Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

siema. oto zdjecie pompy.

 

dawałem do zrobienia swój rozrusznik ii wymienili mi tulejki oraz szczotki. i okazało sie ze mam dalikatnie krzywy wirnik.... ale nie wymienialem go..

 

teraz kręci szybko i wczoraj mi zapalil bez problemu z czym wczeszniej nie bylo mowy.

 

aa dzisiaj juz nie zapalil...

post-141499-0-00019300-1419157912_thumb.jpg

Opublikowano (edytowane)

Ta linka na górze jest od gaszenia czy od gazu? (pompa jest troche inna od mojej)

 

Dobra przyjrzałem się lepiej i wiem że na 100% nie ma tego u ciebie

Edytowane przez macin87
Opublikowano (edytowane)

Witam .Ja mam case 4230 ,układ zasilania jest identyczny bo to ten sam typ silnika D-268.Miałem identyczny problem ciężko palił przy niskich temperaturach ,nawet dodatkowy akumulator na kablach rozruchowych niewiele pomagał.W obecnym tygodniu założyłem rozrusznik od c 330 ,ale z bendiksem od MF255 (10 zębów) pasuje idealnie .Trzeba było przedłużyć kable i troszkę podszlifować głowicę rozrusznika bo zbyt ciasno pasuje w korpus.Kręci szybciej ,ale pewność będę miał jak będą mrozy.Wtedy pomyślę co dalej.Do tej pory miałem rozrusznik Lucas,wirnik do niego jest niedostępny,cały ponad 700 zł ,z przekładnią raczej u mnie nie wytrzyma bo co kilka dni muszę odpalać,nawet zimą.

Pompka ręczna powinna być przed filtrami tak jak napisano wyżej ,przydaje sie przy wymianie filtrów.

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano (edytowane)

Andrzej 78 mam taki sam ciągnik i taki sam problem z odpalaniem, napisz jak se radzi po zmianie rozrusznika teraz w większe mrozy, bo sam mam zamiar go zmienić bo już mnie krew zalewa że musze go grzać nagrzewnicą na gaz żeby odpalił

 

Przy okazji, mam problem ze światłami z przodu, brak krótkich i długich, boczne i tylne są,góra przód i tył też, przełącznik kierunkowskazu cyka gdy chce włączyć długie światła więc chyba działa bo sygnał też jest, sprawdziłem bezpieczniki wszystkie całe, czy są może jakieś inne poza tymi małymi pod obudową licznika? Żarówki wyjmowałem sprawne. Światła przestały działać w nocy gdy ładowałem bele na polu i miałem powłanczane wszystko co się dało. Teraz nie wiem gdzie szukać usterki. Ktoś pomoże?

Edytowane przez wojtektomaszewski
Opublikowano

Jutro będę wiedział bo jest mróz jak będzie palił.Powinno być dobrze .Miałem wolny do żniw rozrusznik więc go założyłem (wcześniej od c330 założyłem go do perkinsa w claasie).Niema sensu wywalać kasy na nowy jesli nie jest się pewnym usterki ,dołożyłem jedynie 40 zł na bendiks 10z.

Odnośnie świateł ,przy bezpiecznikach przed zegarami jest przekaźnik od świateł ,jest specjalny bistabilny,kliknięciem dźwignią  przy kierownicy podawany jest tylko impuls do zmiany ,sprawdz ten przekaźnik ( otwórz i spróbyj ręcznie poprzeżucać zwory,powinien być w szarej blaszanej obudowie z uchem) ,sam go wymieniałem bo nie było styku do długich (ok 60 zł).

Opublikowano (edytowane)

OK. Dzięki za podpowiedź ze światłami, sprawdziłem ten przekaźnik, faktycznie był jakiś zawieszony teraz działają długie, ale krótkich dalej nie ma. Szukałem podobnego przekaźnika ale nie mogę na niego trafić, są kostki do roboczych na dachu itd. ale brak tej od krótkich, może to jest ta sama co do świateł postojowych? Gupi już jestem....

Na razie wykręce swój rozrusznik i może coś się da zregenerować jeśli nie, to będę kombinował z innym. Czekam na info jak Twój odpala.

Pozdrawiam

 

Panowie rozrusznik wykręciłem mam jakiejś firmy Magneti Marelli M127 2,8 kw, pytanie: czy te 2,8 KW może być przyczyną słabego odpalania w mroźne dni? Bo w oryginale jest 3,0 KW, czy to ma znaczenie?

Edytowane przez wojtektomaszewski
Opublikowano

Jak nie ma zmiany świateł to padł przekaźnik /zwarł ci na długich i tak został/ .Sprawdź jeszcze dokładnie bezpieczniki -nie wzrokowo tylko sprawdź je miernikiem plastikowe lubią się od temperatury skurczyć i nie łączą -lepsze są ceramiczne. Przekaźnik ma numer katalogowy :1502351C1 lub 3221178R1.Wpisać w gogle te numery a wyskoczy kilka ofert i cen.

 

 

Opublikowano (edytowane)

Ale teraz mogę włączyć lub wyłączyć długie światła ale nie zapalają się w ogóle krótkie. Bezpieczniki zmieniałem, przekładałem i nic. Może faktycznie to ten przekaźnik wszystko pier...

 

Edytowane przez wojtektomaszewski
Opublikowano

Za światła odpowiadają trzy podstawowe elementy: włącznik świateł czyli klawisz ,przełącznik zespolony przy kierownicy ,przekaźnik .Zabezpieczają je bezpieczniki a za zmianę świateł odpowiada przekaźnik o którym pisałem wyżej.Jeśli on nawali to albo nie ma świateł w ogóle lub zostaną tylko te na których przekaźnik zastał na zwarciu /a one lubią się zawieszać/ -potocznie długie albo krótkie. Wydaje mi się że to u ciebie właśnie przekaźnik. Żeby wszystko wykluczyć sprawdź żarówki i kostki żarówek czy jest tam prąd i czy nie są zalepione błotem . 

Opublikowano

Swiatła drogowe i mijania zasilane są tym samym przewodem,jedynie przekaźnik przekierowuje na jedne lub drugie.jeżeli nastepuje zmiana (przełącznikiem przy kierownicy - drogowe włączaja sie i wyłączają) to ewidentnie przekaźnik ma brak przejścia na światła mijania.

Opublikowano

kolego mialem taki sam przypadek u siebie na warsztacie tez z case , okazalo sie ze mial góre nie szczelna czyli : wypalone gniazda zaworowe po oddaniu glowicy do regeneracje wlasciciel mowil ze przy -19 pali na dotyk ;) pozdrawiam jeszcze proponuje sprawdzic zawor zwrotny w pompie wtryskowej

Opublikowano (edytowane)

Wracając do tematu, była wina przekaźnika, po wymianie światła się odnalazły.

Natomiast co do odpalania to zauważyłem że po przeczyszczeniu rozrusznika i regeneracji alternatora, widać poprawę przy odpalaniu. Może była zawieszona szczotka albo po prostu poluzowane przewody. Alee... zamontowałem też grzałe tak na wszelki wypadek.

Dziękuję wszystkim za pomoc i za informację!

Edytowane przez wojtektomaszewski
Opublikowano

u mnnie w international 955 trzeba wyciągnąc ciegło do gaszenia  do pierwszego oporu cztli tak 2/3 długości  a potem go zapalać i on wówczas dostaje większą dawkę paliwa i pali doskonale, a na początku też o tym nie wiedziałem i paliłem go zawsze zimą na camostarcie albo dawałem mu gorące powietrze z opalarki do kolektora ssącego :)

Opublikowano (edytowane)

Odnośnie uruchamiania   ciągników Case IH , posiadających silniki D-206, D-239, D-246 , D-268 , czyli także późniejsze niż wspomniane w instrukcji.

Zrzut ekranu (141).png

Zrzut ekranu (142).png

Edytowane przez andrzej78

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v