Zaloguj się, aby obserwować  
Tigon

NHT4 85 czy Kubota 8560

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Kubota
Tigon    26

Tak jak w temacie co możecie powiedzieć na temat tych maszyn i który będzie bardziej niezawodny z nich , z góry thx za wszelakie info , aha i jak to jest z dostępem do części zamiennych w kubocie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    4

Główny magazyn części Kuboty na Europe znajduje się w Niemczech i wszystkie części są dostępne w ciągu 48h, a co w tym nh masz jakie wyposażenie? w Kubocie masz wszystko w standardzie zaczepy, obciążniki, klime, rwers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tigon    26

W Nh jest przekładnia 24x24hi-lo , pompa 64l ,opony 420r34 tył , klima , coś tam w specyfikacji pisze o wzmacnianej osi ale nwm jak to jest , cena to ok 150 netto ,Kubota praktycznie tyle samo wychodzi , tylko właśnie któy będzie bardziej wytrzymały bo to o to chodzi głownie :| , aha i będzie pracował z Turem

Edytowano przez Tigon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tigon    26

a jak to jest z tymi biegami w kubocie , podczas jazdy próbnej nie powiem aby wchodziły lekko o reduktorze już nie wspominając , diler pisał że tak mają jak są nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    4

Jak był nowy, to biegi przełączały się ciężko. Teraz trudniej przełączają się po uruchmieniu, jak ciągnik jest nie rozgrzany. Reduktor łatwo przełącza się wówczas gdy dźwignie biegów i rewersu są w położeniu neutralnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tigon    26

Mam jeszcze jedno pytanie czy te półbiegi żółw, zając są pod obciążeniem ? i czy Cena 150 netto z 3 wyjściami , przód 360r24 i tył 480r34 jest dobrą ceną ?

Edytowano przez Tigon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    4

Ja półbiegów używam przy pracy w polu, pod pełnym obciążeniem. Podczas jazdy na dużej szybkości półbiegów nie używam. Z ceną nie pomogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nhfanatic    1

Kubota się sprzedaje na moje oko tylko ceną i propagandą (reklamy, sponsorowane wywiady, sponsorowane artykuły itd). Miałem okazę popracować chwilę Kubotą to bardziej przypominała mi Pronara z rewersem niż nowe zachowanie John Deere, Massey czy New Hollanda.

Co do T4.85 pomyśl nad podnośnikiem EDC, fotelem pasażera, półbiegami, ważna jest też hydraulika, opinia o serwisie i wiele innych. W T4 jest bardzo ergonomicznie w kabinie co napewno zasługuje na plus jeśli dużo pracujesz w ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    4

No proszę jaka polityczna wypowiedz kolegi, no ale czego można się spodziewać po fanie new holanda, skoro new holand jest taki super to dlaczego w amrolu i agro sieci jest po 5-6 mechaników serwisowych a w perkozie ponad 20 i jeszcze nie ogarniają roboty, znam kilkunastu użytkowników new holanda i każdy miał awarie w okresie gwarancyjnym a traktor kubota chodzi bez awaryjnie. O czymś to chyba świadczy. Oczywiście wnętrze kabiny w kubocie nie jest tak komfortowe jak w new holand czy JD ale to nie samochód tylko traktor więc nie ma co przesadzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nhfanatic    1

Ile Kuboty w Polsce jest sprzedanej aby twierdzić, że się psuje albo nie psuje? Kubota sprzedaje się dobrze dopiero od pół roku, więc serwis się zapewne dopiero uczy a serisantów może dopiero przybywać bo póki co z kogo by żyli?. 2-3 lata temu nikt o Kubocie nie mówił, nie myślał, części do Kuboty gdzie szukać było? a gdzie dziś kupic tez dobre pytanie i za ile. Dzisiaj jak gdzieś jest Kubota to tylko dlatego, że jest masa reklam, artykułów sponsorowanych o niej i chyba kupują ja tylko wlasciciele małych gospodarek ktorzy maja male wymagania i srednie pojęcie. Nie jestem ślepo zapatrzony w New Holland ale w Kubocie nie widzę zupełnie nic ciekawego, jeździłem nią kabina straszna, ergonomia straszna, wyposażenie - nic specjalnego a na forum tutaj próbuje się ją reklamować ile się da na siłę. Wolałbym nh, jd, df, mf i wiele innych marek od kuboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    4

Zgadzam się w pełni z opinią kolegi "podlach93". Ja zdecydowałem się na Kubotę po zasięgnieciu opini kilku posiadaczy tych ciągników. Wszyscy potwierdzali bezawaryjność w pracy. Tymczasem, użytkownikom New Holandy sprawiały większe lub mniejsze problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    4

 nffanatic czyli uważasz że artykuł w czasopismach rolniczych typu rpt chwalący kubote jest sponsorowany a jeżeli NH, JD czy DF wówczas jest autentyczny?

faktem jest że kubota nie niesie za sobą jakiegoś przepychu ani przesadnego komforty ale praca nią nie jest ani trochę uciążliwa, jeżeli chodzi o spalanie to faktycznie w lekkich pracach jest ono bardzo małe ale w ciężkiej robocie to różnica może być do 2 litrów, ja w bajki nie wierze moc bierze się z paliwa i jak robi to musi spalić tak samo kubota jak i john deere, ale fakt jest że puki co kubota naprawdę chodzi prawie bezawaryjnie, a takie marki jak JD czy NH gwarancji bez awarii nie przelatają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Witam kolegów, mam do was pytanie, który z tych ciągników jest lepszym wyborem, pomijam fakt 4/6 cylindrow, jedynie chodzi o wytrzymałość, ciągnik to ciągnik taki do wszystkiego, przyczepa /przyczepy, rozsiewacz, opryskiwacz, wycinarka do kiszonki, rozrzutnik obornika - mały ale przy nim pracować będzie, może czasem przyczepa samozbierająca itp. Roczniki egzemplarzy to 2000 steyr i 2002 Lamborghini, wyposażenie steyr to skrzynia 40 km/h i przedni podnośnik, opony przod dobre tyl słabe, Lamborghini ma pneumatyke ,skrzynia 40km/h, podłokietnik do sterowania, komputer pokładowy, klimatyzację, i opony tyl dobre przód słabe. Zastanawia mnie tylko który ciągnik jest ze tak się wyrażę bardziej stabilny jakościowo  i jak to się mówi mądrzejszy. Zastanawia mnie co za silnik siedzi w tym lambo, bo steyr to sisu a Lamborghini ma już chłodzony powietrzem. Czekam na wasze spostrzeżenia z użytkowania tych ciągników, i opinii dotyczących eksploatacji i komfortu. Pozdrawiam 
    • Przez Miszka123
      Witam takie pytanie mam do użytkowników mających nowoczesne ciągniki   bądź którzy też zakupili używane i użytkujecie   kilku letnie  ciągniki nowoczesne   do ilu motogodzin   sprawują się   nie są jeszcze tak  zużyte  traktory    , jak kupując na co zwracać uwagę w tych nowych   np 5-6 letnie ciągniki danej marki  jakie polecacie   
    • Przez Rafal2389
      Witam chcę kupić ciognik mam już wybrane dwa modele zetor major 80 cl lub nh T4.75, którego byście mi polecili 
    • Przez Eracer
      Witam, 
      Zamierzam kupić nowy ciągnik. Będzie pełnił rolę podstawowego w gospodarstwie o produkcji roślinnej. Chce aby dał radę współpracować z agregatem uprawowo-siewnym biernym 3m. W przyszłości wyposażę go w ładować czołowy.
      Na zakup przeznaczę około 200-230 tyś. Netto.
      Najbardziej odpowiadają mi Massey Ferguson 5711 dyna4 oraz John Deere 6095 MC. 
      Plusami MF jest zdecydowanie skrzynia dyna4, możliwość wyposażenia w amortyzację kabiny oraz niższa cena.
      Do zalet JD: wyższa masa (około 5500) zapewni większy uciąg, konstrukcja ramowa, możliwość wyposażenia w TLS. Silnik pomimo mniejszej mocy ma większy moment obrotowy od MF.
      Proszę o Wasze opinie na temat tych ciągników.
      Pozdrawiam,
      Paweł
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.