Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

yyy... gniazdo serwisowe? a gdzie takie się znajduje? czy to jest ta puszka bezpieczników na prawo od fotela?

no a tak w ogole to wiesz za co odpowiada ten błąd?

Opublikowano

Tak to ta puszka z bezpiecznikami i To ze wyswietla ci sie DIA to swiadczy tylko o tym ze jest bezpiecznik wlozony w gniazdo serwisowe i tylko tyle wyjmij go i bedzie ok :rolleyes:

Opublikowano (edytowane)

ok dzięki, jutro z rana sprawdze :) ale tak się zastanawiam dlaczego teraz jest ten błąd? nikt nic przy bezpiecznikach nie grzebał więc dlaczego teraz świeci się błąd?

 

I bądź tu mądry...

 

P1609_16-02-11.JPG

 

P1609%5B01%5D_16-02-11.JPG

 

więc ktory bezpiecznik mam wyciągnąć? Bo nie mam pojęcia... :/

Edytowane przez Damian87
Opublikowano

Słuchajcie -kolega kupił Jelonka 6400 i kazał mi sie przejechać.Okropne wycie w kabinie skrzyni.Jak wcisłem sprzęglo podczas jazdy to tak jakby hamulec wcisnął.Okazuje sie że jest cały czs załączony przedni napęd.A na dobro sprawy to chyba wysokosci kół przednich z tylnymi nie są zgrane i z tego powodu wycie skrzyni i samochamowanie.To jest moja opinia ale chyba trafna.Kolega idzie na to ażeby narazie wymontować wał przedniego napedu azeby nie uszkodziło się cos.Jest brak przewodów elektrycznych na pulpicie wyprowadzajacych do załączania przednigo napędu.Teraz pytanie czy istnieje jakas możliwość po stronie elektrycznej by wyeliminowac chwilowo przedni napęd bez odkrecania wału .Co ja jako amator mechanik mógłbym w prosty nie kosztowny sposob sprawdzic.Bardzo proszę o rady. Z góry za podpowiedż dzęki.Jeszcze moje prywatne rozumowanie.Jak coś nawali przy załączeniu przedniego napędu po stronie elektrycznej to czy on zostaje już cały czas załączony.Bo to jest dla mnie ważna informacja

Opublikowano

dziś jakoś odruchowo gdy wlączyłem wałek przestawiłem tym dzyndzlem, żeby mi pokazał komputer obroty wałka i po jednym wciśnięciu pokazało się coś co ciężko bliżej zidentyfikować a następnie pokazały się obroty wałka. No i wszystko inne też działa. Nie świeci się d1A. A wcześniej, jak to sie pokazywało to jak przełączałem to się jakiś kody pokazywały. Wychodzi na to, że coś z wałkiem chyba bylo...

Opublikowano

Witam koledzy, mam prosbe,chciałbym uslyszec jakies opinie o firmie "Firma Handlowo Usługowa MASZROL

ul.Racławicka 90 32-200 Miechów" chcialem kupic od nich jelonka 6400 ale przed ta decyzja wole sie cos o nich dowiedziec , jesli ktos mial stycznosc lub cos slyszal o tej firmie prosilbym o widomosci :) z gory dzieki ,i sorki ze tak odchodze od tematu ale nieznalazlem zadnego takiego tematu ktory by pasowal;/

Opublikowano

hehe... u mnie radość tez byla przedwczesna. Po każdym odpaleniu dalej też pokazuje d1A i nie zawsze ginie po wlączeniu wałka. Jak przełącze to też pokazuje HCU a potem jakies numerki - pewnie kody błędów.

A jeśli mogę wiedzieć to co spowodowało się zaświecenie tego komunikatu u Ciebie? Bo ja nie mam pojęcia po jakiej czynności i czy był jakiś powód, że swieci się to u mnie

Opublikowano

DIA na wyświetlaczu oznacza tryb diagnostyki. Nie wiem dokładnie jak jest w tych starszych seriach JD, ale pewnie podobnie. Do DIA wchodzisz jak przytrzymasz dłużej ten przełącznik wyboru trybu wyświetlania wyświetlacza. Pospisuj sobie wszystkie kody błędów a potem usuń te kody. Jak to zrobić masz opisane w DTR ciągnika.

Opublikowano

ja mam 6100 chyba z 1993 r w wersji premium też nie wiem w którym momencie,,, ogólnie mam problem z zapalaniem , nie grzeje podgrzewacz powietrza stąd ciężko zapala, i chyba musze wymienić przekażnik od rozrusznika bo po włączeniu startu nie zawsze załącza rozrusznik ,nie wiem czy to może być zużyty akumulator? ponadto nie wiem gdzie jest przekażnik który zasila ten podgrzewacz a nie chce rozcinac osłon od przewodów żeby prześledzić trase kabla ,znajomy mówi że jd ciężko palą ,niestety nie mam żadnej instrukcji ani tym bardziej DTR , pisałem na necie że szukam schematu elektryki ale na razie nie ma odzewu ,

Opublikowano

katator - tyle, że jest to tryb diagnostyki to właśnie wiemy. Problemem jest z niego wyjść/wyłączyć/usunąć ten komunikat. A zapewne wiekszość z nas nie ma manuali i DTR cokolwiek to jest ;)

 

tomaszpa - przekaźnik do świecy w kolektorze jest pod kabina, po prawej stronie, pod schodkiem. Jak się schylisz powinna tam być taka czarna pusza (nawet 2). Pod pierwsza od właśnie schodka jest przykrecony przewód + idący prosto od rozrusznika. Następnie jak to rozkręcisz poprzez metalową tuleje idzie do bezpiecznika i przekaźnika który załącza stacyjka. Ja swego czasu mialem problem z tą świecą i się okazało, ze właśnie ta tuleja mi nie przekazywała prądu i nie zawsze mi grzała się świeca.

Co do cieżkiego palenia jest tutaj pare tematów - winna może być pompa wtryskowa (niestety mi regeneracja nie pomogła). Swoją droga ja ostatnio sprawdziłem cisnienie i wynosi odpowiednio 27, 25, 18, 18 więc mi się przyda remont ale to już inny temat ;)

Opublikowano

DTR dokumentacja techniczno-ruchowa , ogólna nazwa zbioru instrukcji obsługi, konserwacji maszyn lub urzadzen

Damian87- czytałem twoje posty , ciekawe .To sa fakty że trudno o dobrego mechanika , wielu okresla usterkę bez analizy ,,moze trafię,, jak nie to to moze tamto ,a klient płaci .

co do zapalania: to czasem po przekreceniu kluczyka w ogóle nie działa rozrusznik , jak sądze obwód przebiega -stacyjka ,bezpiecznik , włacznik od rewersu (bo musi byc na neutral), przekaznik , elektromagnes rozrusznika , podejrzewam elektromagnes jutro sprawdze ,mam troche słaby aku nie chce na razie kupowac nowego dopoki nie bede pewny jaka jest przyczyna tej usterki .po zapaleniu silnik pracuje b. dobrze równo bez widocznego dymu ma normalne obroty .

Co do swiecy to tak zrozumialem ze od+ przez tulejke jest podłaczony przewod do zasilania obwodu tej swiecy

dzieki za wskazowki

Opublikowano

A jaki masz filtry? Mam zamiar zamienić na polski. Co sądziecie o tych filtrach które mam i o polskich? Ja narazie mam filt firmy Fleetguard, Sory nie mogę inka wkleić ale wpiszecie na allegro i wskoczy;)

 

A po ile kupujesz te filtry bo hydrauliczne i powietrzne to bym jeszcze zrozumiał (cena).

Natomiast paliwowe i olejowe to widziałem zamienniki dużo droższe od oryginału więc po co przepłacać.

Wykończenie oryginału nie jest równe zamiennikowi chyba że naprawdę dobrych firm (a tu cena już jest porównywalna).

Powietrzne widziałem że John Deere bierze Mannowskie więc poco JD.

Olej możesz zalać jaki chcesz jednak co potem? Fuchs, JD nie jest na tyle drogi aby zaoszczędzić parę złotych a za parę lat mieć silnik lub pompy do regeneracji. Wybór należy do ciebie.

Opublikowano

Witam Panowie, przymierzam się do kupna JD 6300 mam na oku jednego z 1996 r. 5600mth facet ceni za niego 52tyś. Czy ta cena nie wygląda nieco podejrzanie? A jak w ogóle ze spalaniem w tych ciągnikach. Najwięcej będzie pracował w prasie. Zastanawiam się jeszcze nad Case 5120 lub Case CS 94 co waszym zdaniem będzie lepsze?

Opublikowano

Panowie podepnę się pod temat i też o coś zapytam. A więc mam problem z hamulcem ręcznym czy istnieje jakaś regulacja tego hamulca oprócz podkręcenia na lince ?? Bo niestety już jest skręcony na max na lince która łączy się z dźwignią wchodzącą w tylny most a ręczny nadal słaby.Proszę o jakąś poradę :mellow:

Opublikowano

Witam, chciałbym kupić ciągnik john deere 6400, ale zastanawia mnie fakt, dlaczego w niektórych ciągnikach tego modelu tłumik jest z prawej strony, a w niektórych z lewej. Czy w związku z różnym umiejscowieniem tłumika, ciągniki te różnią się czymś, czy nie sprawia to żadnej różnicy? Byłbym wdzięczny, jeśli ktoś, udzieliłby mi odpowiedzi.

Opublikowano

z lewej strony tłumik to jest wersja SE bez halogenów i tłumik z lewej strony w masce natomiast z prawej strony tzw. na słupku kabinowym:)

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie JD 6200, wiem że temat jest o 6300 i 6400 ale to są bardzo podobne ciągniki. Więc wczoraj po raz pierwszy załączyłem blokadę tylnego mostu i nie mogłem jej spowrotem wyłączyć. Wyłącza się ją ponownym naciśnięciem tego guzika pomiędzy sprzęgłem a hamulcem? Wciskałem i nic się nie działo, dopiero po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu ciągnika napęd się sam rozłączył. Czy tak ma być, sądzę że raczej nie. Co może być tego przyczyną.

 

I jeszcze jedno, prędkościomierz nie pokazuje mi prawidłowej prędkości, jadąc na najwyższym biegu dobija jedynie do 15 km/h, co może być przyczyną?

Opublikowano

Witam koledzy mam pytanie do użytkowników ciągników serii 6x00, posiadam JD 6400 i dziś zauważyłem że przekaźniki pod bezpiecznikami bardzo się nagrzewają i ciekaw jestem jak jest w waszych jeleniach chodzi mi o pierwszy i piąty z tych w lewym dolnym rogu tablicy bezpieczników po pół godziny pracy ciągnikiem są dość mocno ciepłe trochę to dziwne dla mnie.Proszę o opinie użytkowników JD dzięki :)

Opublikowano

Witam koledzy, mam prosbe,chciałbym uslyszec jakies opinie o firmie "Firma Handlowo Usługowa MASZROL

ul.Racławicka 90 32-200 Miechów" chcialem kupic od nich jelonka 6400 ale przed ta decyzja wole sie cos o nich dowiedziec , jesli ktos mial stycznosc lub cos slyszal o tej firmie prosilbym o widomosci :) z gory dzieki ,i sorki ze tak odchodze od tematu ale nieznalazlem zadnego takiego tematu ktory by pasowal;/

Witam kolego mieszkam niedaleko MASZROLU i jakoś nie polecam tej firmy nie ma ona zbyt dobrej renomy na naszym terenie mają oni JD 6300 po przeżyciach i kosztuje 70tyś a tak na prawdę wart tyle co nic :)

Opublikowano

Witam. Mógłby mi ktoś podać symbol paska napędzającego m.in. alternator w JD 6400 z 1997 r? Byłbym bardzo wdzięczny.

Pasków są 4 rodzaje, proponuje wyjąć stary i jechać do motoryzacyjnego mi tak dobrali i jest spoko :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v