Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

opowiem tu bo na prywatnym nie mogę dodac foto.

Przeróbki w szkrzyni:

Koło pośrednie było na panewce ale zostało zmodyfikowane na łożyska. Niestety nie mam foto tego koła po modyfikacji.Tylko szybki rysunek wstawie odnośnie koła na łożyskech. Wałek też lekko zmodyfikowanyi tulejka WOM.

post-80264-0-85539000-1420889201_thumb.png

post-80264-0-76873000-1420889270_thumb.jpg

post-80264-0-51745600-1420889342_thumb.jpg

post-80264-0-36897900-1420889362_thumb.jpg

Opublikowano

Witam,

c330 -czy zeby zamontowac przystawke od dolu mostu trzeba rozjechac traktor(skrzynia-most) zdjac zwolnice i gdzies na frezarke wyslac?

czy mozna zakupic u pana poszczegolne czesci zestawu?

jakie lozyska zastosowal pan w kole posrednim?

czy jakies specjalne?

czy kolo posrednie ma jakis kolniez tak aby nie zsunelo sie z lozyska?

ile kosztowalby silownik wspomagania taki jak pan zamiescil?

 

czy orginalne przeguby mostu wytrzymuja?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jak na razie wytrzymują  przeguby ale  wiadomą rzeczą  jest że  ten most nie ma zwolnic i nie polecał bym szarpać na  wstecznym  z  załadowanym turem  na   betonie   ale  w  błocie  nie  ma obaw  daje rade jak orginał  . Powiem  tak prawdą jest że  nie najgrubsze są te wałki i trochę się skręcają  co  widać pooszarpywanie koła  na betonie na moim filmiku  ale jeśli chodzi o przydatność tego  napędu  to jest niebo a ziemia . Polecam

https://www.youtube.com/watch?v=iZT3aSX_uDc&lc=z123tlqoeyryj5rdz23mipyr2wm0xr0mv

post-145214-0-21660900-1421399403_thumb.jpg

Opublikowano

A  jaka szybka ta skrzynia ma być?Jak bym dzwonił do Zakłady Mechaniczne Ursus w Chełmnie i zamawiał koła zębate to muszę wiedzieć jakie przełożenie.Jesli chcesz mieć o 8% szybszą to załóż zwolnice i  mechanizm różnicowy od M-ki

Opublikowano

Witam. Dołączę się z pytaniem ile by kosztowało koło atakujące i talerzowe do c 330 z przełożeniem  koło atakujące 10 zębów koło talerzowe 39 zębów.

 jednocześnie jak sie zamawia takie koło w Chełmnie? 

Opublikowano

Witam. ostatnio jak znajomy majster tam w chełmnie mi dorabiał to kosztowało 890 zł. ale koła zębatego tależowego nie można zmiejszać jedynie  atakujące zwiekszyć i zależy jeszcze o ile.jesli ma ciągnik być szybszy o 8% to  zwolnice od M-ki tylo założyć i do tego są o wiele mocniejsze. jesli ktoś ma M-ke i chce szybszy to  się opłaca lub  jeśli ktoś ma 3p silnik to tak samo.

Opublikowano

W skład wchodzi takiej robocizny  uwolnienie koła  zębatego , drobne przeróbki w wałku przekazu mocy , skrócenie tulejki załączania wałka przekazu mocy, wycięcie  otworu w tyle , dorobienie  przystawki. Ta metoda   pozwala na niezależną prace WOMu od jazdy  oraz  prace napędu na wszystkich biegach. Sama przystawka z 2 tyś. A jeśli chodzi  o  kolumnę  to szkoda kasy  lepiej dorzucić   kilka stów i mieć wspomaganie  co poprawia komfort pracy  

 

Opublikowano

Nie no ciagnik mial by pracowac bez tura tak wiec nie jest musowe hydraulicze tylko jesli niewielka ruznica to faktycznie sensu nie ma ale tak to nazwac jesli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase jesli uslysze cos do portfela to przemysle i moze zawioze ciagnik na taka przerubke bo naprawde podoba mi sie 330 z napendem nie robil by takich sladow z opryskiwaczem

Opublikowano

Zdjęcie koła pośredniego na łożyskach.

 

Taki przodek kosztuje ok 5,5 tys + do tego wspomaganie ok 1,5 tys +robota.

 

Wkładam 3p silnik do mojej M-ki. mam juz go w schowku  wyremontowany i kryze, kolektor ssacy,koło  na pasek wieloklinowy do alternatora i sprężarki,wspornik osi przedniej. Muszę zdobyć koło zamachowe,chłodnice i pare dupereli

post-80264-0-81090900-1426706300_thumb.jpg

post-80264-0-69447900-1426706339_thumb.jpg

post-80264-0-98879200-1426706421_thumb.jpg

post-80264-0-77687000-1426706447_thumb.jpg

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie, jestem tu nowy. Chciałbym przedstawić przebieg prac z budowy napędu przedniego mostu w moim c330 proszę o opinie i sugestie na ten temat. Poniżej zamieszczam zdjęcia.  adcbd17f0c857339med.jpg

75627042cabf7214med.jpg

4b3233a6b7e7923cmed.jpg

0b35fe2f2f3783femed.jpg

74d2690d327d00c5med.jpg

Opublikowano

Mistrzowska robota !!! Idealna sprawa dla  ciągników z TUR em  bo w ich przypadku  kardan musi iść niżej . Też robimy c 330 3p i nowego TURa  i przystawke też przerabiamy

 


Mój projekt TURa


tak idą prace

post-145214-0-36487600-1428085918_thumb.png

post-145214-0-26351900-1428086024_thumb.png

post-145214-0-50929500-1428086441_thumb.jpg

post-145214-0-16422200-1428086445_thumb.jpg

post-145214-0-23665300-1428086590_thumb.jpg

post-145214-0-79178100-1428086707_thumb.jpg

Opublikowano

witam! mysle o przednim napedzie w swojej c330 z 86roku, z tyłu zakładam opony 13,6 r28 z przodu licze założyc most od landrovera z oponami 7,5 r16  czy ktos z Was mógł by mi dorobić przystawkę do przedniego napedu?? czy moze jeszcze rozejrzec sie za wiekszymi oponami na przód do tego zestawy? prosze o podpowiedz?

Opublikowano

Witam! Można założyć opony 8.25 R16 jeżeli są wymagane zależnie od warunków w jakich ma pracować ciągnik.To też się wiąże z wiekszym kosztem. Kolejna sprawa jest taka że bym musiał znać obwód  toczny opon przednich i tylnich aby policzyć przełożenie przystawki.Sama przystawka to nie wszystko, musi być uwolnione koło zębate wom-u zależnego jeżeli ma  działać wom  wraz z przednim napędem np do siania nawozu itp.Jeśli będe znał dane  to problemu nie widzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez aniszek1
      Witam,
      Ponieważ po przeczytaniu tu na forum kilku obszernych tematów o malowaniu w tej chwili więcej nie wiem niż wiem, dlatego pozwoliłem sobie założyć ten wątek aby dowiedzieć się co jak i czym malować aby było dobrze
       
      Mam kilka sprzętów do pomalowania mianowicie:
      1: stare pługi -stan: farba oryginalna z odpryskami zadrapaniami i rdzą.
      2: sanki do bel, kulek,  - stan: sama stal bez żadnego podkładu ani farby w tej chwili cała pokryta rdzą.
      3: nowa dwukółka dopiero co pospawana - stan: stal nowa hutnicza ze składu więc gdzie nie gdzie trochę nalotu rdzy - zwłaszcza na belkach stalowych.
       
      Jakie efekty chce osiągnąć:
      - zabezpieczyć i odnowić maszyny aby nie rdzewiały,
      - farba na maszynach nie wyblakła za 2 lata. Maszyny będą pracowały w różnych warunkach deszcz, słońce, mróz
      - nie dało się tak łatwo sprzętów uszkodzić, zadrapać, porysować etc.. Wiadomo są to sprzęty rolnicze nie samochód wiec nikt nie będzie na nie dmuchał i chuchał.
       
      No i teraz od początku:
      To że trzeba oczyścić materiał ze rdzy i starych odprysków farby (czy cała farbę zdzierać?), potem odpylić i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną to to wiem. Dalej nie wiem jaki podkład użyć? PROTECT 360 - PODKŁAD EPOKSYDOWY ANTYKOROZYJNY, Unikor C, Urekor S Podkład Antykorozyjny śnieżki?  coś innego? - w żadnym ze sprzętów nie uda mi się w 100 % pozbyć rdzy czy to w zakamarkach czy innych miejscach trudno dostępnych. Piaskowanie odpada. Więc z tego co się orientuje inne podkłady odpadają.
      Dalej czy jak już podkład wyschnie to go mam zmatowić papierem? nakładać jeszcze inny podkład? chciałbym użyć farby poliuretanowej, bo z tego co się orientuje jest  najlepsza do maszyn, ciężko ją uszkodzić i takie tam . Tylko że jest jedno ale, na stronach producentów unikor-u urekor-u (swoją drogą to czym się te dwa podkłady różnią?)  nigdzie nie jest wyszczególnione że można na nie kłaść farbę poliuretanową. więc jak to jest?

      Więc podsumowawszy gdyby ktoś mądry mógł napisać co i jak zrobić aby było dobrze i dlaczego akurat tą farbę czy podkład użyć a nie inny  to był bym ogromnie wdzięczny.
    • Przez patrykrolnik11
      Witam,mam problem .Rozcieńczam farbę chlorokauczukową podczas malowania, i gdy dużo dodam farbę to farba spływa. Jeśli doleję mało  robi się pajęczynka. Proszę o pomoc !
    • Przez sandrii
      Witam czy da się jakoś przerobić ten siewnik konny na siewnik do kukurydzy czytałam stare wpisy ale żeby dopytać co i jak stworze nowy wpis 
      i dokładnie co to jest ten górny wysiew?
    • Przez ursucolo1214
      Witam, ja zapytaniem czy da się przerobić Tur 1 na 3A z siłownikiem od cyklopa.

      Tur ten będzie pracował przy Ursusie c330. chcę już zlikwidować linkę z tego tura na rzecz właśnie tego siłownika 

      i też mam tutaj drugie zapytanie jaki by był najlepszy rozdzielacz dwusekcyjny do tego 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v