Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Kosmo357

Lamborghini Nitro 120 T4i - cena

Polecane posty

Kosmo357    0

Witam serdecznie jaka jest cena Lamborghini Nitro 120 T4i wyposażony w klime, 4 wyjścia hydrauliczne, przedni tuz i wom?

Wiadomość z agroFakt.pl

antoni1    12

no bo ja nie miałem zdolności i problemy ze zrozumieniem więc z konieczności jestem rolnikiem bo tu nie jest wymagane wyksztalcenie a tylko dobre zdrowie i mięsnie do pracy a rolnictwa się uczę obserwując innych a oni mówią iż najlepszym ciągnikiem jest john dere

Edytowano przez antoni1

janczar810    249

A co do wypowiedzi powyżej owe stwierdzenie odnosi się do rolnika 50-60 lat ubiegłego wieku gdzie ożywano konia i jak to "mądrze" określiłeś "dobre zdrowie i mięsnie do pracy ". A co do całego stwierdzenia takich pyszałków którzy uważają ze wiedza wszystko i gdy komuś adekwatnie zwróci się uwagę ze źle to jeszcze własnie teksty podobnego znaczenia i niby uświadamianie danej grupie zawodowej jakimi sa. nieudacznikami >?<

Edytowano przez janczar810

mati00733    7

Antoni1 a ty jakiej marki ciagnik masz?rozumiem ze JD-skoro sie wypowiadasz jako ,,znafca,,.tak sobie tylko sie domyslam,bo w galerii pustka,wiec albo uzupelnij galerie o zdjecia co potwierdzi Twoje rozeznanie w kwesti danej maszyny,albo poprostu zamknij mor...,bo dosc denerwujacym jest fakt,ze ktos ma najwiecej do powiedzenia w kwestii maszyn,z ktorymi wcale nie maja doswiadczenia.

Kosmo357 w jednym z odcinkow Agromachiny,byl wlasnie test Nitro,polecam:)odcinki online sa na necie

janczar810    249

oj widzę iż kolega ma kopleksy

e

powiem tak internet ma owszem wielkie zalety m.in. dostęp do ogroma wiedzy ale jak człowiek natyka takie teksty to az krew sie burzy a tWOJE głupio mądre od-pyskówki nic nie wnoszące i reprezentujące (nie ubliżając przedszkolu) przedszkolny poziom.

Dyskusja z takimi oryginalnymi osobowościami nic nie da.