Skocz do zawartości
mmka00

Case mx 135 - szarpie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mmka00    0

Witam. Jestem posiadaczem case mx 135, od początku jak go mam to przełączanie półbiegów odbywa się za pomocą sprzęgła (na 1, 2, 3 tylko a na 4 nie bo jest guzik) case ma skrzynie powershift więc powinno nie szarpać jak przełączam. Trochę czytałem na innych forach ze zbiornik akumulatora hydraulicznego jest pusty i jest zbyt małe ciśnienie oleju i przez to niby szarpie. Moje pytanie polega na tym czy jak odkrece akumulator hydrauliczny to jak by było coś gazu w nim to nie zejdzie do końca ? Bo wtedy był bym zmuszony do kupna nowego a to wydatek około 500 zł

Później mogę dodać zdjęcie tego akumulatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Witam. Jestem posiadaczem case mx 135, od początku jak go mam to przełączanie półbiegów odbywa się za pomocą sprzęgła (na 1, 2, 3 tylko a na 4 nie bo jest guzik) case ma skrzynie powershift więc powinno nie szarpać jak przełączam. Trochę czytałem na innych forach ze zbiornik akumulatora hydraulicznego jest pusty i jest zbyt małe ciśnienie oleju i przez to niby szarpie. Moje pytanie polega na tym czy jak odkrece akumulator hydrauliczny to jak by było coś gazu w nim to nie zejdzie do końca ? Bo wtedy był bym zmuszony do kupna nowego a to wydatek około 500 zł

Później mogę dodać zdjęcie tego akumulatora

Po pierwsze półbiegi 1.2.3.4 zmienia sie bez sprzęgła tylko grupy biegów zmieniasz ze sprzęgłem a guzik jest tylko dodatkiem i używa sie go tylko na 4 grupie biegów.

Szarpanie w skrzyni mx jest normalne a skrzyni sie nie kalibruje. Pomimo tego że skrzynia szarpie nie zużywa sie szybciej niż normalnie, taką ma kulturę pracy i nie zmieniaj półbiegów ze sprzęgłem bo sobie biedy narobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grego    218

biedy sobie żadnej nie na robisz bo niby jak co najwyżej minimalnie szybciej się sprzęgło zużyje i nic innego przecież są wersje bez powershiftu i tam się zawsze wciska sprzęgło które jest takie samo , ja też często używam lekko sprzęgła przeważnie jak bez obciążenia jadę asfaltem bo aż głowa odbija się do tyłu. Co do akumulatora to bez obawy możesz go odkręcić nic tam nie ucieknie choć oryginalne miały zawór do sprawdzania ciśnienia azotu to możesz sprawdzić ile tam jest. U mnie był ten akumulator przebity i skusiłem się na nowy i to oryginalny za 1000zł.... efekt zero jakiejkolwiek poprawy wiec nie wiem czemu on ma służyć. Takie akumulatory bodaj 0,5l bez problemu można teraz kupić za jakieś 300zł tylko nie wiem jakie powinno być w nim ciśnienie bo na pewno standardowo będzie w takim za dużo. A guzika na 4 biegu powinno się używać do redukcji półbiegów, żebyś przez przednią szybę nie wyleciał ;)

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Nie MX ma odpowiednika w postaci Mccormick mtx ale te stare i mccormick miał perkinsa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aaaa mój błąd:) czyli w case mx nie ma zadnej mozliwości kalibracji?? troche to dziwne. moze jest jak w case cs gdzie wszedzie mówia ze tych skrzyń sie nie kalibruje a jednak sie kalibruje przy pomocy jakichś dławików:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Tej skrzyni sie nie kalibruje bo działa ona na takiej za sadzie że przyciskiem włączasz elektrozawór bez żadnych komputerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

W MX skrzyń się nie kalibruje bo jak kolega wyżej napisał tam nie ma komputera tylko zwykły przełącznik oraz taki jakby modulator mechaniczno-hydrauliczny czyli niejako taki właśnie dławik, który ma za zadanie napełnianie olejem koszy, ale niestety nie ma tam zbytnio możliwości aby coś podregulować bo juz to sprawdzałem no chyba żeby jakoś ingerować mocniej choć trochę strach ale jak chcesz to Ci mogę pokazać, który zaworek za to odpowiada ale ryzyko twoje ;) jeszcze mógłbys sprawdzić ciśnienie oleju na zasilaniu powershifta może się coś rozregulowało jeśli masakrycznie szarpie. A w polu np z pługiem też ci mocno szarpie?  W CS z tego co wiem to skrzynie się normalnie kalibruje bo tam jest komp, ale to są całkowicie inne ciągniki CS to Stayer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

nie ale zdaje się, że do tego potrzebne jest specjalne urządzenie serwisowe lub laptop z odpowiednim kablem i oprogramowaniem więc bez serwisu ciężka sprawa. NIe wiem czy da się to przeprowadzić ręcznie, możesz jeszcze poszukać serwisówek na allegro do CS bo ja mam tylko do MX może jest jakaś procedura ale z tego co słyszałem to serwis coś tam podpina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin252    0

Nie MX ma odpowiednika w postaci Mccormick mtx ale te stare i mccormick miał perkinsa.

 

McCormick wychodził z silnikiem Perkinsa i Iveco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    14

Podobny problem z szarpaniem był opisywany w fergusonie 8220.Wystarczyło porozciągać sprężyny w rozdzielaczach.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

no są tam takie dwie sprężynki , które mogą mieć na to wpływ ale bardzo mnie zdziwiło, że są one niesamowicie twarde mowy nie ma aby je dało radę palcami ścisnąć na dodatek jedna jest w drugiej i to niby ma operować na ciśnieniu 20 bar... nawet 200bar chyba by ich nie ścisnęło. Dawałem podkładki ale efekt był gorszy więc jedną wyjąłem i chyba jest nieco lepiej. Może spróbuje dać jakąś miększą sprężynę jeszcze, aby wolniej napełniało kosze olejem, jest tam jeszcze suwak z nawierconymi dyszami ale z tym się nic nie da zrobić. Te ciągniki od nowości nie grzeszyły kulturą przełączania półbiegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spręzyny suwaka zapewne które hamuja jego przesuniecie(spowalniają) co spowalnia napełnianie kosza takim moim myśleniem:)

Edytowano przez Agrotech1111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

od ciśnienia są inne to o, których piszę są od modulatora na 100%. Tu są cewki 0 1 wiec one nie modulują ciśnienia tylko ten tłoczek z dyszami i te sprężynki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Marcin007
      witam
      posiadam deutz fahr agrotron 135 mk3. Mój problem polega na tym że w wycieraczce tylnej cały czas jest prąd i gdybym jej nie rozłączył cały czas by chodziła. Wtyki, kostki bezpieczniki sprawdzone. Moim drugim problemem są przednie reflektory a mianowicie nie działają , po wyjęciu przełącznika stwierdziłem że nie dochodzi do niego prąd . Może spotkał się ktoś z was z takim problemem lub wie o co chodzi ? Czego to może być wina ?

      Pozdrawiam
    • Przez Marcin34
      Jak rozebrac elektrozawor od jazdy przód tyl
×