nie ma obiegu ? popatrz na weze jakie sa jesli u góry ciepłe albo pazace a na dole da sie dotknac i bedzie letnia temp to znak ze jest wszystko ok  a jeli u góry wrzatek a na dole mróz no to cos jest nie tak i w tedy czeka cie rozbieranie i szukanie problemu. A czasem silnik grzeje sie jak ma za malo powietrza czyli tez filtr powietrza moze byc zarabany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi800302    0

w silniku z tego co widze to bylo cos kiedys robione mam go od niedawna.

Skrzydelka w pompie mysle ze raczej dobre jak odkrecilem korek od chlodnicy to bylo widac krazenie ze jest.Jak by puchly tlkoki to moze inaczej silnik by pracowal tak mysle.

Jutro jeszcze raz sprawdze termostat i filtr powietrza bo tego nie sprawdzalem

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    667

Nic mu nie bedzie ,a zobaczysz czy pompa prawidłowo działa ,jak będzie wszystko w porządku to znaczy ze termostat fiksował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

a jeszcze czepiając się tego że nie pali ciepły to zbyt wczesny zapłon wchodzi w grę, to może powodować nadmierne grzanie, ale to silnik pracowal by strasznie metalicznie, wręcz by stukał. Lecz to tylko taka dygresja gdyby jednak woda krążyła jak należy a silnik nadal by się grzał  ;)

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

U mnie znowu zagrzać silnik w okolice 60* to w gorąc jakiś i przy ciężkiej robocie. A chłodnica nie była remontowana? Czyli nie były zaślepiane rureczki? Patrzyłeś ile płynu wchodzi w układ chłodzenia? U mnie są zalutowane 3 kanały, bo kiedyś jakimś cudem chłodnica spotkała się z wentylatorem.


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi800302    0

termostat wymontowany.mysle ze powodem byla zaslonieta zaluzja.

Przed chlodnica wody jest jeszcze jedna chlodnica ona jest od chlodzenia oleju hydraulicznego czy silnikowego?

Spradze jeszcze luz zaworowy bo moze jest za ciasno i dlatego nie chce krecic na rozgrzanym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Pierwsza od przodu to chłodnica oleju silnikowego. A chłodnica nie jest zabrudzona?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi800302    0

chlodnice przedmuchalem wode jak lalem do chlodnicy to swobodnie wylewala sie dolem.

mysle ze byla to wina tej zaslonietej rolety sprawdze jak najszybciej w polu z plugiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak najbardziej wina rolety. w ubiegłym roku miałem taku przypadek gdyż zapomniałem wyciągnąć karton po zimie i pojechałem uprawiać pod ziemniaki . w połowie roboty gejzer.


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez damianraki3
      Witam, zna ktoś może moment z jakim dokręcamy korby w tym silniku D-260 ? I jaki jest kąt wtrysku? Może taki sam jak w czwórce. Nie mogę znaleźć książki serwisowej.
    • Przez dzonny
      Witam!
       
      Mam MTZ 82 z roku 1999. Kłopot polega na tym że coraz częściej zdarza się sytuacja że gdy zagłebie pług w ziemię to przy próbie podnoszenia podniesie jakieś 2-3 cm i wydaje dźwięki takie jakby maszyna była już w górze, radziłem sobie w takiej sytuacji dociążając podnośnik (dźwignia podnoszenia na max do przodu) po tym zabiegu zawsze podnosił, tylko teraz już momentami nie chce ta sztuczka działać. Problem staje się o tyle bardziej uciążliwy że w momencie gdy tylne koła trafią na beudże to ciągnik potrafi się zawiesiść (tylne koła tracą przczepność z podłożem) w tym wypadku pomaga wyjechanie na przednim napędzie, ale ile razy można się z czymś takim męczyć. Podnośnik jest aktualnie ustawiony poprawnie na tryb siłowy, poziom oleju w hydraulice taki jaki potrzebny, dodam że na trybie pozycyjnym i mieszany problem także się pojawia. Co może być przyczyną tego bardzo ale bardzo wkurzającego zjawiska?
    • Przez pawel01155
      Witam, sprawa dotyczy belarusa 920, 2001r. wersja exportowa z niemiec. Orientuje się ktoś czy mógłbym gdzieś kupić kostke do której przykrecona jest dzwignia sterowania linkani, ktore z koleji steruja zordzielaczem, nigdzie nie mogę znaleźć do niej czesci
    • Przez modelarz
      Witam, mam takie pytanko czy może ktoś wymieniał oringi w regulatorze siłowym (tym pod siedzeniem) w mtz 82 ??? Bo u mnie podczas podnoszenia strasznie się leje z niego olej, poszły napewno oringi i chciałbym kupic zestaw naprawczy ale nigdzie nie moge dostać. Może ktoś wie jakie tam powinny byc oringi i ma ich wymiary. Pozdrawiam i z góry dzieki za odpowiedz modelarz
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.