Skocz do zawartości
MarcinKantor

Deutz-Fahr Agrotron 150

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz-Fahr

Mam pytanko odnoścnie tego traktoru. Proszę o radę dotyczącą zakupu danej maszyny, gdyz interesuję się zakupem. Proszę o wszystkie opinie na temat , ewentualnie poledzcie inny model. Chodzi mi dokładnie o dobrej jakosci sprzet 130-150 km. Rok produkcji 1995-2003

Deutz-Fahr Agrotron 150 post-137865-0-30585700-1411335363_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gustlik992    0

Hmm u mnie w okolicy jeden gość ma Deutza już z 6 lat który ma coś koło 180 KM i jest z niego zadowolony, jeszcze nie widziałem żeby mu się coś z nim działo a robi nim praktycznie wszystko co jest do pracy na gospodarstwie. Hektarów też trochę ma, nie chcę mówić ile bo nie pamiętam ale sporo. A czemu akurat Deutza chcesz, czy tylko tak zaproponowałeś a mogą być inne marki? Co chcesz nim robić, do czego ma Ci służyć, jakie prace będziesz nim wykonywał? Musisz dokładnie rozwinąć zapytanie żeby Ci mogli użytkownicy dobrze doradzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen158    10

Witaj. Podałeś trochę duży zakres rocznikowy co bardzo zwiększa wachlarz ciągników dostępnych w tych latach pod technicznym jak i ich ceny jak i co ważne ich plusów i minusów.

Osobiście posiadam Deutz MK3 150 2001r

 

Skrzynia

Fajna komfortowa dobrze się z nią współpracuje 6 biegów na każdym po 4 pod obciążeniem, oczywiście skrzynia 50km/h obniża obroty podczas pracy i w transporcie wychodzi na duży plus bo przy 40km/h obroty są na poziome 1800. 

Rewers elektrohydrauliczny z zmianą kierunku jazdy bez sprzęgła co nie było możliwe w ciągnikach deutza które miały pstryczek zamiast obecnej płetwy

bardzo ważny olej jak w każdej skrzyni wchodzi około 85l wiec jezeli kupisz ciągnik z zachodu i nawet u nas trzeba się liczyć z wymianą wiec koszt w granicach 1500 + ok 150 za sam filtr

 

Silnik

Jednostka chłodzona olejem o pojemności ok 7200cm3 bardzo dynamiczna ale i ma swoje zapotrzebowanie na paliwo jednakże gdy ma dobrany odpowiedni sprzęt osiąga się zadowalające wyniki w polu czy w transporcie

 

Podnosnik

Bardzo potężny udźwig ponad 9t o wydajności 80 albo 120l co pozwala uzyskać zadowalające wyniki w współpracy z np agregatem uprawowo siewnym z siewnikiem pneumatycznym

 

Wnętrze

Bardzo duża widoczność na prawde pomaga w pracy w polu i nie tylko, wielofunkcyjny podłokietnik z półbiegami pompą i bardzo wartościowym tempomatem 

 

Wszystkiego z pewnością nie ująłem w razie pytań chętnie odpowiem na każde w miarę mozliwości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yudin    7

150 za filtr? skąd ta cena? ;) kpl filtrów na ten ciagnik to przedział cenowy od 600-900 netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135

Do skrzyni biegów 2 duże wkłady po ok 300 + filtr ssący ok 150 brutto za donaldsona.

Silnik dużej pojemności jak na swoją moc ale przy odpowiednim operowaniem gazem i doborem maszyn bardzo oszczędny.

Ciągnik ma już swoje lata i wiadomo awarie zdarzają się jak w każdym ale ogólnie to dobry ciągnik wart polecenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam 60 ha. Uprawiamy głównie zboża i buraki cukrowe. Mam zamiar kupic agregat scierniskowy 3 m oraz siewnik pnematyczny firmy kverneland. Słyszałem, ze traktory tej marki są dobrej jakosci. Tylko powiedzicie mi pare słow na temat chlodzenia powietrzem, nigdy wczesniej nie mialem z tym doczynienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135

@szopen158

Po prawej stronie skrzyni biegów przy tylnym moście.

 

@MarcinKantor

Stare Dojce miały chłodzenie powietrzem, od modelu agrotron mają już normalne chłodzenie cieczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

jakie i ile filtrów zalezy od specyfikacji ciągnika a to jedynie po nr vin sprawdzisz - ale na pewno około 3 filtry są od oleju przekładniowo - hydraulicznego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen158    10

Teraz takie pytanie też w temacie ale na temat użytkowania. Byłem na targach w Bednarach i rozmawiałem z jednym z przedstawicieli ale takim od strony technicznej na temat sprzęgła rewersu itp. i powiedział mi że w modelach MK3 i wyżej czyli tam gdzie jest już płetwa od zmiany kierunku jazdy nie wolno używać sprzęgła bo mogę sobie narobić biedy i szybko je wykończyć, mam on w jakimś stopniu rację czy też nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen158    10

Co do Deutza chłodzonego powietrzem posiadałem takowego 6.31 piękna maszyna fajnie się sprawowała ale jak masz zamiar kupić kvernelanda z siewnikiem pneumatycznym to one będą miał trochę za słabą wydajność na pompie i jak mu dołożysz WOM to będzie miał co śmigać nawet 6.61 a modele 6.71 i 6.81 są dobre ale mają niedopracowane skrzynie biegów i mogą sprawiać problemy podobnie jak w case CS. No i sama różnica w cenie jest spora między dutzem agrostarem a młodszym agrotronem o mocy około 150km


Bardzo dużym plusem deutza agrotrona jest system AMS który automatycznie rozłącza blokadę kół 4x4 pod kątem większym niz 15 stopni a po zmniejszeniu kąta automatycznie załącza ją na nowo nie ma różnicówki zawsze ciągną 4 koła jak dla mnie fajna sprawa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen158    10

w tym sensie że jak jest blokada to nie ma że ciągnie to które ma lżej tylko wszystkie a jak są te mosty jak w case np (zapomniałem jak się nazywają) to jak podjadą Ci się tarczki to wtedy tylko to co ma lżej pracuje poprawnie 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135

Teraz takie pytanie też w temacie ale na temat użytkowania. Byłem na targach w Bednarach i rozmawiałem z jednym z przedstawicieli ale takim od strony technicznej na temat sprzęgła rewersu itp. i powiedział mi że w modelach MK3 i wyżej czyli tam gdzie jest już płetwa od zmiany kierunku jazdy nie wolno używać sprzęgła bo mogę sobie narobić biedy i szybko je wykończyć, mam on w jakimś stopniu rację czy też nie ?

 

Już ktoś głosił takie herezje. Nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością.

Sprzęgło w postaci "mechanicznej" jest tylko jedno a czy sterujesz potencjometrem na pedale czy przełącznikiem rewersu nie ma to żadnego znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen158    10

I jak Tylko deutzem jestem zainteresowany czy czymś inny też bo coś nie bardzo szukasz informacji odezwałeś się raptem 2 razy i tyle Twoich pytań i dociekliwości ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, chwilowo byłem zajęty zasiewem pszenicy. Tak jak juz mówiłem, że w przyszłym roku chciałem kupic sb ciągnik. Uwagę przykuł ten Agratron,, dlatego chcę wiedzieć o nim jak najwiecej. Czy jest godny polecenia, itd. Który jest bardziej wytrzymały Mk1,Mk2 czy Mk3?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek79    13

Witam.Mam model m620 a wiec troszke nowszy model ale złego słowa nie powiem. Po 1200mtg zero usterek. Zapinać i do pracy,moc jest :D

Edytowano przez benek79

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    238

znajomy ma takiego 145km rok ok 1996 nie wiem ile mth i nie wiem co poprzedni właściciel robił z tym traktorem ale znajomy na ciągle jakieś problemy jak co kupił z 5lat temu to remont silnika później problem z układem paliwowy pompka elektryczna pompowtryski i później problem ze skrzynia i Her i ciągle problemy z elektroniki może jak ktoś ba tak ma nie wiem ale ciągle cos


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ARTURO04
      Witam nie wiem czy w dobrym miejscu szukam pomocy więc w razie co proszę o wyrozumiałość jestem nowy na tym forum, do rzeczy posiadam jak w tytule Same i mam problem w nim ze skrzynią, a mianowicie przy wkładaniu jedynki bądź wyjmowaniu jej nie ostrożnie tzn w innej pozycji lewarek blokuje się cała skrzynia tak jak by dwa biegi na siebie nachodziły dzieje się to tylko na jedynce i tylko z pozycji tego biegu daję się ją rozblokować jest to skrzynia 5 biegowa z połówką. bardzo będę wdzięczny za pomoc bądź jakieś wskazówki...
    • Przez cichy5540
      Witam kolegów ! Mam Problem z pracą klimatyzacji w Deutz k110 mianowicie: ciągnik ma 11 lat , skończyły sie wiatraczki od nawiewu klimatyzacji (te na tylnej górnej części kabiny), zamówiłem nowe, i przy okazji również osuszacz, w servisie klimatyzacji podłączyli ciągnik pod maszyne , sprawdzili szczelnoś itd wszystko ok. zzadzwoniłem do delera zapytałem o iloś czynnika i oleju  (1600g czynnika + 210 g oleju), klimatyzacja została nabita, ciągnik został odpalony i ....nastąpił problem bo zaczeła się grzac chłodnica i osuszacz , ciśnienie ciśnienie klimatyzacji zaczeło wzrastac na wolnych obrotach do ponad 30 bar, i nawet nie rozłanczało sprężarki a w  kabinie ledwo co chłodziło, Zaczeliśmy sprawdzac z mniejszą ilością czynnika ,czujniki też są sprawne i nic  .... czy ktoś miał taką przypadłoś? 
    • Przez NakaHead
      Witam  mam pytanie odnośnie ciągnika jakim jest deutz d6206  a pytanie jest następujące są jakieś strony z częściami do tego traktora ? głownie chodzi mi o przekładnie a jeszcze dokładniej o przesówke reduktora  .
      Wrazie braku takiej strony to są morze inne traktory z których by można było przełożyć ?  np inne modele seri d   
      z góry dziękuje za pomoc .
      Deutz D6206  rok 81  szkrzynia 12    4-4-4
    • Przez ARTURO04
      Witam szukałem na forum ale nic nie odnalazłem, na temat mojej awarii, a mianowicie problem w moim Samie explorer 2 90t 99r polega na tym, że nie chce odłączać się przód cały czas jeździ z napędem sprawdziłem cewkę elektrozawór wszystko działa zawór wyczyszczony złożone i dalej to samo.Dodam jeszcze że po zgaszeniu po jakiś 10 sekundach zapala się kontrolka od przodka i przy tym słychać cyknięcie czujnika przedniego napędu, po odpaleniu natychmiast gaśnie. Zatem postanowiłem odkręcić przewód ten zasilający od załączania napędu przy moście że może tłok się zaciął i okazało się że brak oleju w przewodzie odpaliłem sama i zacząłem włączać i wyłączać napęd i nic nawet kropla oleju nie poleciała, ale przypadkiem włączyłem blokadę kół i wówczas olej zaczął się lać, dodam że przy tym się okazało że blokada tylnego mostu też jest cały czas włączona. Czy ktoś z was zetknoł się z takimi czarami?
    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.