Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam zamiar powymieniac podstawe czesci w ciapku

Olej w silniku na Hipol

w skrzyni biegłow ale jaki ? był bodajże hipol

i w zwolnicach ?

 

jakie filtry paliwa ? bo są dwa rodzaje

 

stary czy nowy tych filtra powitrza bo musze kupic cały

 

co jeszcze pasuje wymienic

 

musze jeszcze wyminic pompe wodną ale jaką dac

Opublikowano

Hipol do silnika, gratuluję pomysłu. Chyba superol – może być np. CC 15W40

Filtry paliwa oczywiście wstępny filcowy i dokładny papierowy

Filtr powietrza tańszy oczywiście

Pompa wodna najdroższa – org

Opublikowano

filtry do paliwa załóż obydwa wkłady papierowe bo ten filcowy to moim zdaniem pomyłka ja już kilka lat stosuje tylko papierowe leprzy przepływ paliwa i pompka się tak nie męczy a nie kiedy i kopa leprzego ma

Opublikowano

nie powiedział bym zby miał lepszego kopa, poprostu papierowy wybiera wszystkie nieczystości a filcowy co z grubsza, jeżeli dasz obyda papierowe to pierwszy bedzie się szybko zapychał a drugi będzie czysty , a więc uważam że pasuje tak jak to jes w oryginale , chociaż 3p ma jeden papierowy i jest ok , tylko dlaczego wszyscy twierdzą że trzeba do 3 p czyste paliwo , ano dlatego że ma tylko filtr papierowy i szybko się zawali syfem

Opublikowano (edytowane)
Hipol do silnika, gratuluję pomysłu. Chyba superol – może być np. CC 15W40

Filtry paliwa oczywiście wstępny filcowy i dokładny papierowy

Filtr powietrza tańszy oczywiście

Pompa wodna najdroższa – org

FALCO F do silnika - tani i dobry.

 

Pompa wody - tylko we-sja z kalamitką. Olej ursus-chełmno bo nie ma kalamitki. Jakiś czas temu kupiłem pompę z kalamitką za 80-90PLN i śmiga do dziś a wszystko na płynie. Oryginalna pompa też miała kaliamitkę.

Obecnie robione są często na łożyskach typu R-S -> 2-3 lata popracuje i łozyska do wymiany lub zaczyna cieknąć.

 

Skrzynia, zwolnice - AGROL GL4 czy jakoś tak no i wyczyszczenia filtra oleju w skrzyni lub jego wymiana - jak siedzisz na siedzisku i trzymasz nogę na pedale gazu to jest to takie coś okrągłe koło Twojej pięty.

Edytowane przez Nikita_Bennet
Opublikowano

Ja silnik mam zalany Elf-em i w zimę problemu nie ma 15W40, albo superol A. Pompa wody tak jak koledzy piszą z kalamitką. Filtry paliwa to papierowy i filcowy, po co kombinować. A powietrza to nowy typ.

Opublikowano

Hipol do silnika, gratuluję pomysłu. Chyba superol – może być np. CC 15W40

Filtry paliwa oczywiście wstępny filcowy i dokładny papierowy

Filtr powietrza tańszy oczywiście

Pompa wodna najdroższa – org

Leszku znam przypadki co ludzie leją Hipol do silnika jak ma już duży przedmuch i silnik bardzo wyłechtany.Silnikowi napewno nic się nie stanie , bo to olej , Zato napewno w zimie przy mrozach silnik nie obruci ;)

Opublikowano

mi sie poprostu z tym olejem pomylilo

 

mam 2 ha a z czego jest uprawiane 1,5ha a remont kapitalny był robiony 5 lat temu przedmuchów nie ma na 100%

 

najbardziej mi sie niepodoba to ze jak nieboszczykdziadek zrobil kapitalke to go wogule nie

docieral ale nic mu nie dolega a olej ma 4 lata w silniku wiec musze wymienic

i w szkrzyni tez ale starszy

Opublikowano

Witam!!! próbowałem wyguglować instrukcje naprawy ursusa 330 ale nigdzie nie mogłem znaleźć wiec proszę o perę podpowiedzi bo właśnie jestem w trakcie remontu swojej bryni. Otóż mam rozbite tulejki na podnośniku i nie mogę zdjąć dekla podnośnika, odkręciłem wszystkie śrubki ale ani drgnie. moje pytanie odkręca się rozdzielaczy w takiej sytuacji a może frez zbija się wcześniej nie mam pojęcia jak go zdjąć. Czekam na pomoc

Opublikowano

Z tyłu od spodu są przykręcone dwie śrubki, je też odkręciłeś? Popatrz dokładnie może zostały. Jak wszystkie odkręcisz to brechą podwadź i odejdzie.

Opublikowano

Właśnie odkręciłem te dwie i nawet na środku niżej rozdzielacza jest jedna większa którą wykręciłem ale z ta brechą to wiesz jak jest gdy się pierwszy raz rozkręca lepiej dopytać , doczytać, dopatrzeć niż potem powiedzieć o k....wa :rolleyes: jak coś się urwie.

Opublikowano

to potrzeba trochę siły sam dekiel waży ze 40 Kg. Jak wykręciłeś wszystkie to uszczelka się skleiła. Na środku to ni musiałeś odkręcać. Ramiona z frezu zdejmiesz później wykręcasz śruby lekko zozgiąć i zejdą. W środku masz zabezpieczenie śrubką i wysuwasz wałek (raczej możesz też wymienić)puźniej tylko dokładnie złożyć na właściwe miejsce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez Pawel197890
      Panowie co może być przyczyną pulsacyjnego hamowania w Ursus c 385.po wciśnięciu pedału koło blokuje i puszcza tak jak ABS w samochodzie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v