Skocz do zawartości
doman57

Case mx 135 - półbiegi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
doman57    10

Witam W moim Case mx 135 awarii uległy półbiegi, jechałem na 3-cim, nagle samo przełączyło na 1-wszy i tak już zostało, nie da się ich zmieniać. Po tym zdarzeniu zauważyłem unoszący się dymek z części na załączonym zdjęciu, podejrzewam, że jakaś cewka się przepaliła i to jest przyczyną awarii. Ma ktoś sposób na zdjęcie tej obudowy widocznej na zdjęciu? Nie mogę dojść jak to rozebrać

post-6641-0-32767800-1417551528_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HAKER    4

ściągnij zabezpieczenie , cewka zejdzie do przodu a pod nią śruba do wykręcenia tego zaworu którym steruje cewka trzeba wykręcić i sprawdzić czy sie nie zacina bo moze przez to sie mogła spalić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemx110    0

Jak poszedł dym to już po cewce. Dla pewności zmierz oporność cewki, sprawna powinna oscylować w granicach 9-10 ohm, 

 

Samego zaworu raczej nie dostaniesz, sprzedawane są kompletne elektrozawory koszt ~500pln

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

doman57    10

Panowie cewka wymieniona, ale problem nadal występuje. Myślę, że bezpiecznik jest przepalony. Gdzie znajde bezpieczniki? bo z google cięzko wywnioskować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Bezpieczniki znajduja sie w głównej desce rozdzielczej  po prawej stonie i lewej licznika jak zdejmiesz boczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Boki są na zatrzaski więc trzeba użyć siły. Z początku bałem sie że połamie ten plastik ale jest elastyczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arcasemx135    0

witajcie mam tylko jedno pytanie, niestety w moim Case mx 135 jest do remontu skrzynia biegów, nie wchodiz w ogole 1-szy bieg, mechanik powiedzial mi za to 3 tys za robote częsci moze 3, 4  więc doszedlem do wniosku ze go nie robie. Bez 1 biegu ten traktor jest mi nie potrzebny bo chodzi z kombajnem do warzyw. I patrze teraz na Case mxu 125 czy warto w ogóle to brać do ręki ? I dlaczego na allegro case mxu 125 ma 146 KM ? facet mówi ze tyle jest kilowatów w dowodzie i on tyle podaje. W dowodzie mojego case mx 135 jest 84 kw czyli nie całe 115 KM. Proszęo wytlumaczenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

http://www.tractoor.pl/cignik/dane-techniczne/77-case/226-case-ih-maxxum-mx100-170.html

http://www.tractordata.com/farm-tractors/001/6/4/1640-caseih-mxu125.html

 

Nie patrz na to co w dowodzie jest bo nie zawsze jest to prawda. A jeśli chodzi o skrzynie to na jakiej zasadzie bieg ci nie wchodzi? Nie możesz włączyć czy jak włączysz to ciągnik nie jedzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Co znaczy nie wchodzi pierwszy bieg, skąd mechanik wie co jest do wymiany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemx110    0

a co on jasnowidz? co wg niego jest przyczyną?

nie kupuj mxu, jeżeli już to serię cvx 

moc którą podałeś z dowodu jest od mx110 więc coś nie teges... 

może ktoś Ci naklejkę na masce zmienił (zartowniś)  :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Ze pozwole sie wtracic do tematu co nie tak jest z mxu? Sam zastanawiam sie nad zakupem własnie tego modelu. Od jakiegos czasu zagladam za tym modelem i widze ze chodza w dosc przystepnych cenach i w fajnym wyposazeniu. Moze powiesz cos wiecej na ten temat co bili te modele i czemu sa az tak tanie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arcasemx135    0

w dowodzie mam 84 kw u case mx 135. A jeśli chodzi o 1-szy bieg to on w ogole nie chce wejsc na zadnym półbiegu, nawet na siłe nie można go właczyć, wywnioskowali ze synchronizator jest winowajcą tego zdarzenia i muszą rozjechać traktor. ? właśniete ceny mxu zastanawiają tylko czy warto ? i czy warto sie przesiąźć z case mx 135 na np. case mxu 125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

ja tam bym sprawdził jeszcze dźwigienki idące od dźwigni zmiany biegów, jak synchronizator się kończy to zgrzyta ale powinno sie go wbić. Tak poza tym to masz na czyms wałek zrobiony albo z dowodem albo z ciągnikiem, sprawdź na pompie paliwowej czy jest tabliczka znamionowa i na niej jest podana moc

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arcasemx135    0

sprawdzilem te dzwignie i wszystko z nimi jest w porządku, ten bieg troche wyskakiwał na tamtej jesieni ale bardzo bardzo rzadko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemx110    0

Na ramie musi być VIN  wytłoczony**135**( tu reszta nr) opony w mx 135 są w oryginale 16.9 r 28 i 20.8 r 38 ( w mniejszych modelach odpowiednio 14.9 i 18.4 ) dłuższe cięgna podnośnika w mx 135

Ja bym jeszcze sprawdził w sandwichplate-cie tam są kulki ze sprężynkami które blokują drążki od wodzika w odpowiednim miejscu(może tam coś blokuje?)

Dalej nic nie piszesz o co chodzi, jakieś dźwięki są podczas próby włączenia? na wyłączonym silniku też nie można włączyć? zgrzyta cokolwiek? reszta biegów włącza się bez problemu?

 

Proponuję by nie kupować mxu bo tam jest zmieniony wygląd,silnik, dodane trochę elektroniki w porównaniu z mx, chyba że chcesz skrzynie 24+24 ale tam są tylko 2 biegi pod obciążeniem,  a te 16+16 też jakiś rewelacyjne nie są (chyba najgorszy element ciągnika, a przynajmniej dużo użytkowników na nią narzeka). 

Z moich obserwacji wynika że cvx wygrywają rywalizacje z innymi seriami w tym przedziale mocy, wszyscy duży dzierżawcy u których widuje ciągniki case innych modeli się pozbywają a te dalej jeżdżą mimo swojego już wieku i przebiegu. Na pewno wielką zaletą jest bezstopniowa skrzynia biegów, większa masa własna oraz dużo większy udźwig podnośnika

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arcasemx135    0

nic nie zgrzyta, zadnych dzwieków też nie ma po prostu cos blokuje,  joystick stawia ogromny opór że nie ma takiej siły by wbić 1 bieg, szybciej mozna urwać joystick, te kulki sprawdzał, wszystko z nimi ok, i dodam że wcale nie wchodzi czy na uruchomionym czy na zgaszonym, a tak to każdy bieg wchodzi bez zarzutu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemx110    0

To najwidoczniej coś blokuje, gdyby synchronizator kompletnie się uszkodził to nie włączyłbyś też 2 biegu bo na tej samej piaście synchronizatora pracują, a nawet gdyby wkładki cierne się wytarły od 1-ego biegu to powinien się włączyć, skrzynia musi w końcu wyhamować i zapiąć bieg.

Chyba najlepiej będzie rozjechać i spojrzeć na to co się tam dzieje, nie podoba mi się też to że bieg się rozłączał w trakcie jazdy, mimo wszystko że rzadko ale nie powinien.

wg mnie to jest coś pomiędzy synchronizatorem i  kołem zębatym, albo coś nie tak z frezami na kole zębatym od 1 biegu lub w najgorszym wypadku koło zębate i sam synchronizator i/lub piasta synchronizatora.

 

Ale to tylko moje spostrzeżenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez stachu1991
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem Case 695 i mam kilka pytań odnośnie tego ciągnika.
      Posiadam wersję z zegarami elektronicznymi i nie pokazuje mi pierwszej cyfry prędkości.
      Skacze mi poziom paliwa.
      Nie zgadzają albo nie pokazuje  obrotów walka Wom  a wałek pracuje.
      Hamulce ciągnik postoi dzień dwa i zapowietrza się hamulec
      Mam problem z odpalaniem. Jak jest zimny to raz zapali za pierwszym strzałem a raz trzeba kręcić i kręcić. Silnik ładnie i równo pracuje nie kopci. Wydaje mi się ze może być wina przewodów co idą do rozrusznika. Miał może ktoś podobne przypadki?
       
    • Przez traktorpolo
      witam potrzebuje pomocy w case 5140 rok 1992      podnośnik nie ma regulacji na rzadnej pozycji na pulpicie   mruga pomarańczowa lampka  N   jak dam dzoistik do przodu to podniesie i trzyma i naduł to opuści   z błotników  jak przycisk przytrzymam to podnosi jak puszcze to opada    jak podniosę do przodu dzoistik w strone przodu to podniesie i trzyma ale nie mogę zmieniać poziomować np. pługa i problem niezmiernie duży   tylko coś syczy jak ruszam wajchą od regulacji wysokości ,    mruga   lampka pomarańczowa jakby jakiś błąd   był     dziekuje za odpowiedzi
    • Przez Vroobel
      Witam!
      Po długim czasie problemów z podnośnikiem, podnośnik w końcu żyje i pracuje jak powinien ale jest problem z ustawieniem maksymalnej wysokości unoszenia,np ustawię go pod pługiem to jak podepnę lżejszą maszynę to unosi ją wyżej i zaczyna bujać, miał ktoś z was taki problem? jedynie co to jeszcze zmierzę ciśnienie sygnału w momencie unoszenia.
    • Przez zetor7045xD
      Cześć mam pytanie odnośnie odpalania Case MX 100c( 4cyl perkins). Rozkładam już ręce ponieważ zmiana akumulatorów nie pomaga. Chodzi o to że zakręci dosłownie 6-8 razy i akumulator rozładowany. Tak samo z prostownikiem rozruchowym (840a) pare razy  kręci i nic. Akcja sie dzieje przy temperaturze poniżej 0. Nie wiem czy silnik coś blokuje jakaś pompa czy coś ? Dziwne jest to że od razu  akumulator pada. Dodam że  akumulator ma 180ah i 1000a. Rozrusznik jest po regeneracji ale nic nie zmieniło. (wymienialiśmy już na inne szybko obrotowe bez efektu) Inne ciągniki w gospodarstwie Zetor czy Ursus można kręcić i kręcić i nie rozładowuje on akumulatora. Miał ktoś  może podobny przypadek albo wie może co jest przyczyną ?(silnik jest po remoncie i przed remontem był ten sam problem)
    • Przez scoutMonster
      Witam co użytkownicy modelu MXM  powiedzą o skrzyniach biegów w tych modelach? Jak z awaryjnościa i na co uważać przy zakupie? 


×