Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

yyy dziwny jesteś... też mam 5314 i nie widzę sensu 6014 bo Ci on nic więcej nie zrobi z tą marną skrzynia i praktycznie tą samą masa

A jak Ci mocy brakuje to myślę nad dodatkiem LPG :-)

 

ale w 3 metrowym agregacie bedzie miał lżej a 5314 dostaje po d*pie w 3m

Opublikowano (edytowane)

na  1 biegu? nie wiem jaki to masz agregat i jakie ziemie ale ja ciągnę włóke, kultywator i wałki 3.2m w każdych warunkach na lekkich glinach nawet na 10cm jak trzeba i nawet śmiem twierdzić, że jakoś specjalnie nie jest obciążony no ale oczywiście szybciej nie pojedzie no chyba że przy płytszej robocie i z górki to nawet daje rade na 2... Problemy miał przed remontem pompy wtryskowej

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Zapewne chodziło o agregat uprawowo-siewny. Podnośnik w 5314 ma za ciężko w takim zestawie. Silnik na 1 daje sobie radę. 6014 ma czasem skrzynię 12x4, więc można by trochę szybciej pojeździć.

Opublikowano

to sie absolutnie nie nadaje do takich obciążeń choć był tu na forum 5314 który podobno targał agregat o masie 1t.  Nigdy w to nie uwierzyłem bo dobrze wiem co to znaczy mieć 1.2t na widlaku podczepionym pod ten traktor

Opublikowano

Witam, mam na testach nowego URSUSA C380 i mam pytanie do właścicieli tych ciągników, czy sprzęgłem można rozłączyć wałek WOM tzn czy jak wcisnę sprzęgło to wałek powinien przestać się kręcić

Opublikowano

Nie trzeba było kupować tego ciągnika, nie raz ani nie dwa ostrzegałem i o siedzeniu też pisałem. No ale teraz już za późno,odezwij się na pw, wytłumaczę Ci jak zniwelować owe luzy a zarazem zlikwidować stuki.

Opublikowano

Dzięki, a czy w waszych C380 w momencie hamowania dochodzą dziwne odgłosy z mostu z tyłu ciągnika nie zawsze tylko w przypadku takiego średniego hamowania ?

Opublikowano

Potwierdzam seat.
Zaraz ktoś napisze, że nie Polskie i dlatego. No to niech by wstawili tam Polskie solidne(jestem jak najbardziej za tym żeby był w jak największym stopniu Polski), które nie wydaje tandetnych odgłosów. Niech kosztuje 300-500 więcej ale nie odstrasza wspomnianą tandetą. Z resztą koszt doprowadzenia tego siedzenia do porządku nie przekroczy 100 zł w zależności od indywidualnych możliwości, mnie wyniósł 30 zł.
Ale nie tylko jest problem z siedzeniem a doprawdy z wieloma podzespołami, żeby doprowadzić ciągnik do w miarę używalności poświęciłem dużo czasu i jeszcze zostało mi zmodernizować troszkę instalację, bo jest bezmyślnie zrobiona i cięgna hamulca ręcznego/postojowego, ale pewnie jeszcze coś po drodze się znajdzie do poprawy...

Opublikowano

A czy w waszych C380 też jest tak że jak oświeci się światła drogowe przy kierownicy to już nie idzie włączyć roboczych z tyłu, z przodu i lampy błyskowej? Bo mi się wydaje że coś instalacja jest źle podłączona.

Opublikowano

Nie trzeba było kupować tego ciągnika, nie raz ani nie dwa ostrzegałem i o siedzeniu też pisałem. No ale teraz już za późno,odezwij się na pw, wytłumaczę Ci jak zniwelować owe luzy a zarazem zlikwidować stuki.

 

Witaj.Moja 80-ka na razie sprawuje się dobrze . Znalazłem kilka niedoróbek ale to drobnostki-np nie świeciła się kontrolka od włączenia wałka-okazało się że żle ustawili z tyłu czujkę itd. Denerwuje mnie to siedzenie zrobili chyba za duże dziury w regulacji posuwu ito całe siedzenie lata -jak możesz to napisz jak to zlikwidować. Dżwignia od włączania obrotów niezależnych włącza się dobrze -do tyłu -ale obroty zależne ciężko znależć trzeba włączać je na wyczucie.Reszta czas pokaże.Pozdrowienia

Opublikowano

Dzisiaj po cały dniu prasowania słomy wysiadam z ciągnika -patrzę a tu zbiornik paliwa jest wklęsły. Odkręciłem korek i podciśnienie uszło bak się trochę wyprostował ale nadal jest wklęsły. Chyba trzeba dzwonić po serwis. Czy komuś się coś takiego przydarzyło?

Opublikowano

jakie pytanie, taka odpowiedź więc o co Ci chodzi? po kiego Ci balast jak słomę będziesz ładował? powieś se 1tone jeśli będziesz palety z nawozem przerzucał... jeszcze jakieś pytania? instrukcji obsługi do ładowacza nie było czy jak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Zastanawiam się nad zakupem ciągnika 70 konnego ,który miałby pracować w ładowaczu czołowym Agromasz Mrągowo.Który z poniższych ciągników jest najlepszy do ładowacza?
      -Zetor Major 80
      -Farmtrac 675DT
      -New Holland TD5.75
      -Ursus C-380 (Wiem ,że to samo co Farmtrac tylko kabina inna i pompa hydrauliczna ma większą wydajność)

      I co najważniejsze proszę o podanie ceny .
      Przy okazji jaki ładowacz do takiego ciągnika żeby dobrze współgrał.
      P.S
      Zwróćcie uwagę że Ursus C-380 ma pełne felgi z przodu jakby miał być do ładowacza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v