Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Olej w pompie wtryskowej był wymieniany?

Wiem, że to nie naprawi usterki, ale można by zainstalować dodatkową chłodnicę, żeby silnik przy wysokiej temp. otoczenia mógł utrzymać niższą temp., czyli poniżej 80 st.

Żeby wyeliminować całkowicie układ niskiego ciśnienia paliwa powinno się użyć bańki jako baku z paliwem. Bańkę (np. 10 l) podłączyć prosto do pompki paliwowej (powrót też) i przejechać się z rozgrzanym silnikiem. I np. gdyby pompka paliwowa była by słaba, to z bańki i tak by pociągła.

Opublikowano

jak kolega pisze wyżej tak można sprawdzić bardzo dobra metoda , i jesli jest to ten silnik co myślę to ma centralne smarowanie pompya teraz kolego ten silnik raczej ma dodatkową chłodnicę przy bloku. pomagam dopuki nie ma cwaniaczków.

Opublikowano

z bańką próbowaliśmy i problem był dalej a paliwo nawet gdy słabł, wracało przelewem tak że pompka raczej jest ok, To tak jakby pompa po rozgrzaniu nie dostarczała odpowiedniej ilości paliwa. Kolego a masz tą pompę sprawną? i na sprzedaż? 

Opublikowano

wyciąg cewkę lub tylko rdzeń zgasisz j ak trzeba ręcznie cewka może tracić właściwości i nie trzyma dobrze rdzenia.  i masz na pół zgaszonym  i brak dawkowania jeśli nie to to albo paliwo gorące robi się rzadsze i sekcie nie tłocza to można sprawdzić na stole probierczym tylko nie wszyscy to robią stół posiada grzałkę sopecjalnie do podgrzewania paliwa inna możliwość sekcje brudne po naszym paliwie i regulator nie może skręcać tłoczkami w sekcjach poprostu się zaciera lub sam regulator sie zaciera .

Opublikowano

Miałem a raczej mam ten sam problem z perkinsem 4/270 Pomogła regeneracja pompy ale tylko na chwile.Po ok 15 godzinach koszenia silnik dalej wrócił do poprzednich objawów.Tak że stawiałbym na pompe wtryskową

Opublikowano

W Perkinsie jest pompa rotacyjna i tu gra rolę głównie temp. paliwa, a to może mieć ok. 50 st. W przypadku Valmeta to temperatura silnika ma znaczenie, a ta sięga 80 st. Różnica jest znacząca, a i pompy są inne. To może być pompa, ale nie musi. podmiana pompy dałaby odpowiedź.

dawid2009 - jest przy tym silniku intercooler?

claas26 - może chłodnica paliwa by coś dała? Jest to doraźna pomoc, ale może pozwoli na normalne użytkowanie.

Opublikowano

przy silniku nie ma intercoolera, gasik jest mechaniczny przy pompie a jeśli chodzi o ten zawór odcinający paliwo przy przegrzaniu lub braku jakiegoś płynu to jest on przy silniku jednak wyciągnęliśmy z niego środek tak że ma wolny przelot. Podmiana pompy dałaby odpowiedź w 100%. 

Opublikowano

Chciałbym odswiezyc temat ponieważ mam ten sam problem i niewiem gdzie leży przyczyna.Temat się urwał i nie została ustalona przyczyna czy ktoś może wie jak się to zakończyło lub ma kontakt do założyciela tematu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v