Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Tigon

NHT4 85 czy Kubota 8560

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Kubota
Tigon    22

Tak jak w temacie co możecie powiedzieć na temat tych maszyn i który będzie bardziej niezawodny z nich , z góry thx za wszelakie info , aha i jak to jest z dostępem do części zamiennych w kubocie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    3

Główny magazyn części Kuboty na Europe znajduje się w Niemczech i wszystkie części są dostępne w ciągu 48h, a co w tym nh masz jakie wyposażenie? w Kubocie masz wszystko w standardzie zaczepy, obciążniki, klime, rwers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tigon    22
(edytowany)

W Nh jest przekładnia 24x24hi-lo , pompa 64l ,opony 420r34 tył , klima , coś tam w specyfikacji pisze o wzmacnianej osi ale nwm jak to jest , cena to ok 150 netto ,Kubota praktycznie tyle samo wychodzi , tylko właśnie któy będzie bardziej wytrzymały bo to o to chodzi głownie :| , aha i będzie pracował z Turem

Edytowano przez Tigon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wujekk110    4

Ja mam Kubotę 8540 od 3 lat, wspópracuje z turem STOLL FZ 10. Sprawuje się dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tigon    22

a jak to jest z tymi biegami w kubocie , podczas jazdy próbnej nie powiem aby wchodziły lekko o reduktorze już nie wspominając , diler pisał że tak mają jak są nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    4

Jak był nowy, to biegi przełączały się ciężko. Teraz trudniej przełączają się po uruchmieniu, jak ciągnik jest nie rozgrzany. Reduktor łatwo przełącza się wówczas gdy dźwignie biegów i rewersu są w położeniu neutralnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tigon    22
(edytowany)

Mam jeszcze jedno pytanie czy te półbiegi żółw, zając są pod obciążeniem ? i czy Cena 150 netto z 3 wyjściami , przód 360r24 i tył 480r34 jest dobrą ceną ?

Edytowano przez Tigon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    4

Ja półbiegów używam przy pracy w polu, pod pełnym obciążeniem. Podczas jazdy na dużej szybkości półbiegów nie używam. Z ceną nie pomogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nhfanatic    1

Kubota się sprzedaje na moje oko tylko ceną i propagandą (reklamy, sponsorowane wywiady, sponsorowane artykuły itd). Miałem okazę popracować chwilę Kubotą to bardziej przypominała mi Pronara z rewersem niż nowe zachowanie John Deere, Massey czy New Hollanda.

Co do T4.85 pomyśl nad podnośnikiem EDC, fotelem pasażera, półbiegami, ważna jest też hydraulika, opinia o serwisie i wiele innych. W T4 jest bardzo ergonomicznie w kabinie co napewno zasługuje na plus jeśli dużo pracujesz w ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    3

No proszę jaka polityczna wypowiedz kolegi, no ale czego można się spodziewać po fanie new holanda, skoro new holand jest taki super to dlaczego w amrolu i agro sieci jest po 5-6 mechaników serwisowych a w perkozie ponad 20 i jeszcze nie ogarniają roboty, znam kilkunastu użytkowników new holanda i każdy miał awarie w okresie gwarancyjnym a traktor kubota chodzi bez awaryjnie. O czymś to chyba świadczy. Oczywiście wnętrze kabiny w kubocie nie jest tak komfortowe jak w new holand czy JD ale to nie samochód tylko traktor więc nie ma co przesadzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nhfanatic    1

Ile Kuboty w Polsce jest sprzedanej aby twierdzić, że się psuje albo nie psuje? Kubota sprzedaje się dobrze dopiero od pół roku, więc serwis się zapewne dopiero uczy a serisantów może dopiero przybywać bo póki co z kogo by żyli?. 2-3 lata temu nikt o Kubocie nie mówił, nie myślał, części do Kuboty gdzie szukać było? a gdzie dziś kupic tez dobre pytanie i za ile. Dzisiaj jak gdzieś jest Kubota to tylko dlatego, że jest masa reklam, artykułów sponsorowanych o niej i chyba kupują ja tylko wlasciciele małych gospodarek ktorzy maja male wymagania i srednie pojęcie. Nie jestem ślepo zapatrzony w New Holland ale w Kubocie nie widzę zupełnie nic ciekawego, jeździłem nią kabina straszna, ergonomia straszna, wyposażenie - nic specjalnego a na forum tutaj próbuje się ją reklamować ile się da na siłę. Wolałbym nh, jd, df, mf i wiele innych marek od kuboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    4

Zgadzam się w pełni z opinią kolegi "podlach93". Ja zdecydowałem się na Kubotę po zasięgnieciu opini kilku posiadaczy tych ciągników. Wszyscy potwierdzali bezawaryjność w pracy. Tymczasem, użytkownikom New Holandy sprawiały większe lub mniejsze problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    3

 nffanatic czyli uważasz że artykuł w czasopismach rolniczych typu rpt chwalący kubote jest sponsorowany a jeżeli NH, JD czy DF wówczas jest autentyczny?

faktem jest że kubota nie niesie za sobą jakiegoś przepychu ani przesadnego komforty ale praca nią nie jest ani trochę uciążliwa, jeżeli chodzi o spalanie to faktycznie w lekkich pracach jest ono bardzo małe ale w ciężkiej robocie to różnica może być do 2 litrów, ja w bajki nie wierze moc bierze się z paliwa i jak robi to musi spalić tak samo kubota jak i john deere, ale fakt jest że puki co kubota naprawdę chodzi prawie bezawaryjnie, a takie marki jak JD czy NH gwarancji bez awarii nie przelatają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Karolc360
      Witam interesują mnie te dwa bliźniacze modele czy ktoś je posiada jak z eksploatacją?, a co wy o nich myślicie ciągnik pracował by głównie przy kosiarce-rozdrabniaczu zamiast starej poczciwej c360


    • Przez jendrek88
      Witam wszystkich interesuję się kupnem tego modelu ciągnika,czy ktoś jest w stanie mi poradzić czy to dobra decyzja czy lepiej się wstrzymać? proszę o opinię w tym temacie.

    • Przez Piotrass
      Wiitam zastanwiam sie nad tymi dwoma ciagnikami  bylem zdecydowany na new hollanda ale teraz jest promocja na john deera i sam niewiem. Ciagnik mialby  byc do tura ale glownie chodzilby w transporcie  i w polu jako pomocnik. New holland kosztuje 235 tys netto jest na oponach 420przod 520 tyl, obciazniki w cenie zaczep automatyczny skrzynia 17/16, a  JOHN Deere w promocji od 250 tys z skrzynia AutoQuad plus ECo 24/24, i tls. wiec roznica wynosi okolo 20 tys bo z new hollanda moze sie urwie kilka tys bo stoi na placu a diler do  konca roku musi sprzedac albo rejestrowac na siebie bo od nowego  roku jakies nowe wymogi sa, Co polecacie?
    • Przez gawela133
      Witam
      Zamierzam kupić ciągnik rolniczy początkowo byłem 100% pewny ze będzie to jd 6120m ponieważ już mam jd 6170m wiec były by tej samej marki lecz johne deere coś ostatnio podrożał rok temu na wiosnę wycenili cenę 250 000tys a na dzień dzisiejszy 277 000 netto

      W niższej cenie zaproponowal mi inny deler Valtre N114e ktora kosZtuje z wyposażeniem takim jak bym chciał 270000 netto. Valtra wyglada na bardziej zaawansowany ciągnik natomiast JD M to prosty ciągnik który mam i nie mogę złego słowa powiedzieć .

      Można prosić jakieś opinie na temat Valtry ?
      Co byście wybrali ?
      Z góry dziękuj
    • Przez picior4
      Witam, zamierzam zakupić nowy ciągnik rolniczy, za dotację z Młodego Rolnika. Posiadam 8ha pola, z czego 4 ha to porzeczka. Do tej pory uprawiałem wszystko MF-em 255, więc nie mam też dużej wiedzy na temat nowych ciągników. Ciągnik jaki szukam:
      -najlepiej żeby był to kompakt do 65km, max do 70
      - 4x4
      - w miarę wydajną pompę hydrauliki
      - ciągnik przejmie też trochę obowiązków od MF-a tzn. orka, agregat, karczowanie kemp (zamierzam poszerzyć areał uprawny, jeszcze o jakieś +/- 4-5 ha.
      -ziemia 3 klasy
      - ciągnik będzie pracował z ładowaczem czołowym, głównie przy załadunku palet, lub kontenerów z owocami
      -ciagnik szeroki z tyłu (szerokość mierzona razem z oponami od brzegu bieżnika) max do 170cm.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.