Skocz do zawartości
Naruto1814

case 1455 XL

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Naruto1814    0

Witam mam na oku Case 1455XL koszt 30000 zł lecz gdy go oglądałem to zauwarzyłem brak sprężarki i nie ma nawet butli na powietrze. I teraz moje pytanie czy jest możliwość dodania sprężarki z całym osprzętem do tego. Wiem ze te ciągniki maja na wyposarzeniu sprężarki.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Case 1455 miały sprężarki przeważnie te, które pracują w Niemczech, ale zdobycie oryginalnego układu pneumatycznego do tego ciągnika jest bardzo trudne, aczkolwiek nie niemożliwe. Można spróbować założyć układ z polskich podzespołów ale to wiąże się z przeróbkami uchwytów, wsporników itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Takie ciągniki lepiej omijać z daleka, jaką masz gwarancję że jego pochodzenie jest legalne, już nie mówię o problemach przy rejestracji, musisz zapytać o to w swoim wydziale komunikacji.Nie wiem czy nic nie zmieniło się w przepisach, ja w zeszłym roku rejestrowałem ciągnik sprowadzony z Holandii przedstawiłem tylko fakturę zakupu i oświadczenie o braku obowiązku rejestracji tego ciągnika w Holandii, było trochę zgrzytów ale kierownik podszedł do tego jak człowiek i zgodę wydał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malmax    0

Witam

Mama od 3 lat Case 1455 xl 88 rocznik ciągnik pracuje na 100 h swoje robi to trzeba przyznać.

 

Tylko moje pytanie do posiadaczy jest następujące, czy to prawda ze jeśli skrzynia wraz z układem hydraulicznym jest zalana Agrolem to nie jest to dobre rozwiązanie z uwagi iż przy 100 stopni Celcjusza traci on swoje właściwości smarne i wtedy skrzynia jest narażona na ścieranie poprzez niewłaściwe smarowanie? (tak słyszałem) Gdy pracuje w wysokiej temperaturze przykładowo talerzowanie po pszenicy tył zaczyna szumieć inny głos po pewnym czasie wydaje jak również tylni most mocno sie nagrzewa tak ze reki nie położysz na tylnim moście w okolicach zaczepu. Boje sie ze nie jest to prawidłowe zjawisko, czy może myśleć o wymianie oleju na inny, jeśli tak to na jaki?

 

Innym problemem jaki mam z nim to słabo świecące wszystkie światła, żarówki mocne pozakładane zostały, ale to nie wiele dało tak halogeny jak i przednie gdy podłączyłem bezpośrednio halogen do akumulatora to rozbłysły jak słońce w porównaniu z tym jak świeci na swoim miejscu, sprawdzałem czy to masa jednak nie wiec chyba kwestia przekaźnika może juz cos go boli, czy inne podpowiedzi?

 

Jak olej do silnika zalewacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barm03    5

Wtiam
Panowie czy ten case ma włączany napęd elektrycznie tak jak w mniejszych modelach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

myślę że ten model z elektrylki to ma światła, olej do skrzyni taki jak do silnika 15w40 kolego napisz jak tam z silnikiem w tym modelu wogule jaki tam jest silnik i ile spala jakie jest pędkość przy max obrotach i jakie obroty silnika są max?

był bym wdzięczny za wskazówki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malmax    0

Wtiam

Panowie czy ten case ma włączany napęd elektrycznie tak jak w mniejszych modelach ?

 

Napęd jest załączany ręcznie dźwigną po lewej stronie.

 

Co do silnika to w case 1455 xl jest silnik 6cio cylindrowy z turbo.

Przy talerzówce 4 m  robimy nim około 1,5-1,8 ha na godzinę spalanie 10 l/h

        orka pług 5 skib zagonowy 1 hektar 1,2-1,5 godziny spalanie około 18 l/h.

Prędkość na jeździe około 38km/h

Co do obrotów silnika to wskazówka od dawna szaleje, jakiś czas temu był robiony remont pompy tam poustawiali wszystko, założyli plomby i nie było potrzeby do tego zaglądać, działa świetnie.

 

Może ktoś mógłby polecić dobrą firmę regenerującą turbo, jednak na porządnych częściach a nie chińskim materiale?

Edytowano przez malmax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

olej do skrzyni najlepiej 10w40 utto  hydrauliczno przekładniowy

mam dwa case jednego 1255xl drugiego 844xl i dopiero jak zacząłem stosować te oleje to przestały się grzać skrzynie

traktory pracują w kosiarkach bijakowych i nie mają lekko często 100 % obciążenia 

 

kupuje  tedex 10w40 utto inni producenci też mają oleje klasy utto albo zamiennie stou

 

ten sam olej się leje do skrzyni vario fendt-a 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    39

Bez przesady z tym silnikowym ;) , fakt że hydraulika ma własny olej i do skrzyni nie jest potrzebny olej do vario z fendta, fabrycznie był Hy-tran..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego bez przesady jak się nie mylę to przerabiałem instrukcję obsługi i do skrzyni zf t3xxx  zalecany własnie taki olej a ten model posiada właśnie skrzynię tej marki i ta serię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oleje klasy utto 10w30 i 10w40 to są typowe oleje hydrauliczno przekładniowe ( a nie silnikowe) do skrzyń z hamulcami w kąpieli olejowej mają lepkości podobne do olejów( jeśli popatrzeć na karty charakterystyki i wziąść pod uwage lepkośc hydrokinetyczną przy 40 i 100 stopniach) np hipol  z tą różnicą że mają więcej dodatków które poprawiają działanie układu hydraulicznego np w silnikach z biegami pod obciążeniem lub wysoko wydajną hydrauliką do tych ciągników wystarczą spokojnie spokojnie wystarczą oleje typu agrol, hipol itp 

 

ja stosowałem 10w30 utto  ze względu bardziej stabilną pracę hydrauliki zimą bo pracuje przy odśnieżaniu i z tego co zauważyłem nie nagrzewa się tak skrzynia latem 

Pod żadnym pozorem nie można stosować olejów silnikowych do skrzyń biegów mają podobną katalogową lepkość ale nie mają dodatków do prawidłowego działania hydrauliki i hamulców.

 

oleje klasy stou też o podobnych lepkościach czyli 10w30 i 10w40 mogą byc stosowanie jak utto z tą różnicą że warunkową sa dopuszczone do stosowania jako olej silnikowy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może i coś racji masz ale od kiedy ten model ma hamulce mokre w skrzyni no chyba że o czymś nie wiem a odnośnie hydrauliki i olej silnikowy to jak najbardziej można no i ten model biegi pod obciążeniem jakie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że 1455 nie ma mokrych hamulców ani biegów pod obciążeniem - pisałem do jakich skrzyń biegów są zalecane oleje klasy utto

 

Po przejściu na te oleje skończyły się problemy z hydrauliką w zimie a i w lato wydaje mi się że lepiej działa i się nie grzeje skrzynia biegów ( a był z tym problem szc w 844xl )

to samo zaobserwowałem w case 844 i w mf 698

 

Pozdrawiam :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malmax    0

Jeśli mogę dorzucić moje skromne zdanie to mamy 1455xl zalany silnik Turdusem od 3 lat skrzynia i hydraulika w jednym zalana Agrolem. tak samo drugi jakiego mamy to 844xl silnik na Turdusie od roku skrzynia nic nie dolewaliśmy jeszcze bo nić nie ubyło, to nawet nie wiem, a w hydraulikę najpierw był Agrol a teraz normalny hydrauliczny i nic się nie dzieje.

Super ciągniki godne polecenia hydraulika bardzo dobra, wspomaganie takie ze najmniejszym palcem można kręcić.

Tu przytaczam moje doświadczenie, wiem ze wiele osób może się nie zgodzić, ale jak dla mnie ważniejsze jest rozsądne jeżdżenie a niżeli oleje z najwyższej półki, a poprzez rozsądne jeżdżenie mam na myśli nie piłowanie ciągników na najwyższych obrotach tylko dostosowanie biegu do danych zabiegów na polu, czasem wolniej ale na normalnych obrotach w zależności od prac oczywiście. a dodam ze 1455 jeździ z talerzówka 4 metry szerokości wydajność przy pracach około 1,5h na godzinę i pługiem zagonowym 5 korpusów i robimy wydajność około 1 godzina trzydzieści minut 1 hektar. odwrotna proporcja. Mały z przyczepa i opryskiwaczem tak ze tu inne prace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1455 to dobre maszyny wiem o tym choć takiej nie posiadam  a spytam kolego czy twój posiada turbo sprzęgło bo to miały tylko nie liczne z tego co słyszałem? , a 844nie znam modelu tak dokładnie żeby się wypowiadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w 844xl jest ta zaleta, że olej hydrauliczny jest osobno i można zalać zwykłym hv46 albo hv 68 a skrzynię biegów  przekładniowym i wyjdzie taniej i też będzie dobrze :-) 

 

ja u siebie ujednoliciłem bo mam więcej ciągników i kupuje jeden typ oleju klasy utto 10w40  w dużych opakowaniach 200l i wtedy ceną nie odbiega mocno od tych teoretycznie tańszych  a do silnika 15w40  klasa jakości Ci4 shpd przeważnie tedex ale to zależy która hurtownia zrobi lepszą cene

 

pracownik się nie pomyli i nie dzwoni za każdym razem jak trzeba coś dolać  

 

Pozdrawiam 


u mnie teraz akurat jest 1255xl to jest ta sama skrzynia co 1455 tylko silnik inny (1255 ma dt358 a 1455 dt 402)

ja się nie spotkałem z case serii 55 bez turbosprzęgła a kilkanaście takich widziałem ale wiem że takie są bo w katalogu części jest taki model.

Trzeba dodać, że to jest skrzynia ZF-a ta sama co w fendt serii 600 

Jak bym kupował drugi raz to bym kupił 1455 ale 1255 też daje rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malmax    0

1455 to dobre maszyny wiem o tym choć takiej nie posiadam  a spytam kolego czy twój posiada turbo sprzęgło bo to miały tylko nie liczne z tego co słyszałem? , a 844nie znam modelu tak dokładnie żeby się wypowiadać.

 

Powiem Ci szczerze ze nie wiem jakie to jest tam sprzęgło, jeśli mi podpowiesz jak je rozróżnić turbo sprzęgło od zwykłego to chętnie sprawdzę.

 

844xl bardzo sprytny traktorek do takich lżejszych spraw, opryskiwacz do 2-3 tys litrów ciągnąć, rozsiewacz tak do około 1 tony, jak również z zestawem 2 przyczepy po 6 ton ziarna to również lekko sobie ciągnie, co prawda tylko po płaskim terenie u Nas. Fajna sprawa w nim jest to ze kierownica możesz skręcać najmniejszym paluszkiem, niejeden nowy z salonu niech się schowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najprostsze sprawdzenie to przy obciążeniu najwyższy bieg ciągnik nie jedzie ale też nie gaśnie przy puszczonym sprzęgle coś jak w automacie w aucie, mamy bieg i możemy zahamować.

,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oktawia2    0

Witam jakis tydzien temu była wyjeta pompa wtryskowa i wtryskiwacze w celu sprawdzenia,dzisiaj po ponownym zamatowaniu ciagnik nie chce odpalic po wielokrotnym odpowietrzaniu wreszcie opalił ale nie wchodzi na obroty i kopci na biało,niebiesko,w ciagniku zostały wymienione koncowki wtryskiwaczy,pompa nie była rozbierana tata podejrzewa ze mógł zamienic przewody przy pompie idace do wtryskiwaczy bo nie zaznaczył,i tu mam prozbe o podesłanie zdjecia na ktorych byłoby widac  przewody wysokiego cisnienia od pompy do wtryskiwaczy w jakiej kolejnosci sa przykrecone z góry dziekuje i pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×