Skocz do zawartości
arturcase1394

case zapowietrza sie

Polecane posty

witam mam case 1394 i ostatnio zaczął mi sie on zapowietrzac, zchodzic z obrotów podczas cieższej pracy filtry wymieniałem bak był przepłukany tak wiec planuje wymienic w nim pompe paliwa co myslicie o tej czy ta bedzie sie nadawała

http://allegro.pl/pompka-paliwa-pompa-zasilajaca-david-brown-case-i4426800423.html za odp z gory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Najpierw odkręć w swojej pompce górny dekielek i oczyść ją tam, przedmuchaj.

Ten talerzyk na jedną śrubkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

BENNY82    34

witam. ja mam 5140 i miałem podobny problem. sprawdz wszystkie przewody od baku az po pompe jezeli którys jest elastyczny tzn z gumy i jest dosc stary wymień . mógł sparciec i zasysa nim lewe powietrze. pochopnie tez wymieniłem pompke a problem nie był z jej strony. warto zwrócic uwage na miedziane podkładki przy metalowych rurkach też mogą byc zuzyte jezeli którys element często odkrecałeś w celu odpowietrzenia. sprawdz najpierw to a potem pompke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

takiego złoma jak mi sie trasfił nie życze nikomu robiłem juz wszystko i dalej stoi zapowietrzony najlepsze rozwiązanie to sprzedac wkurXXX mnie to juz nie mam siły sie z nim bawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    34

wypadałoby oddac jeszcze pompe do regeneracji bo ona też może byc przyczyną jeżeli wszystko inne nie pomogło. a jaki w tym case jest silnik? perkins? ponoc je cieżko sie odpowietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikWM    3

miałem taki sam przypadek w case 5150 to mniałem przewód peknięty od paliwa i musiałem tylnie koło sciąać i bak wyjmować i nie muszisz pompy do regeneracji oddawać zobacz najperw czy ci powietrza nie ssie najlepiek jak załoszysz przezroczysty przewód przes jakieś 10 cm od pompki i wtedy zocznij pompować albo go odpal i wtedy zabacz czy ssie paliwo czy powietrze :)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy wyżej sprawdź dokładnie przewody i sitko w pompce jeżeli nie masz pewności co do niej to ją wymień koszt ok 150zł, tylko nie zaczynaj od regeneracji pompy wtryskowej bo skończy się to jej wymianą, niestety nasi fachowcy od pomp nie potrafią zrobić tego porządnie, Miałem podobne doświadczenia i winna była zatkana pompka i pęknięta membrana w środku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Jak masz pełen bak paliwa to też sie zapowietrza? Jeśli nie to problem leży w rurce w baku moze być popękana u góry i jak jest mniej niż pół zbiornika to ciągnie powietrze. Sprawdź też czy ci uszczelki pod filtrami nie skruszały oraz czy sie nie wywinęły przy zakładaniu. Na pewno nie jest to wina pompy bo ciągnik by nie miał siły a nie z obrotów schodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez node3mer
      Mam problem z moim kombajnem. Pochodzi trochę a potem silnik gaśnie jakby brakowało paliwa. Postoi 10 min i jedzie dalej. Wszystkie przewody i zbiornik paliwa były czyszczone, zmieniony filtr paliwa. Nie wydaje mi się żeby kiepskie paliwo było przyczyną bo było spuszczane z baku i różne próbowane.
      Co jeszcze mogę zrobić?
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
×