Skocz do zawartości

[Połączone] Ursusy 934, 1034, 1134 info.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

miałem kiedyś katlog z modelami ursusa jak byłem jeszcze gówniarzem i się na pamięć wyuczyłem;)

4 cyl jak ma turbo to musi mieć ok 95-98 km po prostu tylko takie 4 turbo były. podobno to zalezy od rocznika ale 80 km turbo to nir ma możliwości no chyba że 6014 ale to zupełnie inna bajka

Opublikowano

podrążę jeszcze temat mocy ursusa 1034, którego jestem posiadaczem, na tabliczce silnika stoi; 64kW + 5%, to samo jest w danych technicznych, które również posiadam , a wydaje mi się, że różnica mocy z 1134 tkwi w pompie wtryskowej, która ma inny symbol oraz, np inne dawki paliwa na cykl

Opublikowano

Witam chciałbym się dowiedzieć troche więcej na temat ursusa 1134 jak się sprawuje w cieżkich pracach polowych i czy jest lepszy od np. 1014

 

Witam chciałbym się dowiedzieć troche więcej na temat ursusa 1134 jak się sprawuje w cieżkich pracach polowych i czy jest lepszy od np. 1014

Opublikowano

Witam, mam problem z prrzednim napędem w ursusie 1034. Na zimnym wszystko ok, a po zaoraniu ok hektara napęd na chwilę wyskakuje i zaraz sam się wlącza i przez to troche szarpie. Co może być przyczyną, może ktoś ma propozycje co z tym zrobić, z góry dzięki za info.

Opublikowano

Dzięki za szybkie odpowiedzi, mam już poorane. Im ma ciężej tym bardziej się odczuwa te szarpnięcia, wiadomo na żółwiu mniej bo wolniej się jedzie. Pomaga włączenie blokady na tył, ale to bez sensu jeździć cały czas na blokadzie jak jest przód (o ile działa jak należy). A jeszcze mam pytanko jak się dobrać do tej mikropompki, czy tu chodzi o pompę wspomagającą, bo jestem kompletnym laikiem w ciężkich Ursusach (1034 mam dopiero od roku).

Opublikowano

Rozpoławiasz ciągnik między skrzynią a, skrzynią pośrednią i tam ją znajdziesz.Ale najpierw sprawdź ciśnienie taj pompy.Wkręcasz manometr w miejsce czujnika ciśnienia.Taki do 16 atm najlepiej będzie.

Opublikowano (edytowane)

Chciałbym kupić 934 ze skrzynią 4 biegową i mam pytanie jak z wytrzymałością tych zsynchronizowanych skrzyń w porównaniu ze zwykłymi?

Edytowane przez samtech84
Opublikowano

Witam was czy opłaca się kupywać w tych czasach jeden z tych dwóch modelów ursusa ?? jedni piszą ze awaryjny dużo pali (jak to z tym spalaniem jest do końca to nie wiem i jak zapala w mrozy na płynie oczywiscie) problemy ze wzmacniaczem i wom bo wszystko na hydraulice działa, w ogóle tytanic, no ale też części tańsze od tych zachodu, co wprawdzie trochę lepsze warunki pracy ale przecież jest zetor 8145 to to samo co i ursusik 914, mi się wydaje ze ta osiemdziesiątka wcale nie jest taka zła i prościej naprawić, co o tym wszystkim sądzicie ?

Opublikowano

zdecydowanie lepiej kupić coś zachodniego. mam jeszcze 914 i jd w porównywalnej mocy . spalanie jd 2-3l na ha wiecej od ursusa ale za to zrobi wieksza robote i komfort pracy o niebo lepszy o wykonaniu i trwałości części nie wspominając. zdecydowanie zachodni

Opublikowano

Dobry Ursus też nie jest zły. Z tych dwóch wymienionych wolałbym 1014 bo wolnossąca 4 jest mułowata. Dobrze było by trafić jakąś wersję eksportową bo one były staranniej wykonane i lepiej wyposażone od tego co szło na kraj. Zachodnie też nie są złe i im mniej elektroniki maja tym lepiej, lecz w przypadku zachodnich koszty eksploatacji są większe.

Opublikowano

Sory ze nie odpisywałem neta nie miałem ;(  No tak tak spotkałem się z taką już wersją ze zachodnie mimo ze maja mniej koni to są bardziej figlarne, dzieki chłopy za podpowiedzi  ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez oMajsteRo
      Witam, mam problem z Ursusem 1204.
      Na ciepłym silniku powyżej 1500 obr. coś stuka w silniku.
      Silnik jest po remoncie.
      Zawory są dobrze ustawione.
      W załączniku film z pracy silnika.
      2222.mp4
    • Przez tomaszmab
      Witam wszystkich, kupiłem ciągnik rok temu . Poprzedni właściciel oszukał mnie i nie powiedział że ciągnik ma pęknięty tylny most przy okienku na napęd . Pęknięcie na dole , most pospawany , zaszpachlowany , sączy się olej bardzo powoli. Zbiłem szpachle jak szukałem wycieku to trafiłem na to. Wcześniej myślałem że to na łączeniu między skrzynia a mostem że  gdzieś uszczelka się podwinęła przy zakładaniu itp. A tu takie kwiatki wyszły . Ciągnik z turem. Tak ukrył wadę że wogle tego nie było widać , zaszpachlowane luks . W chłodne dni jak teraz to praktycznie nic nie leci . Co można z tym zrobić ? Wymianiac most ? Czy zakleić , zasmarować dwuskładnikiem i liczyć że nie będzie pękało dalej? Pęknięcie na 15 cm .. 





    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam stara deskę rozdzielcza i chcę założyć gnizdo zapalniczki w jakim miejscu usytuować żeby nie zawadzała?
    • Przez Adam20000
      Dzień dobry 
      Planuję pomalować swojego ursusa 1201.Jaką polecacie farbę na blachy kolor żółty. Chciałbym aby malowanie pasowało jak najbardziej do oryginału. Ursus  jest z roku 1981.
    • Przez derxyyy
      1.Dzień dorby mam pytanie zna ktoś na internecie lub wie jakie siedzenie polecić do 1000zł do ursusa 914 mogą być linki? 2. Oraz mam pytanie podesłał by ktoś na je zamocować jak zrobić całe mocowanie lub gdzie można także kupić z góry za odpowiedzi będę wdzięczny. 3. Wie ktoś gdzie można kupić Płyte/Podstawę siedzenia do ursusa 914 z pasującym siedzeniem ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v