Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Musisz odkręcić te śruby co są obok włącznika wom i śrubokrętem próbować kręcić tymi trybikami co tam będą. Nie wiem dokładnie który odpowiada za bieg wsteczny. Życzę powodzenia :)

Opublikowano

Witam. Potrzebuje pomocyze skrzynią ursus c-355 . zablokowała mi się skrzynia na 4 biegu. Jadąc z 1 przyczepą balotów słomy (10szt) na 4 biegu zablokowało mi obydwa koła. Nie można było wyłączyć biegu dopiero jak pociągłem do tył to puściło zdarzały się wcześniej takie sytuacje ale wystarczyło wyłączyć bieg i włączyć dodam że ursus pracuje z turem 2 sekcyjnym i niedawno była nowa pompa wzmacniana  . Ale teraz hałasuje na 4 biegu proszę o pomoc z góry dziękuje

 

Opublikowano

jak jest wajcha od polowych i szosowych ustaw ja na neutralne i pogrzeb w tych trybach i podczas poruszania wajcha bedzie sie ruszac ktorys tryb i z nim powalcz srubokretem i powinien wyskoczyć
a jak chodzi i cos innego to wybacz

Opublikowano (edytowane)

Tak jak kolega wyżej pomajdruj wodzikiem z samej lewej strony a jak nie da rady to dekiel do gory i tak spróbuj odkleszczyć.

 

Ale jeśli ci hamuje gwałtownie traktor na 4 biegu bez hamulców to koniecznie trzeba rozebrać.

Edytowane przez jonkszi
Opublikowano

Brak blokady wodzików i luźne zatrzaski lub wyrobione widełki  i pakuję się inny bieg i blokuje skrzynie.Zdejmuj dekiel i patrz co się dzieje co d 4 że głośno pracuje to wyrwało ci ząb na kole od 4. :P

Opublikowano

Ja to odkręcam zamek i ustawiam na srodkowym nacięciu wydaje mi się że jest najszybciej oczywiście że trzeba wysprzeglić i wyluzować na polowych i szosowych albo stanac na równym ciągnikiem.

Opublikowano

Kup nowe zatrzaski suwaków (wodziki cena 6 zl jeden około) wymien ten palec od lewarka na dole moze juz wytarty cena około30zł by odkleszczyc trzeba wodzik odkrecic i przesunac suwak
Mozna odkrecic lewarek i suwaki ustawic ruwno ale to duzo zachodu mozna zprubowac pchnac ciagnik za bieznik jak suwakiem nie ruszy bo czasami srubokrentem chyba ze suwak którys pekł a jak hałasuje to lozyska poszly albo tryby jak chałasuje w skrzyni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v