Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

W tych sprzętach to dość częsta przypadłość z tym dymieniem z resztą tak samo jak w c-360 gniazda, prowadnice i zawory w głowicy.

Gdyby była pęknięta tuleja to pojawiały by się bąbelki w chłodnicy, uszczelka pod głowicą to olej w chłodnicy albo płyn w oleju, można sprawdzić kompresję (ciśnienie sprężania) ale najpierw upewnić się że głowica jest ok.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Tuleje pękają w różnych miejscach, nie tylko w górnej części, a uszczelka też może przepuszczac w dowolnym miejscu.Nie raz bywało tak,że płyn oraz spaliny dostawały się do oleju i dodatkowo płyn wydmuchiwany był z chłodnicy.

Poczekajmy na więcej informacji

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

u mnie było podobnie, powodem było zbyt małe ciśnienie oleju i wał się zacierał coś z pompa oleju było nie tak przerywała(musiałem zrobić kapitalny remont, cały silnik do roboty )od tamtej pory sprawdzanie ciśnienia oleju to standard,zawsze sprawdzałem tylko poziom oleju i przy pracy silnika raz tylko luknąłem jakie jest ciśnienie oleju potem już nie za co musiałem trochę siana wyłożyć:(

Opublikowano

Witam. W tamtym roku na wiosnę silnik został lekko przegrzany. Po tym zdarzeniu zaczął wyrzucać olej korkiem. Z czasem wyrzucał coraz więcej. Silnik jest dwa lata po remoncie generalnym, max 3 lata (dokładnie nie wiem bo to nie mój ciągnik). I teraz pytanie, co należy wymienić? Same pierścienie? Głowica do remontu?

Silnik nie stracił na mocy, ciśnienie oleju ok,

Opublikowano

Jak olej się dostaje do chłodnicy lub woda do oleju to nie jest to związanie z pierścieniami.

Ja bym obstawiał uszczelniacz cylinder lub pęknięta tuleja albo blok.

Opublikowano

Nie wiem w ogóle co to za pytanie. Nikt tu nie jest jasnowidzem, żeby wiedzieć co trzeba zrobić bez diagnostyki. Nie ma co medytować, tylko ściągnąć głowicę i zobaczyć co jest grane. Skoro olej pływa w układzie chłodzenia, to gdzieś jest nieszczelność, którą niestety musisz sprawdzić sam. A co do porady z wymianą pierścieni to gdzie tu sens? Co mają pierścienie do układu chłodzenia? Mogą powodować zwiększone spalanie oleju albo przedmuchy do skrzyni korbowej, a nie obecność oleju w płynie chłodzącym.

Opublikowano

Wyrzucało olej, co prawdopodobnie powodowały zużyte pierścienie, czy też tuleje. Po zdjęciu głowicy próg był wyczuwalny ale ze względu na koszty zostały wymienione tylko pierścienie i uszczelka pod głowicą.

Puki co ciągnik wykonał sporo prac polowych i oleju nie widać.

Mala reanimacja silnika się powiodła, na jak długo nie wiem.

Opublikowano

Witam

Wiem ,że jest kilka podobnych tematów ale mój przypadek jest inny.Od kilku tygodni zauważyłem ,że w C 330 dmucha spalinami po zdjęciu korka wlewu oleju. I teraz moje pytanie co może być przyczyną? Oleju nie ubywa , wody również nie ,jest czysta nie widać w niej oleju.Jak silnik zimny to trzeba go trochę pokręcić żeby zapalił,ale jak ciepły to pali od strzała .Czy to wina głowicy(gniazd zaworowych) uszczelki pod głowicą ? Czy może pierścienie???? Ciągnik otrzymałem w spadku i dopiero go poznaję,

Opublikowano

przedmuchy po miedzy tłokiem pierścieniami a tuleją, jest to oznaka wyeksplatowania silnika.Zbyt duza nieszczelność skutkuje utratą kompresji z tego problem z uruchomieniem zimnego silnika.Dokładnie potwierdzić można tą usterkę sprawdzając ciśnienie sprężania , i sprawdzeniu ciśnienia sprężania z próbą olejową. jeżeli po zalaniu trochę oleju na tłok ciśnienie wzrośnie to oznacza nieszczelność właśnie na pierścieniach.Pozdrawiam

Opublikowano

Prowadnice na pewno nie są za dobre i jeśli zawory[wydechowe ] są podparte to dmucha spalinami z korka jak pisze autor ,

A w jaki sposób spaliny dostają się do korka przez pierścienie ? zwłaszcza że oleju nie ubywa ?

Opublikowano (edytowane)

Prowadnice na pewno nie są za dobre i jeśli zawory[wydechowe ] są podparte to dmucha spalinami z korka jak pisze autor ,

A w jaki sposób spaliny dostają się do korka przez pierścienie ? zwłaszcza że oleju nie ubywa ?

 

 

korek jest odpowietrzeniem skrzyni korbowej a pierścienie uszczelniają komorę całkowitą cylindra od skrzyni korbowej. czyli spaliny przedostające sie przez pierscienie bez problemu dotrą do korka.

Edytowane przez danielj001
Opublikowano

mam taki problem z c330 gdyż od pewnego czasu zauważyłem żę po cięzkiej robocie na wolnych obrotach dymi z korka wlewu oleju, nie to żę cały czas tylko podymi troche i przestanie, dodam że nie bierze oleju. Właśnie nie wie czy jest to wina głowicy, uszczelki z pod głowicy , czy potrzebny jest remoncik silnika ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v