Skocz do zawartości
tomi800302

mtz82 zagotowana woda

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Mtz82
tomi800302    0

witam

dzis po 30 min z plugiem 3 skibowym zagotowala sie woda co moze byc?mtz82 1984r termostat sprawny dodatkowy problem to niechce krecic rozrusznik jak sie nagrzeje silnik niewiem czy moze to cos wspolnego.Jakie cisnienie powinno byc na rozgrzanym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    363
(edytowany)

Temperatura to zajrzyj jak wygląda chłodnica no i sprawdź naciąg paska klinowego. Może od temperatury puchną tłoki i przez to ma ciężko zapalać. Takie dziwne wrażenie mam.

 

No i jest, post nr 1200 ;)

Edytowano przez michal1993

Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kukum    8

moze w pompie wody skrzydełka sie rozleciały i nie ma obiegu ? popatrz na weze jakie sa jesli u góry ciepłe albo pazace a na dole da sie dotknac i bedzie letnia temp to znak ze jest wszystko ok  a jeli u góry wrzatek a na dole mróz no to cos jest nie tak i w tedy czeka cie rozbieranie i szukanie problemu. A czasem silnik grzeje sie jak ma za malo powietrza czyli tez filtr powietrza moze byc zarabany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi800302    0

w silniku z tego co widze to bylo cos kiedys robione mam go od niedawna.

Skrzydelka w pompie mysle ze raczej dobre jak odkrecilem korek od chlodnicy to bylo widac krazenie ze jest.Jak by puchly tlkoki to moze inaczej silnik by pracowal tak mysle.

Jutro jeszcze raz sprawdze termostat i filtr powietrza bo tego nie sprawdzalem

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi800302    0

tak jutro zrobi usune termostat.

czy silnik nie dostaje jak niebedzie termostatu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    632

Nic mu nie bedzie ,a zobaczysz czy pompa prawidłowo działa ,jak będzie wszystko w porządku to znaczy ze termostat fiksował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1
(edytowany)

a jeszcze czepiając się tego że nie pali ciepły to zbyt wczesny zapłon wchodzi w grę, to może powodować nadmierne grzanie, ale to silnik pracowal by strasznie metalicznie, wręcz by stukał. Lecz to tylko taka dygresja gdyby jednak woda krążyła jak należy a silnik nadal by się grzał  ;)

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

U mnie znowu zagrzać silnik w okolice 60* to w gorąc jakiś i przy ciężkiej robocie. A chłodnica nie była remontowana? Czyli nie były zaślepiane rureczki? Patrzyłeś ile płynu wchodzi w układ chłodzenia? U mnie są zalutowane 3 kanały, bo kiedyś jakimś cudem chłodnica spotkała się z wentylatorem.


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi800302    0

termostat wymontowany.mysle ze powodem byla zaslonieta zaluzja.

Przed chlodnica wody jest jeszcze jedna chlodnica ona jest od chlodzenia oleju hydraulicznego czy silnikowego?

Spradze jeszcze luz zaworowy bo moze jest za ciasno i dlatego nie chce krecic na rozgrzanym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Pierwsza od przodu to chłodnica oleju silnikowego. A chłodnica nie jest zabrudzona?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi800302    0

chlodnice przedmuchalem wode jak lalem do chlodnicy to swobodnie wylewala sie dolem.

mysle ze byla to wina tej zaslonietej rolety sprawdze jak najszybciej w polu z plugiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak najbardziej wina rolety. w ubiegłym roku miałem taku przypadek gdyż zapomniałem wyciągnąć karton po zimie i pojechałem uprawiać pod ziemniaki . w połowie roboty gejzer.


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.