Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zapewne kupił taniego wraka z Francji, tam wszystkie ciągniki szrotują czy to mf, jd czy inne po 15-20 latach to złomy i sprzedają je polakom.

Jak się kupuje od Niemca to dużo bardziej zadbane maszyny są.

Poza tym w tym modelu nie ma elektrycznej pompy paliwa.

Opublikowano

Miałem okazje popracować pareset godzin Agrotronem 150 z roku bodaj 2005 i obsługa tego traktora jest całkiem dobra. Z tego co wiem raczej się nie psuje ale troche skacze i buja ten traktor, dlatego nikt nim nie chce za bardzo jeździć no i trzeba dodać, ze jd 6630 przebija go w polu bez problemu a 6930 to już całkiem roznosi... Mocy raczej nie brak, ale przyczepności bardzo mimo metra obciążników z przodu i bombie na tyle...

Opublikowano

A ciśnienie w oponach ktoś sprawdzał? Bo skakanie to nie wina traktora tylko opon a jak było sporo za wysokie to by też tłumaczyło brak trakcji w polu.

DF 300kg cięży od JD 6630.

Kiedyś DLG mierzyło moc/uciąg na kołach ale teraz tego nie widzę.

http://www.dlg-test.de/tests/Deutz-Fahr_Agrotron_150.pdf

http://www.dlg-test.de/tests/JohnDeere6630P.pdf

 

https://www.youtube.com/watch?v=BgOKdxwFDf0

https://www.youtube.com/watch?v=1k-7VXXwBS0

Opublikowano (edytowane)

Ciśnienie raczej ok. z przodu nawet może zbyt mało z racji wysokiego obciążenia, opony ma szersze jak 66 i dużo lepsze jak 69, w którym tył praktycznie łysy. A bujanie wydaje mi sie, że wystepuje z powodu obciążników przednich, jak ja zapinam do mojego fendta balast na przód a na tył nic ciężkiego to też buja..

Edytowane przez JD1052
Opublikowano

Z tym bujaniem z balastem to podobne objawy u siebie zauważyłem.

A z tym uciągnie to dziwne bardzo, u siebie mam nowe opony i jak ma ciężko to silnik duzi ale poślizg minimalny.

Opublikowano
Dnia 23.09.2014 o 00:50, MarcinKantor napisał:

Mam 60 ha. Uprawiamy głównie zboża i buraki cukrowe. Mam zamiar kupic agregat scierniskowy 3 m oraz siewnik pnematyczny firmy kverneland. Słyszałem, ze traktory tej marki są dobrej jakosci. Tylko powiedzicie mi pare słow na temat chlodzenia powietrzem, nigdy wczesniej nie mialem z tym doczynienia.

Na ten areał ciągnik o mocy 150 koni będzie nie wykorzystany w pełni. Proponował bym ciągnik około 100 koni a za resztę kasy kupić maszyny do niego. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v