Skocz do zawartości
dawid28211

Problem z paleniem MTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dawid28211    0

Ma dziwny problem z mtz.A chodzi o to gdy chce go odpalić rano to długo kreci tak jakby był zapowietrzony a gdy już odpali wszystko działa normalnie nie brakuje mu mocy ani nie przerywa wszystko działa normalnie gdy go zgasze i odpalam go ponownie wszystko nadal jest ok ale gdy postoji jakieś pół godziny to znowu musi dłużej kręcić żeby zapalił dodam że założyłem już cała nową pompkę ręczną i dalej to samo gdzie może być przyczyna 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltysik16245    107

Może ci kolego paliwo ucieka z powrotem do zbiornika , też tak miałem w ciągniku ale nie w mtz . Jest taki zaworek co zkłada sie na węża co idzie do pompki zasilającej , ale dokładnie nie wiem, może to pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Wystarczy że gdzie kolwiek bedzie jakaś niewielka nieszczelność i paliwo może się wracać do zbiornika np.na odpływie na wtryskach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jahooo    244

Aby paliwo cofało się do zbiornika, jest tylko jedna mozliwość - zaworki na pompce zasilającej, bo w tym ciągniku nie ma przelewu nadmiarowego z pompy wtryskowej, tzn. nie ma w orginale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid28211    0

pompka zasilająca jest nowa dodam że sprobowałem nalać paliwa do bańki i pominołem zbiornik banke postawiłem na masce i zasałem paliwo do pompy i tak samo robi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    244

Przyczyną może być zużyta pompa wtryskowa, daje zbyt małe ciśnienie i potrzebuje chwili, aby podać paliwo na wtryskiwacze. Nie jestem tylko pewien, czy w pompach rzędowych występuje takie zjawisko, bo w rotacyjnych tak.

 

U mnie zauważyłem, że gdy ciągnik stoi na pochyłosci, to leje się paliwo z rurki przelewowej od strony bloku. Tzn. gdy ciągnik nie pracuje, bo w czasie pracy nie obserwowałem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HAKER    4

Jeżeli byśmy założyli że cały układ zasilanie jest szczelny to wypadałoby zajrzeć do baku powinny wchodzić tam dwie szczelne rurki (lub wężyki ) jedna od zasysania paliwa druga od powrotu ważne żeby sięgały praktycznie dna  . Sam jestem przykładem ze kupiłem nowy ciągnik wszystko szczelne nowe a ciągnik nie pali po  1 godzinie  i długo kręci zanim odpowietrzy układ ...wzywany był serwis i nic to nie dało rozkładali ręce ... 

wreszcie sam się za to wziąłem i okazało sie ze przyczyną było brak wężyka od powrotu paliwa w baku ... założyłem wężyk i ciągnik po  miesiącu stania palił na dotyk . 

oczywiście ciągnik musi posiadać dolny bak bo np c330 c360  to jest inna bajka tam sie nie zapowietrzy bo nie zaciąga od góry tylko spływa grawitacyjnie nie wiem jak w mtz .

Edytowano przez HAKER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    244

Jeśli rozwiązany, to podaj, co było przyczyną, jako naukę dla innych. Od tego jest forum, aby sie dzielić wiedzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×