Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To ciekawe ze w moim 3060 żarowa siedzi. Mylisz świece.


@ziomek2169 kupujesz zestaw naprawczy orbitrola, wyciągasz orbitrol na stół i działasz z wymianą uszczelnień :) Podpowiem nowy orbitrol to koszt do 1000pln

Edytowane przez damianXXL
Opublikowano

po tym zdjęciu to marną przyszłość daje temu traktorowi... ten olej to już jakaś smoła, a dym z płomieniówki? zapewne olej leje sie na kolektor wydechowy a wydobywa się gdzieś w rejonie płomieniówki i tyle

Opublikowano (edytowane)

@BobsMF masz racje-płomieniówka. Dziś zajrzałem dobrze pod osłone silnika. Moj bład niedopatrzenia. Sory. :)

 

Do autora tematu- zlokalizuj ten wyciek oleju, dobrze koledzy piszą,jak smoła. Szkoda traktorka. Daj foto drugiej strony silnika


W swiecy nie ma plastiku bo juz dawno by sie rozleciala, to specjalny materiał odporny na wysokie temp.

Edytowane przez damianXXL
Opublikowano

A moze jest cos nie tak z instalacja i swieca caly czas ma napiecie, chodz gdyby tak bylo juz dawno pewnie by siadla, a moze turbina pompuje olej w kolektor i kiedy swieca grzeje poprostu sie kopci bo jest jakas nieszczelnosc na polaczeniu swiecy z kolektorem?? Tak swoja droga to autor tematu moze najpierw zlokalizowalby i opisal dokladniej w czym problem i jak wygladaja objawy

Opublikowano

Te tanie świece zależy która, mi już było szkoda pieniędzy i założyłem Perkinsa za 90 pln i chodzi a tamte miesiac i jej nie ma ;) Co do oleju to jesli ciagnik nie stał cały sezon tylko robił to nie ma się co dziwić ze sie przepalił i jest czarny ... sam jak wymieniam wiosną olej mam podobny kolor mimo że silnik miał kapitalny remont :) Od stania nie zczernieje ;) A olej pewnie z pod pokrywy klawiatury wali, wymiana uszczelki załatwi sprawe o ile nie jest już obudowa po przeciągana i nie trzyma wtedy tzreba wymienić koszt koło 50 zł, pasuje chyba od 5312/14 :)

Opublikowano

Dobrodzieje: czy ktoś wie jakie jest prawidłowe napięcie z czujnika ciśnienia skrzyni biegów na zielonym kablu idącym do autotronica, oraz z czujnika PTO (wałek wom) do autotronica? Świecą mi się obydwie kontrolki, olej wymieniłem, staan prawie max, odpowietrzyłem skrzynie (pochodził na 1500 obrotów ze 2 minuty) i ni cholere nie gasną. Poki co na czujniku ciśnienia mam 5.5v a gdy podepnę opornik 55 ohm to wychodzi 0.03 v i nadal żadnej reakcji. Rzecz jasna autotronic nie daje możliwości zmian speedshifta, redukcji, wom-u, blokady i napędu. Chce tylko wiedzieć, czy zamówić elektronika (padnięty sterownik) czy mechanika/hydraulika do przekładni, lub pompy. Ponadto pop zmianie oleju brak EHR; podnoszę tylko awaryjnie, a jeszcze przed działał. Całkowita mogiła z tym Ferdkiem. Proszę o radę.

Opublikowano

Poprawka: wom już działa (bezpiecznik z przodu ciągnika). Po odpięciu i ponownym odpięciu sterownika przerzucił się na żółwia i tak został. dalej to samo. Zmasowanie czujnika nic nie daje (spięcie czarnego kabla z masą). Czyżby autotronic? 

Opublikowano

Dzięki za rade. Do tej pory sprawdziłem 2 bezpieczniki zamontowane nad lampami drogowymi. Jeden był od EHR, a drugi nie wiem, ale był sprawny (15A), ale na pewno nie od autotronic'a. Z tego co wiem to powinien być do sterownika 10A właśnie gdzieś z przodu. Nad filtrem powietrza sa jakieś styki...  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v