Skocz do zawartości
artur1980

133.14 szlif wału

Polecane posty

artur1980    0

Witam

Robił ktoś szlif wału w renault 133.14? Jaka jest cena razem z panewkami oczywiscie?

Jaki może byc koszt remontu silnika dodam ze głowice mam juz zrobioną?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

Nie wiem jaki dokładnie jest koszt ale wydaje mi się że szlif wału polega na tym samym czy to silnik od bizona czy od mercedesa... Ceny powinny być porównywalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel885    380

4 szlify można robić w mwm-ie i nie azotuje się ich. 

Edytowano przez pawel885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0980909    7

slyszalem ze tych walow sie nie szlifuje bo pekaja

 

kapitalka kosztuje ok.10tys.

 

co to za glupoty?

 

szlif walu 300 zl, panewki po 70 zl sztuka z mahle, kolbenszmit 90 zl, dostepne sa nawet na trzeci szlif ( 0.75 )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timo    237

Komplet do kapitalki ok. 4 tys. brutto. Zawiera komplet uszczelek (głowica, pokrywy zaworów, siemeringi, uszczelniacze zaworowe, miska), tłoki, pierścienie, panewki główne i korbowodowe, zawory + gniazda + prowadnice, nie pamiętam, czy tuleje też. Dostępne nadwymiary na pewno do +0,50 - o więcej nie pytałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
×