dzimi5

problem z wałem korbowym zetor 8245

Polecane posty

dzimi5    0

Mam problem z wałem korbowym do zetora 8245 a mianowicie 3 raz zatarł mi się na pierwszej panewce korbowodu od chłodnicy.Proszę o pomoc.Co może być przyczyną?Co zrobić z wałem?Poza tym wał idealny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

wał dawałeś nowy czy robiłeś szlif? Skoro wał idealny to może wina bloku? robiłeś osiowanie bloku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dzimi5    0

wał jest jeszcze w silniku ale jest orginalny i nic jeszcze nie robiłem z nim teraz i nie wiem czy warto go szlifować bo jeśli wyda 4 to szkoda roboty.

myślę nad kupieniem nowego indyjskiego, ale ostatnio dostałem ofertę kupna nowego czeskiego za około 2900 złotych, i trochę tani się wydawał.

Dajcie jakieś opinie, podpowiedzi co zrobić

 

Edytowano przez dzimi5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1448

tak czy tak i tak musisz dawac blok do osiowania... bez osowania nawet nie zakładaj drugiego wału...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzimi5    0

a gdzie można tanio i dobrze zrobić osiowość nie zbyt daleko od kujawsko pomorskiego?

A czy słyszał ktoś o nalewaniu i pożniej szlifowaniu wału ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Blok osiować jak złapał na korbie.Co ma piernik do wiatraka.Albo nie ma wymiaru na tej korbie czyli za ciasny wał albo korbowód walnięty.A kanał olejowy drożny jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

dokładnie . Jak  tylko na korbowodowej  przytarty to jaki sens ma osiowanie ?

 
 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzimi5    0

za ciasny raczej nie był bo na boki można było nim ruszyc po poprzednim złożeniu wału, a kanału jeszcze nie sprawdzałem, czy warto go zakładać jeśli wyda 4 szlif?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzimi5    0

a zestawy naprawcze jakie kupić bo grene oferowało tańsze indyjskie albo polskie droższe, a czeskich nie mieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bayu86    13

Na grene świat się nie kończy, popatrz w innych sklepach jest tego pełno. Zestawy kup najlepsze jakie możesz, chyba, że stać Cię na remonty co chwila! Tylko bogatego stać na te tanie podróby wg mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzimi5    0

a czy po zdjęciu głowicy muszę ja planować czy nie ma potrzeby, nie ma wycieków, nie grzeje sie i nie robi przedmuchów, i mam zalany  płynem

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Karol07
      Stoję przed zakupem ładowarki zainteresowała mnie ładowarka firmy stoer proszę o opinie tej ładowarki i jaki silnik wybrać Kubota czy yanmar 
    • Przez rolkam72
      Witam .
      Otóż mam takie zapytanie .
      Posiadam w swoim zetorze 10245 pompę oleju silnika z mechanizmem wywazajacym tzn z walkami wywazajacymi i jest mały problem.
      Ciśnienie oleju po odpaleniu wynosi około 7bar po chwili pracy silnika tzn około 5 min spada do granic  5,5i tak się utrzymuje do prawie pełnego rozgrzania . 
      Po złapaniu temperatury spada do granic 3 
      Wszystkie wyniki na poziomie 800 obr silnika 
      Po rozgrzaniu w polu w pracy tzn około 1800obr w granicach 2.5bara na wolnych obrotach przy 800 około 0.5 
      Temperatura wody 80stopni cały czas podczas pracy 
      Chciałbym się zabrac za przejrzenie  wału panewek jednak co z tą pompa zrobić .
      Pobliski zakład od silników nie regeneruje ani nie sprawdza tych pomp a jak dokładnie przerobić na zwykłą nie chcą do końca powiedzieć .
      I tu pytanie odnośnie konkretnej firmy ,zakładu który sprawdza ewentualnie regeneruje te pompy aby wykluczyć że to nie ona jest przyczyną złego ciśnienia .
      Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi i sugestie 
    • Przez Kmiecio
      Witam.
       
      Mam taki oto problem. W moim Zetorze jeżeli rozgrzeje się olej w skrzyni biegów przy ciężkiej pracy zaczyna "gwizdać" i zaczyna się świecić jakaś kontrolka. Napęd ciągnie, myślę że ta kontrolka jest od wzmacniacza momentu bo jest podłączona pod jakiś czujnik w skrzyni biegów. Co może oznaczać to "gwizdanie"?? Czy winą może być mikropompka?
       
      Proszę o jakieś porady. Może ktoś miał do czynienia z taką sytuacją lub wie dlaczego tak się dzieje??
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie czy wał korbowy w zetorze 8045 jest taki sam jak w ursusie c385?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj