Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak ciągnik ma kosmiczne obroty a Ty kosmiczny mózg ..... Ale głupoty przecież jakbyś wkręcił s 312c na 280to by go chyba rozdarło , najlepsza praca przy 1800 czyli przy maxymalnym momencie obrotowym , no przecież nie przeskoczysz roboty szczególnie capkiem

Opublikowano

Do mnie pijesz ;)

ja nie doradzałem przekręcania pompy , poprostu poprzednik powiedział ,że wyciąga 2800 ,a ja napisałem co może być przyczyną , lub jak kto woli jak to zrobić.

Autor by mógł się odezwać bo my wypisujemy listę przyczyn , prosimy o wskazówki ,a on wcale nie pomaga ;)

Opublikowano

@Davidastra ty byś mógł ogarnąć swoje zwroty, bo niekiedy nie są one zbyt miłe, i czytaj dokładniej posty.

S312C wkręciłem na około 3000obrotów jak był przed remontem silnika i nic mu się nie stało ;)

Opublikowano

Tak jak pisze kolega z góry autor mógł by się wreszcie odezwać, napisał on że ciągnik po remoncie ok, ale nie napisał czy pompe remontował, wtryski, co z głowicą robił ile mth ma juz od tego remontu itd...

Opublikowano

Jako że autor się nie odzywa to może ja napisze bowiem w dzień założenia tematu pisał do mnie. Z tego co pisał to po remoncie bronował i kopał kartofle, gdy spytałem się ile mtg zrobił po remoncie to nie wiedział... W sumie z tych chaotycznych rozmów doszedłem tylko do wniosku że ciągnik jest nadal na dotarciu...

Opublikowano

z mojego doświadczenia wiem, że ciągnika nie należy oszczędzać - 'zamulać' przy dotarciu, jeżeli pierścienie się już ułożą to wtedy wystarczyć pracować przy odpowiednio rozgrzanym silniku - 80-95stopni oczywiście też nie przesadzając - 1600 - 2000 rpm, a nie 2200-2400, bo to wogóle jest głupie i nieekonomiczne... ;)

Opublikowano

"kielbasa" zgadza się ;) , ale on nic nie napisał czy z wałem coś robił jak robił szlif lub zakładał nowy to wiadomo że pierścienie szybciej się ułożą niż dotrze wał, a jak poszedł od razu do bronowania to mógł go juz przetrzeć... jak nawet nie wie ile mth ma od remontu zrobione ;)

Opublikowano

Witam mam problem z moim ciapkiem od jakiegoś czasu kiedy go odpalę i pracuje na wolnych obrotach obroty zaczynają w nim falować i nie wiem co może być przyczyna takiego zachowania.

Opublikowano

B) zacznij najpierw od takich drobiazgów jak filtr paliwa nie jednokrotnie tak bywało że papruch w układzie paliwowym był przyczyną takich niespodzianek B)

Opublikowano

B) zacznij najpierw od takich drobiazgów jak filtr paliwa nie jednokrotnie tak bywało że papruch w układzie paliwowym był przyczyną takich niespodzianek B)

Opublikowano

Okazało się że był mały poziom oleju w pompie co prawda w zeszłym roku uzupełniałem olej w pompie prawdopodobnie zaczyna wyrzucać rurką olej to chyba pompa nadje się już do remontu na razie obroty są stabilne.

Opublikowano (edytowane)

dzisiaj odpaliłem ursusa i o tuz pojawił się problem ze nie mógł złapać obrotów i schodził z obrotów i gasł po czasie dawałem mu w kiere aby nie gasł ale to pomagało na chwile a później to samo po 3 odpaleniu pochodził z 2 minuty i coś go nagle ścięło i już nie próbowałem

 

o i jeszcze jedno w pompie wtryskowej zamiast oleju znalazła się ropa ;/ ???

 

?

 

o jeszcze popka paliwa dziwnie chodzi tak jakby nie pompowała ;/

Edytowane przez andrzej2110
błędy
Opublikowano

Stan oleju w silniku jest? Bo diesel bez oleju ma słaba kompresje. Spotkałem się z tym jak sąsiad chciał żeby go pociągnąć bo jego 30 tak właśnie chodziła, a że aku. słabe to już nie mógł próbować, myślał że zapowietrzony.

Jak sprawdziłem olej to było mało, ale kontrolka ciśnienia gasła. Po dolaniu oleju i podładowaniu akumulatorów sam zapalił i chodził normalnie.

Ropa w pompie to dość częsty widok w działających pompach, ale u ciebie to może być i wina pompy że nie odpala.

A kiedy go ostatnio paliłeś? Jaki mróz był? Może paliwo zamarzło?

Opublikowano

ja mialem takie objawy jak przez brudny lejek paliwa nalalem i paproch w przewodzie paliwowym sie znalazl i tez byly problemy wystarczy sprawdzic uklad zasilajacy odstojnik moze woda byla w paliwie i w odstojniku przymarzla

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v