Zaloguj się, aby obserwować  
fendtlsa

Nierówna praca

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
fendtlsa    0

Siemanko.

 

Dziś po całym dniu wożenia kukurydzy w moim Fendt'dzie 310 LSA silnik zaczął nie równo pracować.Normalnie w czasie jazdy zaczął nierówno chodzić i perkotać jakby się zapowietrzał.Do tego sporo dymił.Odrazu wymieniłem filtr paliwa i spuściłem starą ropę i się sporo poprawiło,lecz nadal to jeszcze nie to co było.W starym filtrze było strasznie dużo syfu.Silnik na wolnych obrotach pracuje ładnie,lecz dymi niebieskawo,a po dodaniu gazu trudno się wkręca w obroty i perkocze,tak jakby był zapowietrzony.Co może być przyczyną tej nierównej pracy silnika?jest taka możliwość,że filtr nie wyłapał wszystkiego i przeszło to na pompe lub na wtryski?Może to być zła jakośc ropy?Co radzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    190

po drodze z baku do filtra moze gdzies w śrubie przelotowej, przewodzie, zaworze jakis farfocel sie zablokował i nie pozwala paliwu przepływac.

 

za filtrrem raczej nie ma szans, zeby było zapchane, no chyba,ze filtr jest uszkodzony mechanicznie, tzn rozpękł sie/rozkleił itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

przeczysc wszystkie przewody paliwowe i sruby  powietrzem wyczysc bak daj nowy filtr paliwowy odpowietrz uklad i powinien smigac a swoja droga co ty paliwa przez sitko nie lejesz B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kimtc    0

Skoro dymi na niebiesko to znaczy że spala olej silnikowy , do sprawdzenia , uszczelniacze zaworowe , pierścienie i turbina 

Edytowano przez kimtc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    190

no bez przesadyz  tymi czarnymi scenariuszami.

 

Na niebiesko dymi tez, jak jest cos nie tak z układem paliwowym i paliwo jest wtłaczane w nieodpowiednim czasie.

 

Niebieski dym to nie tylko olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

ta moze odrazu tuleje tloki szlif walu reg glowic nowe wtryski i pompa paliwowa i co bedzie jak dalej bedzie dymil i na obroty niewchodzil przeciez wszystko zrobione a tu jakis paproch zapchal przeplyw paliwa tak wiec bez paniki najpierw uklad paliwowy caly do przeswietlenia :lol: poz daj znac jak naprawisz co bylo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendtlsa    0

Problem rozwiązany.Okazało się,że końcówka wtryskiwacza się przypiekła.Zdaniem mechanika w ropie była woda lub benzyna :D.Dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez oli007
      Panowie zabieram się za wymianę sprzęgła, tarcza się uślizguje z racji pewnie już sensownego przebiegu. Turbomatik nie cieknie, olej wymieniony, stary był ok. Moje pytanie czy macie jakieś dobre rady na co zwrócić uwagę przy rozpaławianiu? Kabinę trzeba coś ruszać? Tarcze trzeba nową czy wystarczy obić jak się nadaje? Czy przy rozpaławianiu trzeba dla zasady wymieniać jakieś łożyska na wałku, uszczelnienia czy nic tam się nie rusza? Pacjent to 312lsa 91r
    • Przez tomek8111
      Witam.W moim fendt Farmer 312 przecieka olej z pompy wtryskowej z wałka do którego podłączona jest dźwignia gazu.Problem jest o tyle trudny do naprawy ,gdyż owa dźwignia jest od strony bloku silnika więc konieczne jest zdemontowanie pompy wtryskowej. Może ktoś jest w stanie podpowiedzieć jak wyjąć pompę, czy po prostu odkręcić przewody wysokiego ciśnienia oraz śruby od mocowania tak jak w c 360, czy trzeba po kolei wymontować pompy hydrauliczne i po kolei z tej strony rozbierać .Dodam, że jest to pompa rzędowa symbol              PES6A90D320/3RS2660.
    • Przez Massey294s
      Gdzie w Fendt 311 98r znajdę przyłącza do nabicia klimatyzacji?
    • Przez Kuba284
      Cześć
      Zwracam się do was z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu. Tak jak w temacie nie działa wom oraz półbiegi. Konkretnie: dzieje się to czasami, częściej nie działa wom, po odpaleniu ciągnika nie ma na desce rozdzielczej wskaźnika półbiegów. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika problem ustaje. Podobnie dzieje się z przekaźnikiem. Po odpaleniu nie można go w ogóle włączyć(dioda na przycisku również się nie świeci). Po ponownym uruchomieniu wszystko działa.
      O co chodzi?
      jeszcze jedo: czy w fendtach jest coś takiego jak uruchamianie wom-u bez szarpnięć?
    • Przez piott308
      Witam.
      Mam problem z fendt 310 mianowicie wycieka plyn spod 2 i 4 glowicy.
      W zeszłym roku była ta sama sytuacja więc wymieniłem uszczelki pod głowicami i uszczelki pod kolektorami ssaca wodnym.
      W czym może być problem krzywy blok? A może uszczelki na tulei cylìndrycznej ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj