Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W tym pojemniku pod spodem który jest przyczepiony na zatrzaski. Wyczyść go porządnie bo tam dużo się brudu zbiera i zalej olejem takim jak do silnika.

Opublikowano

A nie myłeś go ostatnio? ? Tak myślę czy czasami nie stał w wilgotnym pomieszczeniu i gdy para dostała się do filtra skropliła się i z tego ta woda. Ale to tylko moje przypuszczenia

Opublikowano

po pierwsze woda nie miesza się z olejem. po drugie taki proces skraplania musiał by trwać bardzo długo i nie jestem pewien do końca czy to wogule możliwe może po prostu olej był już bardzo stary i wyglądał jak wyglądał

Opublikowano

Ludzie to nie możliwe co piszecie!!!!!!!!

Mógł pójść np: oring który uszczelnia tuleje cylindrową od dołu pękł lub skruszał ale to bardzo rzadkie w takim przypadku , uszczelka pod głowicą poszła , A w najgorszym przypadku to tuleja cylindrowa pękła .

musisz rozebrać to będziesz wiedział co i jak jest :)

A długo sobie tok jeździłeś z wodą w oleju ??

Opublikowano

Witam, ostatni naszedł mnie pomysł jakby "ulżyć" mojemu 3p i pomyślałem żeby założyć mu suchy filtr powietrza co o tym sądzicie? Mi się wydaje że ciągnik powinien trochę lepiej pracować bo łatwiej mu będzie zasysać powietrze, mulasty nie jest bo chodzi idealnie równiutko ale czasem dostaje w d*pę z agregatem w ciężkiej ziemi.

Opublikowano

Założysz np Manowski jak w FT ,i będziesz go czyścił co dziennie ,a za filtry zapłacisz ze 200 zł ,i tak rakiety nie zrobisz.A zgodził bym się z tobą ,jak byś go przeniósł gdzieś na górę na kabinę .Znajomego 3p chodził w szczotce na drogach z firmom co frezowali asfalty i patent z filtrem na kabinie się sprawdził .

Opublikowano

jaki filtr kosztuje 500zł?

 

Ja myślałem zrobić obudowę filtra z renault laguny I 1,9dti ( cena od 20zł) i do tego filtr i do tego filtr z 30zł.

 

 

JANCZAK1176

 

Od tego jak zasyfia się pyłami filtr zależy od zawirowania powietrza w obudowie filtra, jakbym przykładowo zrobił filtr w złej zabudowie, to tak jak pisałeś codziennie by trzeba czyścić filtr, ale jak będzie w fabrycznej dostosowanej do filtra obudowie to myślę że nie powinien tak pyłów zbierać,

 

I ten 3p twojego kolegi lepiej chodził na suchym filtrze?

Opublikowano

Kolego a jaki jest tego sens? suche filtry samochodowe nie są przystosowane do warunków polowych. i żadnych zawirowań tam nie ma. zawirowania masz w wystającej części puszki filtra z kąpielą olejową a nie w takim czymś. może to by było dobre ale gdybyś używał tego tylko i wyłącznie transporcie w którym nie ma zanieczyszczeń. poza tym filtr od 1.9 do ponad 2.5 to za mało troche. przynajmniej od takiej samej pojemności by musiał być a jeszcze lapiej jak by był od diesela 3.0. do tego i tak nie ma gwarancji że Ci go nie zassie bo słyszałem że w fiatach ducato 2.5 jtd filtry filtrona lubi zasysać mimo że są niby przystosowane do tego silnika i tego typu puszki. poza tym ile mocy Ci to doda? 2 km? 3 km?

  • Like 1
Opublikowano

@przemo ten flit u kolegi( brat cioteczny)i to mokry ,tylko znajduj się ,z tyłu na kabinie . A ja bym jeszcze zamontował drugi filtr mokry i zespolił je jakimś kolankiem ,tak jak jest w Bizonie Rekordzie Z -58 .Mam 3p i powiem,ze miejsca tam jest,no i myślę ze obsługa tych flirtów przeciągła by się .Jeszcze zamontował bym ten czujnik od zapchania filtra, z kontrolkom w kabinie .Jak to mówią proste rozwiązania są najlepsze .

Opublikowano (edytowane)

No tak ale to wcale nie jest proste do tego nic przez to nie zyskujesz. W w zwykłej czterogarowej nie dławi silnika a miało by dławic w 3-p które przerabia mniej powietrza? Jeśli już chcesz koniecznie suchy załóż coś co nie wyrwie cię z butów przy wymianie wkładu a sam wlot do niego puść przez cyklopa. To praktycznie jedyne co różni samochodowy. O dopasowaniu przepustowością nie muszę wspominać. Nie wiem czy od stara by tam nie upchał. Sam wkład kosztuje 40 zeta czyli nie ma tragedii.

Licz się jednak z częstszą obsługą nic mokry i większymi kosztami.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Ja myślę o przeniesieniu filtru powietrza w C360 w inne miejsce,zeby ułatwić sobie dostęp do chłodnicy,którą musze czesto czyscić.Nie wiem tylko czy ten orginalny filtr może być "bez dachu nad głową".Może należy wykorzystać filtr np.od MTZ,który jest napewno bardziej odporny np.na deszcz?

 

Opublikowano

Spróbuje i sam najlepiej się przekonam jak to będzie chodzić, będzie git to fajnie biędzie gówniany to trudno, z tym filtrem od reni to może i racja że jest ze zbyt małej pojemności, znalazłem na allegro ciekawy filtr który ma niby sprawować się dobrzę w cięzkich warunkach, http://allegro.pl/filtr-powietrza-do-wozkow-ciagnikow-itp-duzy-i3238767089.html , kupię go i jak trochę na nim pojezdżę to napiszę co i jak

Opublikowano

No nie wiem, czy w polowych warunkach to się sprawdzi ,widziałem to w podrasowanych samochodach osobowych .Jest pod maskom .Od Stara np 11.. to by się sprawdził na szrotach jest pełno takich sprzętów ,aż łezka cieknie ,ile to kosztowało z 10 lat wstecz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v