Zaloguj się, aby obserwować  
fendtlsa

Nierówna praca

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
fendtlsa    0

Siemanko.

 

Dziś po całym dniu wożenia kukurydzy w moim Fendt'dzie 310 LSA silnik zaczął nie równo pracować.Normalnie w czasie jazdy zaczął nierówno chodzić i perkotać jakby się zapowietrzał.Do tego sporo dymił.Odrazu wymieniłem filtr paliwa i spuściłem starą ropę i się sporo poprawiło,lecz nadal to jeszcze nie to co było.W starym filtrze było strasznie dużo syfu.Silnik na wolnych obrotach pracuje ładnie,lecz dymi niebieskawo,a po dodaniu gazu trudno się wkręca w obroty i perkocze,tak jakby był zapowietrzony.Co może być przyczyną tej nierównej pracy silnika?jest taka możliwość,że filtr nie wyłapał wszystkiego i przeszło to na pompe lub na wtryski?Może to być zła jakośc ropy?Co radzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    154

po drodze z baku do filtra moze gdzies w śrubie przelotowej, przewodzie, zaworze jakis farfocel sie zablokował i nie pozwala paliwu przepływac.

 

za filtrrem raczej nie ma szans, zeby było zapchane, no chyba,ze filtr jest uszkodzony mechanicznie, tzn rozpękł sie/rozkleił itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

przeczysc wszystkie przewody paliwowe i sruby  powietrzem wyczysc bak daj nowy filtr paliwowy odpowietrz uklad i powinien smigac a swoja droga co ty paliwa przez sitko nie lejesz B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kimtc    0

Skoro dymi na niebiesko to znaczy że spala olej silnikowy , do sprawdzenia , uszczelniacze zaworowe , pierścienie i turbina 

Edytowano przez kimtc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    154

no bez przesadyz  tymi czarnymi scenariuszami.

 

Na niebiesko dymi tez, jak jest cos nie tak z układem paliwowym i paliwo jest wtłaczane w nieodpowiednim czasie.

 

Niebieski dym to nie tylko olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

ta moze odrazu tuleje tloki szlif walu reg glowic nowe wtryski i pompa paliwowa i co bedzie jak dalej bedzie dymil i na obroty niewchodzil przeciez wszystko zrobione a tu jakis paproch zapchal przeplyw paliwa tak wiec bez paniki najpierw uklad paliwowy caly do przeswietlenia :lol: poz daj znac jak naprawisz co bylo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendtlsa    0

Problem rozwiązany.Okazało się,że końcówka wtryskiwacza się przypiekła.Zdaniem mechanika w ropie była woda lub benzyna :D.Dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelol111
      Witam, mam prasę która posiada 3 przewody - podbierak, komora i załączanie siatki. W Fendt Farmer 312 mam tylko 2 pary wyjść hydraulicznych i standardową dźwignię do sterowania hydrauliką. Jak podłączyć i jak sterować każdym wyjściem żeby niezależnie działały wszystkie elementy prasy?
    • Przez _Marcin_
      Witam,
      Jak zdążyłem się zorientować nikt nie ma tej instrukcji. Wychodzę z propozycją aby się zrzucić i zakupić ją. Koszt na Allegro to 150 zł.
      Czekam na wasze opinie na ten temat.
       
      P.S.
      Jak coś to mam instrukcje obsługi po polsku w pdf do:
      1. Fendt Farmer 307Ci, 308Ci, 309Ci
      2. Fendt Vario 309, 310, 311, 312
    • Przez piotrslonski1
      Witam mam problem z podnośnikiem w fendt 308lsa 1989r problem polega na tym że podnośnik bardzo powoli opada i trzeba dopiero na nim stanąć żeby opadł całkowicie a drugi problem to gdy ciągnik jest zapalony to sam podnosi ramiona gdy ciągnik jest zapalony a gdy go zgasze to ramiona opadają BARDZO PROSZĘ O POMOC
    • Przez PronarekP5
      Witam od kilku dni boryka się z problemem słabo działającej bądź wogóle nie działającej hydrauliki i podnośnika, pieniącego się oleju i jeczenia w hydraulice - opuszczając podnośnik! Dodam że problem tkwi po stronie mechanicznej nie w elektronice. A zaczęło się od uszkodzonego czujnika pozycji podnośnika - po dźwignięciu doszedł podnośnik do końca i po chwili jęczenia (spowodowanym przeciskania oleju po dźwignięciu w max pozycje i nie rozłaczeniu ciśnienia) przestało ale i sam podnośnik nie chciał nawet opuścić mimo przełączania na mechaniczne sterowani(czytaj dźwignię hydrauliki) a teraz czasem idzie czasem nie i pieni się olej w zbiorniku. Dodam również że zdarza się powietrze w przewodach. Pozdrawiam i myślę że ktoś poradzi coś na co zwrócić uwagę i co sprawdzić... 
    • Przez Lee001
      Witam, ostatnio w moim Fendzie pojawił się poważny problem z hamulcami, otóż blokują się tzn na lewym tylnym kole, dziś jak jechałem z rozrzutnikiem to zaczął się wydobywać intensywny zapach przytartych klocków, dzieje się tak jakby cały czas utrzymywało się ciśnienie w układzie i hamowało jedno koło. Czy jest to wina tego, że zmniejszyłem ostatnio luz na pedale hamulca?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.