Skocz do zawartości
PawelRolnik21

Problem z t25 dym z odmy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam otóż mam pewnien problem z moim Wladymircem otóż problem polega na dymie z odmy który jest także na zimnym silniku  może bym i to zrozumiał że silnik jest do roboty ale ciśnienie trzyma 4na zimnym i 2,5 w pracy i nie bierze oleju . Co może byc przyczyną tego dymu ?


Jeżeli zły dział prosze o przeniesienie 


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hej mogę lac wtryski mi też dymi na małych obrotach ale jak sie rozgrzeje to jest git :D

 


hej mam problem z t 25  przemieniłem sekcje od kipra na podnośnik w rozdzielaczu podnosił ładnie a potem postał dzien i chce podnieśc siewnik i odbija mi cały czas wajche od podnoszenia dlaczego ? pomocy bo w pole nie moge wyjechac bo trzymac musze i bardzo słabo podnosi ? czego moze byc przyczyna ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się nad wtryskami ale raczej od nich nie dawał by dymu odmą tylko rurą wydechową , zapomniałem dodać że mam niewielkie pęknięcie tego kolektora wydechowego co dochodzi do rury wydechowej pęknięcie jest takie że maska czarna się w środku robi czy to może mieć coś z tym wspólnego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    110

Wystarczy, ze ciagnik zostal raz lekko przegrzany, pierscienie kompresyjne beda zdarte a zgarniajace dobre i bedzie dymil z odmy, bez brania oleju. Wymien pierscienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czy narazie mogę z tym jeździć ? bo po sezonie może dopiero to zrobię ,a i jeszcze pytanie jak podłączyć mam wskażnik temperatury jeden przewód do czujnika a drugi do akumulatora ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

Mozesz jedzic, a w zimie sobie zrobisz remoncik i bedzie OK.

Byle nie za dlugo w takim stanie, bo silnik w srodku oblepi sie nagarem.

Ze wskaznikiem dobrze mowisz, on musi miec dobra mase przez obudowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za pomoc .A mam jeszcze problem z podnośnikiem gdyż po pierwsze kosiarkę rotacyjną podnosi tylko na wysokich obrotach i często w czasie jazdy opuszcza kosiarkę .Raz ojciec po koszeniu miał problem żeby ją wogółe podnieść co jest przyczyną takiego podnośnika ? Wymienić pompe czy rozdzielacz bo sa nie wiem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ej słuchajcie taki jeden mechanik odemnie mówi że winą tego dymu  są głowice że mają przedmuchy bo jak zatkał odmę palcem to olej poszedł miarką olejową , czy myślicie że ma rację ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam ,ten "mechanik" który za takowego się uważa, ma przedmuchy pod swoim deklem jeśli takie  plecie bzdury :lol: , wiadomo że jak zatkasz odmę to ujście znajdzie na bagnecie ,a jeśli zatkał byś i tam ujście, to uszczelki lub uszczelniacze wywali w silniku, bo się tam robi ciśnienie które wzrasta z powodu przedmuchu na pierścieniach,i jeśli wali dymem z odmy to są zużyte pierścienie lub też zapieczone albo popękane :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Nie trzeba od razu wymieniać tłoków.. Lepiej oddal się od niego bo jak widać bez rozebrania silnika potrafi powiedzieć że od razu tłoki do wymiany.. Tak jak mówili koledzy wyżej - pierścienie puszczają kompresje a ta idzie w skrzynie korbową i wylatuje odpowietrzeniem silnika - odmą. Najlepiej rozbierz górę i dostań się do tłoków - zobacz czy rowki pierścieniowe nie uległy uszkodzeniu, jeśli nie to zdejmujesz pierścienie i zakładasz nowe oczywiście zamkami poprzestawianymi co 120 stopni względem siebie, jak będziesz miał już to rozebrane, to możesz zobaczyć na gładzi cylindra czy masz próg i ewentualnie jak duży - wtedy będziesz wiedział w jakiej jest kondycji - wiadomo jak próg będzie duży to wiadomo że zbliża się wymiana tłoków i szlif cylindrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

I mówi że jak pierścienie wymieniać to i tłoki trzeba 

Witam,nie słuchaj tego człowieka bo widać że to chory" królik" :lol:   ,stan tłoków ocenisz jak zdejmiesz cylindry czy trzeba je wymienić ,jeśli nie mają żadnych ubytków to będą dobre i tylko włóż pierścienie na nie i nie pchaj się w zbyteczne koszta,i jeśli cylindry będą w miarę dobre to same pierścienie pomogą, chyba że byś zmieniał cylindry no to wówczas najlepiej dać całe zestawy kpl. :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

A zanim rozbierzesz cylindry, to zdejm pokrywy zaworowe i zapal silnik, jest mozliwosc, ze przy zaworach wydechowych bedzie wydostawac sie dym, jesli bedzie to wiadomo, ze glowice tez do roboty. Jesli nie, to pierscienie tylko i w pole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam do was sprawę tych co znają się na mechanice .Ponieważ uczę się w kierunku mechanicznym potrzebuję odpowiedzi na dwa pytania które miałem ostatnio na sprawdzianie oto moje pytania:

w jaki sposób na zadymienie spalin wpływa stan cieplny silnika nieszczelność w układzie wylotowym spalin przebicie filtra cząsteczek stałych?

podstawowe usterki silnika spalinowego wpływające na toksyczność spalin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

Nieszczelności pierścienie-gładź i zawory-gniazda wpływają na zmniejszenie sprężania co powoduje niedokładny proces spalania paliwa i wyrzucanie niedopalonych produktów wydechem.

Na czystość spalin wpływa ogólny stan silnika, czyli szczelność pierścieni i zaworów, jakość rozpylenia plaiwa przez wtryskiwacze...

Podam Ci przykład z mojego ciągnika, był mocno zryty, spaliny z tłumika miały taki kwaśny gryzący zapach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    52

Co do stanu cieplnego silnika, chodzi tu o to że silnik zimny kopci bardziej niż rozgrzany. Jak wiadomo silnik osiąga najwyższą sprawność po osiągnięciu odpowiedniej temperatury, a to z kolei przekłada się na odpowiednie spalanie mieszanki paliwowo powietrznej i tym samym na jakość spalin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam za zadanie na diagnostykę opisac jakiś czujnik wpadłem na pomysł że opiszę czujnik temperatury z wladymirca i mam do was prosbę proszę was o opisanie budowy tego czujnika sposobu odczytywania temperatury i zasady działania z góry wam dziękuję 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×