Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Piotrus1992    0

Panowie podzielcie się ze mną swymi opiniami na temat tych akumulatorów. Powiem że mowa o akumulatorach 6V 195Ah 1000A w przypadku Centry i 6V 190Ah 1000A jeśli chodzi o Power Start. Akumulatory mają być do Ursusa C-385. Power Start mnie kusi ceną, może wiecie kto je produkuje i co one są warte bo w necie nic nie mogłem znaleźć na ich temat. Odnośnie Centry wiele osób twierdzi że straciła swą renomę. Proszę o szybką pomoc, w przyszłym tygodniu zakup.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    80

To power na lato Ci wystarczy na zimę będziesz musiał kupić coś markowego choćby Centre. 

Wiadomo już że jaka cena taka jakość. W moim aucie akumulator z rodzaju power działał 6 miesięcy potem wybuchł. Centra dział już 3 rok jednak był kupiona najdroższa możliwa z tej firmy. Wiadomo że produkty clasic albo ekoline to badziew zawsze staram się kupować najwyższą półkę to wychodzi najtaniej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogrodnik70    0

Kolega dobrze mówi ster power szajs miałem 12 v 175 ah po dwóch latach nagle padł  a rok prędzej kupiłem centre i chodzi do dziś z jakieś 4 lata :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

nunu85    82

centra rzeczywiscie straciła na jakosci (szczególnie serie do aut osobowych), nie wiem jak wyglada sprawa jesli idzie o serie do ciezkich sprzetów.

 

ja od zawsze kupuje ZAP-y i złego słowa powiedziec nie moge. Wytrzymuja długo.

 

chociaż szczerze ci powiem, ze juz dawno wyleczyłem sie z pomysłu wkładania dwóch akumulatorów 6v do ursusów.

 

wolę 1 sztuke 12v.

 

Szeroko dostępne sa akumulatory 12v 130Ah oraz 140Ah o wymiarach długosc 513, szerokosc 189 i wysokosc 223.

 

Trzeba takiemu lekko przyciac brzegi, zeby osiagnał długosc 500 i wówczas ładnie pasuje do skrzynki.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam . mam pytanie otoz w ursusie 902 posiadam 2 akumulatory po 6v i czy mozna bedzie zalozyc jedna 12v ? Cchcialbym jedna porzadna baterie i bylby spokoj. ile powinnien miec ah i a zeby to ladnie chodzilo ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    82

już parę sezonów jeżdze na 1 akumulatorze 12v145Ah 900A i nie narzekam.

Do -10 kreci dobrze.

JAk jest wiekszy mróz, to dla spokoju sumienia godzinke przed odpaleniem podłączam prostownik i też zapala. Grunt to zdrowy rozrusznik (a najlepiej ten z przekładnią, tylko Magneton a nie zaden chinol to już w ogóle nie bedzie obaw)

 

Kolejny aq z pewnością też bedzie pojedynka 12V

 

TAk jak pisałem wyżej kupujesz aq o wymiarach 513długi 189 szeroki i 223 wysoki (to sa wymiary katalogowe. Mój w rzeczywstosci miał 507 długosci)

Brzeszczotem trzeba z każdej strony skrócić rączki o jakies 3 mm i idealnie sie miesci w skrzynke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

no wlasnie mi chodziło o te wymiary bo nie chciałem dorabiac skrzynki pod kabina . ja jak kupiłem ursusa 902 to miał już założony rozrusznik szybko obrotowy ale nie wiem czy to chinol ale ładnie kręci . :)

A jakiej firmy posiadasz ten akumulator ? (Jenox)

 

Edytowano przez kamilrolnik18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    82

szczerze ten jest nie wiadomo jakiej firmy.

Poprzednie dwie szóstki padły mi w środku zimy, a jako, ze w garażu stał akumulator wymontowany z kombajnu po sezonie , to postanowiłem go założyć i tak juz został. (pomyslałem sobie, ze skoro taki jeden aq daje rade odpalac 6 garowy silnik w kombajnie,to czemu nie miałby ruszyc 4 garowego ursusa)

 

Marki ci nie podam, bo nie ma na nim zadnej naklejki, jest tylko flamastrem napisane 12v 145Ah. To juz dosc stary złomek, a jeszcze daje rade.

 

Aq jenox mysle sa w miare dobre (na pewno lepsze od tych steel power z grene czy innych no name'ów)

 

Tylko jak pójdziesz do sklepu kupowac to weź ze soba miarke, zeby zmierzyc jego długosc.

Postaraj sie znaleźć takiej marki, zebys za duzo nie musiał przycinac, zeby ci te sznureczki od noszenia potem nie wypadły z otworów, bo bedzie tragedia z włożeniem i póxniejszym wyjeciem.

 

No wi wypadałoby, zeby te przynajmniej 850-900A EN prądu rozruchowego dawał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez asus83
      Wiatm wszystkich.Mam ładowarke teleskopową manitu  724  120koni i mam problem palą się cztery kontroli po włączeniu silnika i nie gasna. Pierwsz kontrolka to jest: lampa temperatury skrzyni biegów,druga lampa od niskiego poziomu płynu hamulcowego .trzecia lampka od temperatury wody i ostatnia od zatkania filtrea powietrza.Jaka możę być tego przyczyna ze to wszystko się pali jka się urochomi silnik i jest jeszcze sygnał dźwiękowy.Proszę o pomoć!
    • Przez radek5314
      po wlaczeniu swiatel drogowych w c360 pali mi bezpiecznik 2 od gory, zalozylem nowy i znowu to samopozostale swieca bez problemu i z tymi nie mialem do tej pory problemu, dzis mnie noc juz zlapala i nie mialem kiedy zajrzec, od czego zaczyna przy szukaniu usterki jakies zwarcie gdzies zapewne, przerabial juz to ktos kiedys?
    • Przez wojtal657
      witam, po podłączeniu wtyczki z przyczepy do gniazda nastąpiło zwarcie , nie działają swiatła pozycyjne  i kierunkowskazy , a poza  tym wszystko działa , z bezpiecznikami nic sie nie stało . Co może być przyczyną?
    • Przez zubr91
      witam mam problem mianowicie tydzien temu padłmi przełącznik wymieniłem go na nowy i było wszystko ok aż do dzisiaj przy uruchamianiu przełącznik nie łapał tylko włączał sie i wyłączał tak szybko i po drugie rozładowało mi akumulatory nie wiem czy nie podłączyłem źlei ich nie wyczerpało z mojej winy gdy podładowałem to przy rozruszniku podczas startowania robi takie trrrr i raz po raz załapie czy to moze byc wina rozrusznika jak długo startuje to przełącznik 12/24 robi sie gorący pomoże ktos?
    • Przez krystianr
      Witam wszystkich.
      Mam taki problem, otóż kupiłem nowy alternator z regulatorem i teraz jak go podłączyć?
      W załączniku daje zdjęcia nowego i starego alternator.
      Ja to tak widzę w tym nowym : czerwony B+ czarny B- zielony D+
      brązowy to masa

      Z góry dziękuję za pomoc



×