Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam otóż mam pewnien problem z moim Wladymircem otóż problem polega na dymie z odmy który jest także na zimnym silniku  może bym i to zrozumiał że silnik jest do roboty ale ciśnienie trzyma 4na zimnym i 2,5 w pracy i nie bierze oleju . Co może byc przyczyną tego dymu ?


Jeżeli zły dział prosze o przeniesienie 


Opublikowano

hej mogę lac wtryski mi też dymi na małych obrotach ale jak sie rozgrzeje to jest git :D

 


hej mam problem z t 25  przemieniłem sekcje od kipra na podnośnik w rozdzielaczu podnosił ładnie a potem postał dzien i chce podnieśc siewnik i odbija mi cały czas wajche od podnoszenia dlaczego ? pomocy bo w pole nie moge wyjechac bo trzymac musze i bardzo słabo podnosi ? czego moze byc przyczyna ? 

Opublikowano

zastanawiam się nad wtryskami ale raczej od nich nie dawał by dymu odmą tylko rurą wydechową , zapomniałem dodać że mam niewielkie pęknięcie tego kolektora wydechowego co dochodzi do rury wydechowej pęknięcie jest takie że maska czarna się w środku robi czy to może mieć coś z tym wspólnego ?

Opublikowano

Ok dzięki za pomoc .A mam jeszcze problem z podnośnikiem gdyż po pierwsze kosiarkę rotacyjną podnosi tylko na wysokich obrotach i często w czasie jazdy opuszcza kosiarkę .Raz ojciec po koszeniu miał problem żeby ją wogółe podnieść co jest przyczyną takiego podnośnika ? Wymienić pompe czy rozdzielacz bo sa nie wiem 

Opublikowano

Witam ,ten "mechanik" który za takowego się uważa, ma przedmuchy pod swoim deklem jeśli takie  plecie bzdury :lol: , wiadomo że jak zatkasz odmę to ujście znajdzie na bagnecie ,a jeśli zatkał byś i tam ujście, to uszczelki lub uszczelniacze wywali w silniku, bo się tam robi ciśnienie które wzrasta z powodu przedmuchu na pierścieniach,i jeśli wali dymem z odmy to są zużyte pierścienie lub też zapieczone albo popękane :rolleyes: Pozdrawiam.

Opublikowano

Nie trzeba od razu wymieniać tłoków.. Lepiej oddal się od niego bo jak widać bez rozebrania silnika potrafi powiedzieć że od razu tłoki do wymiany.. Tak jak mówili koledzy wyżej - pierścienie puszczają kompresje a ta idzie w skrzynie korbową i wylatuje odpowietrzeniem silnika - odmą. Najlepiej rozbierz górę i dostań się do tłoków - zobacz czy rowki pierścieniowe nie uległy uszkodzeniu, jeśli nie to zdejmujesz pierścienie i zakładasz nowe oczywiście zamkami poprzestawianymi co 120 stopni względem siebie, jak będziesz miał już to rozebrane, to możesz zobaczyć na gładzi cylindra czy masz próg i ewentualnie jak duży - wtedy będziesz wiedział w jakiej jest kondycji - wiadomo jak próg będzie duży to wiadomo że zbliża się wymiana tłoków i szlif cylindrów.

Opublikowano

I mówi że jak pierścienie wymieniać to i tłoki trzeba 

Witam,nie słuchaj tego człowieka bo widać że to chory" królik" :lol:   ,stan tłoków ocenisz jak zdejmiesz cylindry czy trzeba je wymienić ,jeśli nie mają żadnych ubytków to będą dobre i tylko włóż pierścienie na nie i nie pchaj się w zbyteczne koszta,i jeśli cylindry będą w miarę dobre to same pierścienie pomogą, chyba że byś zmieniał cylindry no to wówczas najlepiej dać całe zestawy kpl. :rolleyes: Pozdrawiam.

Opublikowano

Mam do was sprawę tych co znają się na mechanice .Ponieważ uczę się w kierunku mechanicznym potrzebuję odpowiedzi na dwa pytania które miałem ostatnio na sprawdzianie oto moje pytania:

w jaki sposób na zadymienie spalin wpływa stan cieplny silnika nieszczelność w układzie wylotowym spalin przebicie filtra cząsteczek stałych?

podstawowe usterki silnika spalinowego wpływające na toksyczność spalin?

Opublikowano

Nieszczelności pierścienie-gładź i zawory-gniazda wpływają na zmniejszenie sprężania co powoduje niedokładny proces spalania paliwa i wyrzucanie niedopalonych produktów wydechem.

Na czystość spalin wpływa ogólny stan silnika, czyli szczelność pierścieni i zaworów, jakość rozpylenia plaiwa przez wtryskiwacze...

Podam Ci przykład z mojego ciągnika, był mocno zryty, spaliny z tłumika miały taki kwaśny gryzący zapach.

Opublikowano

Co do stanu cieplnego silnika, chodzi tu o to że silnik zimny kopci bardziej niż rozgrzany. Jak wiadomo silnik osiąga najwyższą sprawność po osiągnięciu odpowiedniej temperatury, a to z kolei przekłada się na odpowiednie spalanie mieszanki paliwowo powietrznej i tym samym na jakość spalin.

Opublikowano

Witam mam za zadanie na diagnostykę opisac jakiś czujnik wpadłem na pomysł że opiszę czujnik temperatury z wladymirca i mam do was prosbę proszę was o opisanie budowy tego czujnika sposobu odczytywania temperatury i zasady działania z góry wam dziękuję 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v