Skocz do zawartości
radek269

Ursus C-360 woda w oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

radek269    0

Moja C-355 przechodziła remont silnika i były zdejmowane głowice bo mechanik twierdził że nierówna praca silnika może być przyczyną uszczelki, mówie no niech mu będzie i niech sprawdza. uszczelki były ok, no to twierdził że to może wałek rozrządu może mieć wade bo miał taki przypadek- wałek nowy silnik tak samo pracuje ale mniejsza z tym. krótko po "remoncie" olej zrobił się siwy czyli poszła woda, no ale mogło coś polecieć przy zdejmowaniu głowic. zalełem olej by umuć silnik jakiś gorszy a potem lepszy. wszysto było ok. teraz zrobił się znowu, zmieniłem bo ciągnik jest mi potrzebny ale widze że i ten też troszkie traci kolor.

Koledzy pomocy bo ciągnik pracuje codziennie a z wodą w oleju nie będe robił. Piszcie co wam do głowy przyjdzie bo może uda nam się szybko zlokalizować wyciek. ja mam trzy opcje ale chce was najpierw posłuchać. Pozdrawiam i czekam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rino    1

Może za mocno dokrecona któraś głowica i pękła. Ja kiedyś miałem pękniętą tuleje i woda mi szła do tłoka, ale do oleju nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Skąd wiesz, że to jest woda. U nas w C-360 ostatnio też olej tracił kolor, przyczyną była pompa paliwa, bo ropa się dostawała do oleju....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może korek w głowicy wywaliło? W tych ciągnikach to się zdarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

radek269    0

Zgadza się ale wtryskiwacze i pompa była kontrolowana. Może to nie jest mocno istotne ale ojciec wyskoczył bronować a była podniesiona żalizia i zagotował ją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


tommy66692    10
Skąd wiesz, że to jest woda. U nas w C-360 ostatnio też olej tracił kolor, przyczyną była pompa paliwa, bo ropa się dostawała do oleju....

zgadzam sie z toba-u nas w 330 byl taki przypadek ze to ropa dostawala sie do oleju :P juz myslelismy ze to uszczelka pod glowica albo tuleja ale okazalo sie ze to ropa-pompa nie spalala calkowicie paliwa i ropa szla do misy olejowej.pompa do regeneracji i wymiana oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

radek269    0

No dobra to powiedz czemu wcześniej też był ten numer że woda dostała się do oleju?? Ja mam takie opcje- albo uszczelka pod głowicą puściłą, albo pęknięta głowica albo uszczelniacz tulei walnoł. Co wy na to??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ursuss    12

Jak woda się dostaje do oleju i ciągnik trochę pochodzi to olej taki biały sie robi bynajmniej ja tak miałem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

radek269    0

Ja wim że to woda ale jak się dostaje?? o to mi chodzi a układ zasilania jest ok, sprawdzany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krzych2007    0

ja też obstawiam na pękniętą tuleję lub uszkoszone oringi na tulejach, albo uszczelka pod głowicą, bo głowica raczej peknieta nie bedzie jak równo silnik pracuje.

A jeszcze jedno pytanie wody w chłodnicy ci nie "burzy"???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja C-355 przechodziła remont silnika i były zdejmowane głowice bo mechanik twierdził że nierówna praca silnika może być przyczyną uszczelki, mówie no niech mu będzie i niech sprawdza. uszczelki były ok, no to twierdził że to może wałek rozrządu może mieć wade bo miał taki przypadek- wałek nowy silnik tak samo pracuje ale mniejsza z tym. krótko po "remoncie" olej zrobił się siwy czyli poszła woda, no ale mogło coś polecieć przy zdejmowaniu głowic. zalełem olej by umuć silnik jakiś gorszy a potem lepszy. wszysto było ok. teraz zrobił się znowu, zmieniłem bo ciągnik jest mi potrzebny ale widze że i ten też troszkie traci kolor.

Koledzy pomocy bo ciągnik pracuje codziennie a z wodą w oleju nie będe robił. Piszcie co wam do głowy przyjdzie bo może uda nam się szybko zlokalizować wyciek. ja mam trzy opcje ale chce was najpierw posłuchać. Pozdrawiam i czekam

Po pierwsze glowica jest jedna :P

a przyczyna to moze byc taka ze ktoras uczczelka ma przedmuch no albo peknieta glowica lub ten dekielek co jest w glowicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

radek269    0

Ja zamiast mechanizacji miałem w szkole średniej rachunkowość, finanse, bankowoś więc wybaczcie moją niewiedze co do szczegułów. woda w chłodnicy jest ok. silnik od samego początku pracuje troche dziwnie gdy go porównać do orginalnego- tak mówi ojciec bo zmiana była w 1990 roku. dlatego mechanik za nierówną prace silnika obwiniał wałęk rozrządu że jest felerny. pytajcie o wszystko, odpisze na każde pytanie może uda nam się odgadnąć przyczyne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LukaszP    2

Odkręć pokrywę popychaczy z prawej strony, tą pierwszą w lewo od chłodnicy (w tym miejscu w S 4003 lubi pękać blok szczególnie przez rozmrożenie) zalej układ wodą i zobacz czy gdzieś tam nie wyłazi, pęknięta może być także tuleja lub głowica, nie możemy także wykluczyć uszkodzenia uszczelniaczy na tulejach (co dla twojego portfela będzie najmniej bolącym wydatkiem). Pooglądaj zaślepki w głowicach. Życzę owocnej naprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jacus    100

pewnie uszczelka pod glowica.odkrec glowice powinno byc widac ze byl przeciek.glowica do planowania[c 355 to widzialem tylko jednego wiec nie wiem czy ma jedna glowice czy dzielone].nowa uszczelka,klucz dynamometryczny i do roboty.gdy rozbierzesz mozesz dokladnie obejrzec cylindry moze rzeczywiscie ktoras pekla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Zejo18    0

blok jest pekniety miedzytulejowo tez tak mialem , jak nie wiele to mozna skleic ale jak sporo to niestety trzeba nowy kupic. Miłej pracy zycze:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kposy    1

a propo bloku mam pytanie...czy da rade jakos skleic albo zaspawac pekniecie ( ok.1cm) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rino    1

Zaspawać raczej nie bardzo zalezy w którym miejscu jest pękniety jak na zewnątrz to jeszcze pospawać by można bo w środku to nie. grzesiek0090 głowice sa 4 a nie jedna tak dla twojej wiadomości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pospawac to nieprubuj bo bedzie pekac jeszcze gorzej naprawde. teraz sa takie kleje co spawaja na zimno i bedzie dobrze koszt kleju 20zl to sa dwie tubki i je mieszasz cos takiego jak poxipol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



odezwij sie jutro do mnie na gg 1115745 to podam ci nazwe tego kleju bo mam go w garazu to jutro zobacze mi ten klej duzo pomogl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez piotrekkkk
      Czy można założyć do świec żarowych jakiś czujnik, czy oznacza że świece są dostatecznie rozgrzane do uruchomienia silnika?
    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam.Mam problem z odpaleniem szescdziesiatki.Otoz gdy mialem stary rozrusznik wraz z bendixem odpalał normalnie,lecz gdy rozrusznik sie spalil i zalozylismy nowy rozrusznik i nowy bendix pojawil sie problem.Otoz gdy proboje ja odpalic slychac jakby chodzil tylko sam rozrusznik,szczegolnie tak sie dzieje gdy jest zimno(w lato nie bylo takiego problemu,gorzej jest teraz w zime).Dodam ze zeby na wiencu sa wszystkie w porzadku.
      W czym moze byc problem.Bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi.Pozdrawiam
    • Przez mafia5855
      Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez Sqowron
      Hejka jaki luz na zaworach ustawić w c 360 ? Z tego co wiem to ssące 0,18 - 0,22  a wydechowe 0,28 - 0,32 ale w praktyce może być chyba trochę luźniej nie? np ssący 0,25 a wydechowy 0,35 ?? Dobrze mówię? A teraz pytanie jak je ustawiać chyba na przemian tylko który z którym 1-4 2-3 ? Czy jak bo nie mam pewności ? 
×