Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
farmer_89

ursus czy renault?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
farmer_89    7

Witam. potrzebuje ciągnik do max 50 tys zl z napedem na 20 ha o mocy ok 90km i teraz zastanawiam się czy brac jakiego polskiego ursusa np. 914 czy może jakas renowke, renia to wiadomo komfort ale tez nie chce za dużo wydawac na remonty jak sadzicie jakie macie doświadczenia? czy zakup reni za40-50 tys będzie trafny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik2517    385

zależy czy masz części w miare blisko do renault a może zetor 7745 turbo ci starczy a jak nie to zetor 8145 lub ursus 934/1034 ci starczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    7

nie wiem jak z częściami niezastanawialbym się i brałbym renaulta ale przerazaja mnie trochę koszty części i remonty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

razor275    279

Jak nie kupisz złoma to będziesz jeździł lata, ceny części są wyższe ale za to są dobrej jakości, nie to co do ursusów itp. Moim zdaniem nie ma się czego bać i pewnie każdy kto przesiadł się na jakiś zachodni sprzęt powie Ci to samo.


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Pokaż mi ładnego ursusa ( w oryginale nie malowanego) za te pieniądze, do ładnej zachodniej sztuki trochę trzeba dołożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik2517    385
ptaszyna    139

Kluczem jest określenie " ładna sztuka" w domyśle prawie jak nowa, co innego stary zadbany traktor bo linki które podałeś dotyczą ciągników 20-25 letnich i jak ktoś pisze że taki ciągnik jest w pełnym oryginale a każde koło inne to śmiać się chce.Co do Renówek to pokazujesz między 110 a 150 km a kolega szuka coś ok. 90 km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik2517    385

Czego się spodziewać po 20 letnim ciągniku z zagranicy, a mocy zawsze się przyda a później będzie żałował, że nie kupił większego.

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Nie cytuj poprzedniego posta i naucz się ortografi, bo stado byków z twojej wypowiedzi nie mieści mi się na ekranie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    39

Ja mam 912 i 103-54 na podwórku i jeśli chodzi o obsługę, o szybkość, precyzję itd to Renia bije ursusa na głowę. Ursus ma takie zalety że jest niższy, części dostaniesz do niego wszędzie (druga sprawa że jakość tych części przygnębia) i tyle by tego było. Renault nie dość że młodszy będzie za te same bądź podobne pieniądze, to jeszcze masz ciągnik o blisko tonę cięższy co bezpośrednio na uciąg się przenosi, masz sporo większe koła, minus taki że jest wysoki ale na jakości pracy to się nie odbija, pompa hydrauliczna jest o połowę wydajniejsza, podnośnik jeszcze raz tyle podniesie, masz co najmniej 4 wyjścia hydrauliczne gdy w ursusie zadowolić musisz się 2-ma. Wygoda w kabinie bez porównania. Ursus jest prostym ciągnikiem bez dwóch zdań, Renault możesz wybrać w wersji w pełni mechanicznej bądź z EHRem czy rewersem elektrohydraulicznym i półbiegami. W ursusie masz skrzynie niesynchronizowane jak i rewersu nie uświadczysz. W renówce wszystkie biegi masz synchronizowane (oprócz przejścia z zakresu polowego na szosowy), masz rewers.

Jak bym miał jeszcze raz kupować to ursusem wcale bym se gitary nie zawracał. Jak jeździłem w zeszłym roku za cięgnikiem to szukałem za 1014 bądź odpowiednikiem zetora, ale po kilku sztukach zwątpiłem i po obejrzeniu renówki właśnie 4ki turbo szukałem. I nie żałuje.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal7536    7

A czemu to że Renault jest wyższy uważasz za wadę?? Ja mam Aresa i po prostu wysoka kabina jest i w czym to ma przeszkadzać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    7

ze wysoki to nawet fajnie się jeździ ja bym powiedział ze to plus

dzikidaniel jak ci się sprawuje? ile ma mtg? sprowadzony był?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    39

Przyjechał z Francji jak pewnie z 90% Reni. Wszystkie Renaulty przychodzą z zagranicy. Jednak polecam szukać wersje która szła na Niemcy bo ma szybszą skrzynie i bardzo prawdopodobne że z pneumatyka będzie.

Nie wiem ile ma mtg, ale dość sporo. Stać na pewno nie stała. Sprawuje się dobrze. Po zakupie było kilka pierdół do poprawy ale już jest prawie wszystko ok. Jeszcze muszę uszczelnić przednie zwolnice bo lubi obciekać.

No z wysokim to tak że jak mam garaż gdzie wjadę 912 to z renią zapomnieć, no chyba że dobrze się rozpędzę ;) Ale do pracy pozycja jak najbardziej przyjemna.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez LeMon605
      Chciałbym w swojej aresce 556 wymienić radio (siedzi teraz Philips, pewnie oryginał), ale nie wiem jak za to się zabrać. Ściągnąłem ramkę otaczającą panel radia ale pod nią nie ma żadnych śrub. Druga sprawa to dlaczego radio włącza się tylko wtedy gdy kluczyk jest przestawiony w pozycję parkingową, czy jak to tam się nazywa, na zapłonie oraz przy uruchomionym silniku radio nie gra. W ogóle te radio jakieś dziwne, nie ma ono przycisku on/off.
      Proszę o pomoc
    • Przez Kolo12
      Witam mam prośbę a mianowicie proszę o zdjęcia tylnej szyby w renault szyba łamana a dokładniej chodzi mi o zdjęcia zamka tych pętówka co szybę odwracają i mocowań z tym związanych
    • Przez Krzysw5
      Witam wszystkich,
      Ciągnik Renault 103.54, od jakiegoś czasu przy załączonym przednim napędzie oraz przy skręcie słychać jakby trzaski wydobywające się z napędu. Widać nawet po  przednich  kołach, tak jakby trochę stopniowały. . Rozebrałem przedni most, wszystko wygląda ok, nie ma śladów żeby coś przeskakiwało na trybach. Zwolnice planetarne w porządku, koło talerzowe z wałkiem atakującym również, zęby jak nowe. Na satelitach w mechaniźmie różnicowym również nic nie widać - tryby jakby nowe. Dziś zdjąłem przystawkę, sądząc że tam coś znajdę, ale tryby też w dobrym stanie, jedynie wzdłużny luz na ośce. 
      W przednim moście zauważyłem też poluzowane śruby koła talerzowego, tzn odkręciłem je ręką, ale nie były na tyle luźne, żeby koło latało i jeździło po zębach, ruszało się jedynie 2 mm tam i z powrotem  ze względu na to, że otwory są większe od śrub.
      Czy ktoś może miał już taki problem. Renówka służy mi już kilka lat i jeżeli chodzi o napęd to nigdy nie było nic słychać.
      W tej chwili jest wszystko rozebranie i nie wiem czy składać, czy ewentualnie coś wymienić.
        
    • Przez Kurładobryrolnikimajster
      Witam
      Mam prase metal fach i owijałem tylko sznurkiem i teraz kupiłem siatkę i pytanie jest takie 
      Jak wyłączyć sznurek żeby się nie załączał?
      Z góry dzięki za odp.
    • Przez Sadownikx2
       Czy ktoś wie jaki jest moment dokręcania głowicy oraz jakie powinny być luzy zaworowe w Ursusie 2812?
      O MF255 znalazłem a o Ursusie 2812 nie.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.