Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
fendtlsa

Nierówna praca

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
fendtlsa    0

Siemanko.

 

Dziś po całym dniu wożenia kukurydzy w moim Fendt'dzie 310 LSA silnik zaczął nie równo pracować.Normalnie w czasie jazdy zaczął nierówno chodzić i perkotać jakby się zapowietrzał.Do tego sporo dymił.Odrazu wymieniłem filtr paliwa i spuściłem starą ropę i się sporo poprawiło,lecz nadal to jeszcze nie to co było.W starym filtrze było strasznie dużo syfu.Silnik na wolnych obrotach pracuje ładnie,lecz dymi niebieskawo,a po dodaniu gazu trudno się wkręca w obroty i perkocze,tak jakby był zapowietrzony.Co może być przyczyną tej nierównej pracy silnika?jest taka możliwość,że filtr nie wyłapał wszystkiego i przeszło to na pompe lub na wtryski?Może to być zła jakośc ropy?Co radzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    83

po drodze z baku do filtra moze gdzies w śrubie przelotowej, przewodzie, zaworze jakis farfocel sie zablokował i nie pozwala paliwu przepływac.

 

za filtrrem raczej nie ma szans, zeby było zapchane, no chyba,ze filtr jest uszkodzony mechanicznie, tzn rozpękł sie/rozkleił itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

przeczysc wszystkie przewody paliwowe i sruby  powietrzem wyczysc bak daj nowy filtr paliwowy odpowietrz uklad i powinien smigac a swoja droga co ty paliwa przez sitko nie lejesz B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kimtc    0

Skoro dymi na niebiesko to znaczy że spala olej silnikowy , do sprawdzenia , uszczelniacze zaworowe , pierścienie i turbina 

Edytowano przez kimtc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    83

no bez przesadyz  tymi czarnymi scenariuszami.

 

Na niebiesko dymi tez, jak jest cos nie tak z układem paliwowym i paliwo jest wtłaczane w nieodpowiednim czasie.

 

Niebieski dym to nie tylko olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

ta moze odrazu tuleje tloki szlif walu reg glowic nowe wtryski i pompa paliwowa i co bedzie jak dalej bedzie dymil i na obroty niewchodzil przeciez wszystko zrobione a tu jakis paproch zapchal przeplyw paliwa tak wiec bez paniki najpierw uklad paliwowy caly do przeswietlenia :lol: poz daj znac jak naprawisz co bylo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendtlsa    0

Problem rozwiązany.Okazało się,że końcówka wtryskiwacza się przypiekła.Zdaniem mechanika w ropie była woda lub benzyna :D.Dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez manitou123
      Witam,mam problem przy wymianie oleju w skrzyni w fendt 312.Problem polega na tym,że na wszystkich stronach z olejami jest napisane ,że oleju powinno wejść wraz z mechanizmem różnicowym 34.5l,a weszło tylko 21l i na miarce jest full.Czy olej ze skrzyni jest połączony razem z mechanizmem różnicowym?Mam tylko miarkę od skrzyni biegów a nie mogę znaleść od mechanizmu rożnicowego.Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez andrzejoo7
      Witam wszystkich i przepraszam za zakładanie może podobnego posta. Mam problem z 311. Mianowicie podczas jazdy przybywa mi oleju w skrzyni.olej ucieka korkiem wlewu  tym za kabiną. Biegi działają polbiegi też. Co może być przyczyną? Ciągnik przy opryskiwacz więc to pilne
    • Przez Adam0401
      Witam . Jak w tytule mam problem z wałkiem WOM W fendt farmer 309 z 1995r. A mianowicie załancza mi wałek tylko na 750 . Na 540 i 1000 nie ma żadnej reakcji w guziku nie chce się zapalić kontrolka od załączenia walka . Na 750 normalnie załancza czyli pali się kontrolka w guziku i wałek przekazuje moc i rozlancza.  A na pozostałych przelozeniach nie chce załączyć.  
    • Przez Kuba284
      Cześć
      Czy w końcu ktoś mi powie gdzie w fendcie farmer 309 sidzą elektrozawory (lub coś w tym stylu) oraz czujniki od półbirgów oraz rewersu
      Bardzo bym prosił o zdjęcia lub dokładny opis.
    • Przez pawelol111
      Jak w temacie: Jadąc na wom 540 nie ma problemu. Jadąc na 750 jakiś czas działa a potem rozpina. Gaśnie lampka na guziku i dopiero po dociśnięciu dźwigni od zmiany prędkości i ponownym wciśnięciu guzika działa ale znowu tylko jakiś czas w zależności od kaprysu ciągnika.... Jest tam jakaś regulacja do lepszego spięcia a może cegłe na dźwignię położyć? Pytam bo jak przytrzymałem ręką dźwignię to nie rozłączało. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.