Skocz do zawartości

Polecane posty

Leszkomae    1

Witam znawców tematu JD . Zamierzam kupić JD tj o mocy 120 KM moja uwaga kieruje się na 6420 . może ktoś wie na co zwracać uwagę lub powi czy to dobry wybór ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    0

A z kąd kolega jest. na pewno warto zwrócić uwagę na ciśnienie w układzie hydraulicznym niskiego ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

podlach93    0

a jaką chcesz skrzynie w tym jelonku? jak będziesz chciał obejrzeć coś w okolicy bydgoszczy lub torunia to moge ci troche doradzić

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkomae    1

własnie w tych kwestiach szukam porady bo obecny ciagnik to zetor 8145 a on ma nie wiele wspolnego z nowoczesnym sprzetem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1411

od jakiegos czasu obserwuje aukcje z ciagnikami JD i powiem Ci ze cena jak za ten rocznik i za taka wersje dosc atrakcyjna , bo trafiaja sie starsze o te 4 czy nawet 5 lat i maja niewiele nizsza cene. Wiecej nic nie powiem bo sam jestem ciekaw opini tych ciagnikow po 2002 roku , bo w 2002 wyszly juz nowe modele o nowym wygladzie ( inne lampy i inny daszek w kabinie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1411

no z tylu ma rozne, z prozdu nowe , jak zmieniane w Polsce to zapewne najtansze chinole wsadzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkomae    1

No kolwgo ładny traktor ale jak dowiedzieć sie jak mocno jest wyeksploatowany ??? Na co zwrocic uwagę ??? to za koła są inne to moze być np rozcięcie jednego albo i coś innego . No i dylemat -- z zewnątrz ładny a co w srodku ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1411

ja bym patrzyl na to czy byl malowany , fotel , czy dzwignie i przelaczniki nie powycierane, czy sruby nie rozkrecane , tak jak w kazdym ciagniku. Na licznik nie ma co patrzyc w tych czasach , korekta licznikow w tym kraju to standard

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkomae    1

Kolego to są cenne podpowiedzi w szukaniu . Moze ktos jeszcze ma podpowiedzi jak przeswietlic traktor ktory sie podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

ja polecam zamówic serwis na dana godzine u sprzedawcy. Wszystko posprawdzaja, zapłaci sie za godzinkę i dojazd i masz porzadnie sprawdzona maszynę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×