Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, sznajdik napisał:

Czy jesteś pewny że to przez zmianę w czasie jazdy a nie przez źle wyregulowany siłownik zmiany AB? bo ta teza jest trochę słaba żeby był fioletowy musi długo coś trzeć o niego czyli kamień jak jest kijowo wyregulowany na siłowniku

Tu piszę to co widziałem. pierwsza naprawa skrzyni po zakupie to ponad rok. Godzin może niewiele, ale sporo w trasie i jak ruszałem to było 1A i skok na 1B i jazda dalej. Odnośnie regulacji się nie wypowiem, bo nie wiem jak to było ustawione. Naprawiali to chłopaki od subdilera korbanków z tarnowa i tyle co mi opowiedzieli, na tym się podpieram i do tego się stosuję

Opublikowano

Ja tak przerzucam już 10 lat i raz miałem rozkręconą skrzynię a co do barwy synchro to nie było zmiany żeby nie to że wymieniałem koło współpracujące z synchro to bym go nie wymieniał i dalej by tak chodził więc jak dla mnie to bajka wrzucanie na B na postoju na AzB to tak bo prędkości się zmieniają w dół

Opublikowano (edytowane)

Pisałeś, że startujesz z żółwia na reduktorze.... rób tak dalej i się niczym nie przejmuj. O ile reduktor synchronizowany (pierwsze nie były) to wg mnie będzie najlepsza i najszybsza w wykonaniu opcja ruszania i wszystko w zakresie B

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

podobno wszystkie z autotronic były synchronizowane. U mnie jest na pewno. Robię tak bo wyczytałem w instrukcji, że jak jest synchro to można zmieniać ze zółwia na zająca do prędkości 10km/h a odwrotnie do 3km/h

Opublikowano

Ja różnie zależy do ładunku jak ciągnę 2 przyczepy ok 15t samego ładunku to idzie każdy bieg po kolei poczynając od 1A a jak mam jedną to dość duże obroty na 1A i na 1B przerzucę ale najczęściej jest wajchowanie tym bardziej że wzmacniacza nie mam

Opublikowano

Ja też często pomijam biegi. Często idzie z 1B do 2200rpm i 4B od razu, no chyba że za dużo na d*pie, ale u mnie zwykle nie przekracza 6 ton (może czasem się zdarzy ok 8t )

Opublikowano
Panowie a takie jeszcze pytanie moze z innej beczki. kilka minut po odpaleniu ciagnika i wyjechaniu na asfalt cos jakby go hamowalo a kiedy sie rozgrzeje to ten problem znika calkowicie jest normalne toczenie. nie słychać zadnych stuków itp jedyne co mnie zastanawia to gdy naciskam hamulec to on jakby pulsował tak pukał czuc to w nodze. one tak maja czy to cos poważnego ? może ktoś sie spotkał z takimi objawami ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v