Skocz do zawartości

Ciągniki Renault- Płyny eksploatacyjne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam na zimnym za duze cisnienie oleju wszysko sprawdzone (zawór pompa magistrale ) i Nadal za duze po rozgrzaniu jest ok

Mam zalany Texaco 15W40 czy moge zmienić na FUCHS Agrifarm mot MC 10W40 ??

Czy ktos stusuje taki olej w tak starym silnku MWM d226-4 ??

Na zimnym powinien być rzadszy niż 15w ale co po rozgrzaniu czy nie bedzie spadać cisnienie ??

Wogóle jakią lepkość zaleca Renault do tego modelu i tego typu silnika ??

pozdr

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Chodzi mi o to żeby zobaczyć jak on wygląda. Nie wiem jak u ciebie jest ale u mnie jest przycisk w kabinie od wlaczania spryskiwaczy..i mam właśnie kabel wolny z wtyczka tam gdzie powinien być zbiornczek obok schodków z lewj strony i nie wiem jak to powinno być podlaczone..

Opublikowano

Witam , nie dawno zakupiłem renualt 90.34 I chciałbym się dowiedzieć jakie płyny i oleje i co ile je zmieniać ?
I jeszcze kapie trochę olej z tego walka ramion dolnych i to z obu stron , tam są jakieś uszczelniacze ? Na tym z prawej odkręcilem nakretke żeby coś zobaczyć ale nic tam nie widać

post-166638-0-71703200-1468083944_thumb.jpg

post-166638-0-37143100-1468084045_thumb.jpg

Opublikowano

Tak są uszczelniacze. Odkręcasz nakrętkę, zdejmujesz ramię i musisz wybić wałek nie cały wystarczy cześć wbić do środka. Ja dobrze pamiętam są 2 lub 3 uszczelniacze na jedną stronę. 30 minut roboty mały koszt i już nie cieknie. 

Opublikowano

Ok mysle ze to zrobię bez problemu skoro tak . Jeszcze może ktoś mi powie co ile moto godzin zmieniać w niej olej w silniku i jaki płyn w chłodnicy zalać ? Teraz jest jakiś zielony zalany z tego co zaglądałem

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze raz zapytam o ten wałek , czy ja go mogę wybić w jedna stronę ?tzn cały wałek , Bo z jednej strony ta nakretka jest zaspawana i tak mysle czy teraz się z tym bawić , bp gdyby nie to to spuscic olej to nie problem .

Edytowane przez Maikel1987
Opublikowano

Nie pisz bajek AndyB. Śmiało możesz go wybić w jedną stronę nic nie stoi na przeszkodzi. Później spokojnie go włożysz on nic nie trzyma, nic nie spadnie. Sam wybijałem jak kupiłem Renię bo był gwint zerwany na nim i nie mogłem dokręcić nakrętki. Tylko jak będziesz go wbijał z powrotem uważaj żeby Ci się uszczelniacze nie obróciły bo będzie dalej ciekło. Trzeba to wbijać z wyczuciem i patrzeć jak idzie, czy nie uszkadza uszczelniaczy. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v