Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ShockSal

Claas Dominator 56 pas jezdny dolny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
ShockSal    0

Witam.

Mam taki problem, a mianowicie wczoraj urwał mi się pas jezdny dolny.

Nie wiem jakie on miał wymiary ponieważ popękał na kilka części i nie możliwe jest rozczytanie.

Pojechałem do sklepu i kupiłem pas taki jak jest w katalogu ( wymiary 50 x 2280 ) i co się okazuje nie da się założyć, jest za mały.

Wymieniłem go na 50 x 2400 i jest za duży, gdy koszę na przyspieszaczy jest ok, gdy chcę zwolnić pasek się ślizga, pod górę ciężko wyjechać.

Sprawdziłem w katalogu jak wygląda cała maszyna i mój 56 nie zupełnie nie wygląda jak 56 tylko ja 68 i większe.

Nie mam pojęcia teraz jakie wymiary powinien mieć pas jezdny dolny, jaki muszę kupić i jak najszybciej jest to zrobić bo naprawdę ciężko jest to założyć.

Liczę na szybką odpowiedź ponieważ jeszcze dużo plonów do zebrania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    82

może źle zakładasz? masz instrukcje i robisz to poprawnie? bo skoro ten 2400 jest za długi, to sądze, ze tamten 2280 bedzie jednak dobry, tylko trzeba znaleźć na niego sposób.

 

nie wiem jak jest w 58, ale w instrukcji od wiekszych piszą, ze na tym wyzszym kole jest jakas srubka, którą sie reguluje rozwarcie koła (tak, ze jk stary pasek ci sie rozciągnie i łapie poslizgi, to mozna go napiąc)

moze u ciebie tez ta regulacja jest i ktoś nią juz wcześniej naciągał, bo ten poprzedni pas łapał poslizgi i nowy przez to sie nie chce meiscic?

 

pamietam dobrze ten fragment z instrukcji i stwierdzenie, ze przed załozeniem nowego pasa ten dodatkowy naciag trzeba z powrotem popuścic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

górne koło wariatora jest regulowane. Dobrze się przyjrzyj co jest za nim do czego jest przykręcone i dojdziesz jak to ugryźć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ShockSal    0

Tak, ja wiem gdzie jest regulacja, wszystko poluzowałem i ten pasek katalogowy nie wchodzi nawet gdy jest poluzowane do maximum ;/

 

może źle zakładasz? masz instrukcje i robisz to poprawnie? bo skoro ten 2400 jest za długi, to sądze, ze tamten 2280 bedzie jednak dobry, tylko trzeba znaleźć na niego sposób.

 

nie wiem jak jest w 58, ale w instrukcji od wiekszych piszą, ze na tym wyzszym kole jest jakas srubka, którą sie reguluje rozwarcie koła (tak, ze jk stary pasek ci sie rozciągnie i łapie poslizgi, to mozna go napiąc)

moze u ciebie tez ta regulacja jest i ktoś nią juz wcześniej naciągał, bo ten poprzedni pas łapał poslizgi i nowy przez to sie nie chce meiscic?

 

pamietam dobrze ten fragment z instrukcji i stwierdzenie, ze przed załozeniem nowego pasa ten dodatkowy naciag trzeba z powrotem popuścic.

 

Nie zakładam źle, 3 lata temu miałem to samo, kupiłem pasek i było dobrze a teraz nie wiem co jest. Nigdzie w sklepie nie mogę takiego dostać

Wszystko rozregulowałem i za chiny nie chce wejść, za to ten większy jest jak kiełbasa i nic nie ciągnie ;/

Nie mam głowy co zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez adiksutil16
      Witam. Parę dni temu kupiłem Dominatora(jak w temacie) Jest to mój pierwszy Claas i nie wiem za bardzo co do czego służy. Mam prośbę, prześlę zdjęcia i jakby ktoś z was mógłby mi napisać co do czego służy.
       


       
      Jakbyście mogli pisać np.
      1. wajha od tego i tego
      2....
       
      A tak samo z kontrolkami np.
      L1 kontrolka od tego i tego
       
      Z góry dzięki za pomoc!
    • Przez stasek2
      silnik w moim clasie (perkins 6 cylindrowy-mercator 60) na pełnych obrotach cały czas dymi na czarno tak jakby szczelał tym dymem tak pyrkał na czarno, od połowy obrotów do pełnych. Na wolnych niema wcale dymu, nie bierze oleju , pali na dotyk. Kupiłem go 8 lat temu z niemiec i tak było od początku. 3 lata temu robiłem silnik nowe cylindry tłoki pierścienie, głowica podcierane zawory(szczelne nie wypalone), pompę i wtryski robiłem już u trzech fachofców i każdy mówi że jest ok.
       
      pomóżcie co to za przyczyna
    • Przez wojtek918
      Witam. Moim problemem są wibracje podczas jazdy na przyspieszeniu ( jak przyspieszacz jest na maksa lub w położeniu prawie na maksa) nie zależenie czy jest to 1 czy 2 czy 3 bieg a także niezależnie od tego jakie są obroty silnika. Wibracje te są strasznie wkurzające bo sprawiają wrażenie jakby kombajn miał się zaraz rozpaść. Jak pracuję bez przyspieszenia to wszystko jest w porządku. Co może być przyczyną takiego stanu. Kombajn to Claas dominator 86.
    • Przez Lukasz82
      Szukam informacji na temat wydajności dominatora 56? Podajcie ile ton na godzinę skosi jakiego zboża albo ile ha/godz przy jakim plonie. Jakieś opinie też można dorzucić.
    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
×