Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moja C-355 przechodziła remont silnika i były zdejmowane głowice bo mechanik twierdził że nierówna praca silnika może być przyczyną uszczelki, mówie no niech mu będzie i niech sprawdza. uszczelki były ok, no to twierdził że to może wałek rozrządu może mieć wade bo miał taki przypadek- wałek nowy silnik tak samo pracuje ale mniejsza z tym. krótko po "remoncie" olej zrobił się siwy czyli poszła woda, no ale mogło coś polecieć przy zdejmowaniu głowic. zalełem olej by umuć silnik jakiś gorszy a potem lepszy. wszysto było ok. teraz zrobił się znowu, zmieniłem bo ciągnik jest mi potrzebny ale widze że i ten też troszkie traci kolor.

Koledzy pomocy bo ciągnik pracuje codziennie a z wodą w oleju nie będe robił. Piszcie co wam do głowy przyjdzie bo może uda nam się szybko zlokalizować wyciek. ja mam trzy opcje ale chce was najpierw posłuchać. Pozdrawiam i czekam

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Skąd wiesz, że to jest woda. U nas w C-360 ostatnio też olej tracił kolor, przyczyną była pompa paliwa, bo ropa się dostawała do oleju....

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Może korek w głowicy wywaliło? W tych ciągnikach to się zdarza.

Opublikowano

Zgadza się ale wtryskiwacze i pompa była kontrolowana. Może to nie jest mocno istotne ale ojciec wyskoczył bronować a była podniesiona żalizia i zagotował ją.

Opublikowano
Skąd wiesz, że to jest woda. U nas w C-360 ostatnio też olej tracił kolor, przyczyną była pompa paliwa, bo ropa się dostawała do oleju....

zgadzam sie z toba-u nas w 330 byl taki przypadek ze to ropa dostawala sie do oleju :P juz myslelismy ze to uszczelka pod glowica albo tuleja ale okazalo sie ze to ropa-pompa nie spalala calkowicie paliwa i ropa szla do misy olejowej.pompa do regeneracji i wymiana oleju.

Opublikowano

No dobra to powiedz czemu wcześniej też był ten numer że woda dostała się do oleju?? Ja mam takie opcje- albo uszczelka pod głowicą puściłą, albo pęknięta głowica albo uszczelniacz tulei walnoł. Co wy na to??

Opublikowano

ja też obstawiam na pękniętą tuleję lub uszkoszone oringi na tulejach, albo uszczelka pod głowicą, bo głowica raczej peknieta nie bedzie jak równo silnik pracuje.

A jeszcze jedno pytanie wody w chłodnicy ci nie "burzy"???

Opublikowano
Moja C-355 przechodziła remont silnika i były zdejmowane głowice bo mechanik twierdził że nierówna praca silnika może być przyczyną uszczelki, mówie no niech mu będzie i niech sprawdza. uszczelki były ok, no to twierdził że to może wałek rozrządu może mieć wade bo miał taki przypadek- wałek nowy silnik tak samo pracuje ale mniejsza z tym. krótko po "remoncie" olej zrobił się siwy czyli poszła woda, no ale mogło coś polecieć przy zdejmowaniu głowic. zalełem olej by umuć silnik jakiś gorszy a potem lepszy. wszysto było ok. teraz zrobił się znowu, zmieniłem bo ciągnik jest mi potrzebny ale widze że i ten też troszkie traci kolor.

Koledzy pomocy bo ciągnik pracuje codziennie a z wodą w oleju nie będe robił. Piszcie co wam do głowy przyjdzie bo może uda nam się szybko zlokalizować wyciek. ja mam trzy opcje ale chce was najpierw posłuchać. Pozdrawiam i czekam

Po pierwsze glowica jest jedna :P

a przyczyna to moze byc taka ze ktoras uczczelka ma przedmuch no albo peknieta glowica lub ten dekielek co jest w glowicy

Opublikowano

Ja zamiast mechanizacji miałem w szkole średniej rachunkowość, finanse, bankowoś więc wybaczcie moją niewiedze co do szczegułów. woda w chłodnicy jest ok. silnik od samego początku pracuje troche dziwnie gdy go porównać do orginalnego- tak mówi ojciec bo zmiana była w 1990 roku. dlatego mechanik za nierówną prace silnika obwiniał wałęk rozrządu że jest felerny. pytajcie o wszystko, odpisze na każde pytanie może uda nam się odgadnąć przyczyne

Opublikowano

Odkręć pokrywę popychaczy z prawej strony, tą pierwszą w lewo od chłodnicy (w tym miejscu w S 4003 lubi pękać blok szczególnie przez rozmrożenie) zalej układ wodą i zobacz czy gdzieś tam nie wyłazi, pęknięta może być także tuleja lub głowica, nie możemy także wykluczyć uszkodzenia uszczelniaczy na tulejach (co dla twojego portfela będzie najmniej bolącym wydatkiem). Pooglądaj zaślepki w głowicach. Życzę owocnej naprawy

Opublikowano

pewnie uszczelka pod glowica.odkrec glowice powinno byc widac ze byl przeciek.glowica do planowania[c 355 to widzialem tylko jednego wiec nie wiem czy ma jedna glowice czy dzielone].nowa uszczelka,klucz dynamometryczny i do roboty.gdy rozbierzesz mozesz dokladnie obejrzec cylindry moze rzeczywiscie ktoras pekla

Opublikowano

blok jest pekniety miedzytulejowo tez tak mialem , jak nie wiele to mozna skleic ale jak sporo to niestety trzeba nowy kupic. Miłej pracy zycze:D

Opublikowano

Zaspawać raczej nie bardzo zalezy w którym miejscu jest pękniety jak na zewnątrz to jeszcze pospawać by można bo w środku to nie. grzesiek0090 głowice sa 4 a nie jedna tak dla twojej wiadomości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v