Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wydaje mi się że w 4514 gdy wciska się sprzęgło to włączenie wałka wom powinno odbywać się bez żadnego zgrzytu . Ja posiadam ten ciągnik od 5 lat no i szczerze mówiąc nie zwracałem uwagi na ten problem ponieważ womu używałem tylko czasami do opryskiwacza gdy C-360 była zajęta , Na minimalnych obrotach tzn. około 400 to jeszcze jakoś udaje się na siłe wepchnąć tą dźwignie . No ale teraz mam tura i pompe do niego na przekaźnik i problem robi się uciążliwy . Może ktoś wie co z tym zrobić . Nie chce remontować trybu od tego wałka bo się zedrze przy czymś takim . Proszę o pomoc .

Opublikowano

http://chomikuj.pl/jarek1_1969/*26bull*3b+2+MASZYNY+ROLNICZE+-+instrukcje+i+schematy/Instrukcja+obslugi+URSUS+4512*2c+4514*2c+5312*2c+5314,1021498272.pdf pobierz i tam jest opisane. Jeżeli to nie pomoże to możesz mieć wyciek z wałka ataku skrzyni, olej leci na tarczę II stopnia i się klei, uniemożliwiając włączenie WOM (sam muszę to u siebie zrobić...)

Opublikowano

 cześć  miałem ten problem łożysko w pompie igiełkowe się rozleciało co wchodzi końcówka wałka  i był luz i też trzeszczało do czsu aż dźwigni nie urwałem i wałek musiałem dać do napawanie bo były wrzery koszt łożyska 14 zł lub przsuwka się wyrobiła i niechce zazębić

Opublikowano

Trzeba będzie zacząć od wyregulowania 2 stopnia sprzęgła . Ciągnik kupiłem od gospodarza z sąsiedniej wsi , nie używał za bardzo womu. Wiem że rozbieral coś z tyłu w tym ciągniku , możliwe że rozjechał skrzynie . Może coś źle złożył :/

Opublikowano

to łożysko jest malutkie i przy wyminie uszczelniacza womu tego z tyłu jak wałek wyjmujesz można go uszkodzić bo jest igiełkowe i jest delikatne drogie nie jest tylko roboty jest ale sprubuj wyregulować, umnie też na wałku dużo nie pracował sprubuj na pustym ciągniku bez podczepiania wałka włączyć bo wtedy przy lekich trzaskach wchodziło a jak założyłem wałek to z dużo większymi oporami włanczałem bo był luz i przesuwka nie popadała  po wyjęciu końcówki były wrzery na wałku i chciłem wyminić ale nie ma w sprzedaży tego typu co ja potrzebowałem bo mieli tylko do nowszych typów  i napawali mi wałek  niewim czy to coś moze mieć do żeczy ale sprawdź mocowania pompy te kołki co ją po 2 stronach trzymają bo pompę mogło zeskosić jak jeden by się urwał i wtedy też może trzeszczeć ale to by musiała się tłuc jak byś coś podnosił niezależenie od wysokosci

Opublikowano

To teraz z innej beczki, jaki jest powód niemożności wyłączenia WOM-u w 4514? Sprzęgło jest ok, po naciśnięciu sprzęgła WOM staje ale dalej nie da się go wyłączyć. Dzwignia nie da się przestawić nawet gdy silnik jest zgaszony. Ktoś zna ten problem?

 

Opublikowano (edytowane)

Możliwe że zaciął się zatrzask. Aby to sprawdzić należy odkręcić pokrywę tylko od razu zaopatrz się w uszczelkę 181217M1 i jakąś masę uszczelniającą.

Po wyjęciu pokrywy okaże się, czy zablokował się sam mechanizm, czy coś w środku.

Edytowane przez akmaly
Opublikowano (edytowane)

Nie wyjmiesz tego bez zdejmowania plecaka bo przez tą pokrywę idzie hydraulika od pompy pomocniczej.

Edytowane przez PRIMO

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v